Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=frzzyxtgiu
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=frzzyxtgiu
Udbyder
Egedal Fjernvarme A/S
Vindere
Delkontrakt 1 - Varmeproduktion
(10.12.2021)
NIRAS A/S
3450
Allerød
Delkontrakt 2 - Varmedistribution
(10.12.2021)
Damgaard Rådgivende Ingeniører ApS
4000 Roskilde
Rådgivningsydelser inden for drifts- og anlægsopgaver i relation til fjernvarme
Egedal Fjernvarme A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 35410538
Postadresse: Dam Holme 4B
By: Stenløse
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 3660
Land: Danmark
Kontaktperson: Johan Sølvhøj Heinesen
E-mail: jsh@egedalfjernvarme.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.egedalfjernvarme.dk/
Del II: Genstand
Rådgivningsydelser inden for drifts- og anlægsopgaver i relation til fjernvarme
Udbuddet vedrører rådgivningsydelser inden for projektering, udbud, byggeledelse, tilsyn og gennemførelse af opgaver af drifts- og anlægsopgaver i relation til fjernvarme, både varmeproduktion og varmedistribution, for Egedal Fjernvarme.
Ydelserne udbydes i to delkontrakter – henholdsvis:
• Delkontrakt 1 - Varmeproduktion og
• Delkontrakt 2 - Varmedistribution.
Ydelserne omfattet af Delkontrakt 1 - Varmeproduktion vil hovedsageligt omfatte rådgivning i forbindelse med opførsel og idriftsættelse af store varmepumper. Hermed menes projekter på en kapacitet på mellem 1 MW til 20 MW inklusive opførsel af bygninger, samt eventuelt solfangeranlæg.
Ydelserne omfattet af Delkontrakt 2 – Varmedistribution vil hovedsageligt omfatte rådgivning i forbindelse udvidelser af eksisterende fjernvarmenet. Rådgivningen omfatter bl.a. projektering, etablering og idriftsættelse af de nye fjernvarmenet.
Rammeaftale for varmeproduktion
Ydelserne omfattet af Delkontrakt 1 - Varmeproduktion vil hovedsageligt omfatte rådgivning i forbindelse med opførsel og idriftsættelse af store varmepumper. Hermed menes projekter på en kapacitet på mellem 1 MW til 20 MW inklusive opførsel af bygninger, samt eventuelt solfangeranlæg.
Rammeaftalerne indgås for 2 år med option på forlængelse af hver delkontrakt i op til 6 gange 1 år. Hver delkontrakt kan således maksimalt løbe i 8 år, dog således at opgaver indgået under en delaftale inden delaftalens udløb fortsat er gældende.
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere fremgår af udbudsbetingelserne.
Rammeaftale for varmedistribution
Ydelserne omfattet af Delkontrakt 2 – Varmedistribution vil hovedsageligt omfatte rådgivning i forbindelse udvidelser af eksisterende fjernvarmenet. Rådgivningen omfatter bl.a. projektering, etablering og idriftsættelse af de nye fjernvarmenet.
Rammeaftalerne indgås for 2 år med option på forlængelse af hver delkontrakt i op til 6 gange 1 år. Hver delkontrakt kan således maksimalt løbe i 8 år, dog således at opgaver indgået under en delaftale inden delaftalens udløb fortsat er gældende.
Objektive kriterier for valg af det begrænsede antal ansøgere fremgår af udbudsbetingelserne.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøgeren skal indsende en udfyldt version af European Single Procurement Document (ESPD). ESPD'et fremgår af udbudsmaterialet.
Ansøger må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, som fremgår af udbudsbetingelserne.
Informationen fremgår af udbudsbetingelserne.
Informationen fremgår af udbudsbetingelserne.
Der stilles ikke krav til tilbudsgiverens retlige form.
Såfremt ansøgning og tilbud afgives af et konsortium, skal alle deltagere i konsortiet hæfte solidarisk for kontraktens opfyldelse, og der skal udpeges en konsortiedeltager, med hvem der kan indgås bindende aftale på konsortiets vegne.
Informationen fremgår af udbudsbetingelserne.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Såfremt det ønskes at ansøge om deltagelse i denne udbudsproces, skal det tilhørende ESPD udfyldes. ESPD’et til denne udbudsproces kan findes i udbudsmaterialet. ESPD’et skal udfyldes i iBinder-systemet, hvorefter det afleveres via ”Ansøgning”.
Bemærk venligst følgende:
- En ansøger, der deltager alene, men baserer sig på en eller flere andre enheders kapacitet (f.eks. et moderselskab eller søsterselskab eller en underleverandør), skal sikre, at der til ansøgningen vedlægges, såvel ansøgerens eget ESPD, samt et separat ESPD for hver af de enheder, som denne ønsker at basere sig på med en udfyldt del II: ”Oplysninger om den økonomiske aktør” og del III: ”Udelukkelsesgrunde” samt relevant information vedrørende del IV: ”Udvælgelseskriterier” og Del V: ”Begrænsning af antallet af kvalificerede ansøgere”. Det vedlagte ESPD fra disse andre enheder bør være behørigt udfyldt og underskrevet.
Herudover skal der i forbindelse med fremlæggelse af endelig dokumentation yderligere vedlægges dokumentation for disse enheders/underleverandørers forpligtelse i så henseende i form af støtteerklæring.
- Når grupper af økonomiske aktører, herunder midlertidige sammenslutninger, ansøger sammen, skal der for hver af de deltagende økonomiske aktører udfyldes et fuldt ESPD særskilt med de krævede oplysninger.
Herudover skal der i forbindelse med den endelige dokumentation yderligere vedlægges Konsortieerklæring, hvormed parterne erklærer at udgøre et konsortium eller anden form for sammenslutning, som hæfter solidarisk, ubetinget og direkte for opfyldelse af den udbudte opgave.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
En klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud inden 20 dage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret.
Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet for Udbud:
1. Inden 45 dage fra dagen efter, at ordregiver har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt,
2. Inden 30 dage fra dagen efter, at ordregiver har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, eller
3. Inden 6 måneder fra dagen efter, at ordregiver har underrettet tilbudsgiverne om, hvem ordregiveren vil indgå kontrakt med, hvis der er tale om en rammeaftale.
Postadresse: Carl Jacobsen Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk