Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=309903&B=FUS
Udbyder
Slagelse Kommune
Opdateringer
Årsag til annullation af udbuddet:
I henhold til Udbudslovens §178 om grundlæggende ændringer i udbudsmaterialet, ser vi os nødsaget til at annullere udbuddet.
Ændringerne består i, at rammeaftalens volumen er væsentligt ændret samt at kontraktstarten udskydes væsentligt.
Slagelse Kommune udbyder rammeaftale på vask, leje og levering af linned til 9 kommuner i Fællesudbud Sjælland
Slagelse Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29188505
Postadresse: Rådhuspladsen 11
By: Slagelse
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4200
Land: Danmark
Kontaktperson: Louise Rasmussen
E-mail: lokjk@slagelse.dk
Telefon: +45 24818341
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.slagelse.dk
Del II: Genstand
Slagelse Kommune udbyder rammeaftale på vask, leje og levering af linned til 9 kommuner i Fællesudbud Sjælland
Slagelse Kommune inviterer hermed interesserede tilbudsgivere til at byde på Fællesudbud Sjællands (FUS) udbud af vask, leje og levering af linned til 9 kommuner i Fællesudbud Sjælland (Faxe, Stevns, Holbæk, Solrød, Odsherred, Kalundborg, Ringsted, Roskilde og Slagelse Kommune).
Danmark
Slagelse Kommune inviterer hermed interesserede tilbudsgivere til at byde på Fællesudbud Sjællands (FUS) udbud af vask, leje og levering af linned til 9 kommuner i Fællesudbud Sjælland (Faxe, Stevns, Holbæk, Solrød, Odsherred, Kalundborg, Ringsted, Roskilde og Slagelse Kommune).
Tilbud vurderes på baggrund af tildelingskriteriet pris. På denne baggrund træffes beslutning om tildeling af kontrakt.
Ved vurderingen af tilbuddene anvender ordregiver følgende evalueringsmodel:
Antal leveret om året x tilbudspris pr. leveret stk. = total tilbudspris pr. varelinje.
Alle varelinjer vil herefter blive lagt sammen til den totale tilbudspris.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Der skal fremsendes nøgletal for soliditetsgrad og oplysning om egenkapital samt erhvervsansvarsforsikring.
Soliditetsgrad på minimum 15% de seneste 3 regnskabsår.
Egenkapital på minimum kr. 2.000.000,- de seneste 3 regnskabsår.
Erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum kr. 5.000.000,- pr. år.
Der skal fremsendes referencer for lignende udført arbejde (vaskeriydelser indenfor pleje- og sundhedssektoren).
Ligeledes skal der fremsendes certifikat og Miljø- og arbejdsmiljøledelsessystemer eller tilsvarende.
Referencer: minimum 2 referencer for lignende udført arbejde med vaskeriydelser.
Vaskeri skal have indført certificeret miljøledelse (ISO 14001, EMAS eller tilsvarende) og skal have indført certificeret arbejdsmiljøledelse (OHSAS 18001 eller tilsvarende (fx som indarbejdet i ISO 14001 og EMAS))
Henvisning til adresser, der er vedhæftet udbudsmaterialet
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbuddet omfatter 9 kommuner på Sjælland, hvorfor tilbudsgiver skal være opmærksom på, at der forekommer levering på flere forskellige adresser i de enkelte kommuner.
Tilbudsgiver er forpligtet til at overholde ordregivers arbejdsklausuler i forbindelse med opfyldelse af kontrakten.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 45
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: https://www.kfst.dk/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation.
Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.).
Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://klfu.dk