Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://etendering.ted.europa.eu/cft/cft-display.html?cftId=8549
Udbyder
European Environment Agency (EEA)
Opdateringer
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Betingelser for åbning af bud
I stedet for:
Tilbudsgivernes repræsentanter (én pr. tilbudsgiver) kan deltage i åbningen. De bedes informere EEA's indkøbstjenester i forvejen og senest onsdag den 30. juni 2021 pr. e-mail til procurement@eea.europa.eu
Læses:
Tilbudsgivernes repræsentanter (én pr. tilbudsgiver) kan deltage i åbningen. De bedes informere EEA's indkøbstjenester i forvejen og senest mandag den 5. juli 2021 pr. e-mail til procurement@eea.europa.eu
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Frist for modtagelse af bud eller anmodninger om deltagelse
I stedet for:
Dato: 01-07-2021
Time: 14:00
Læses:
Dato: 06-07-2021
Time: 14:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Betingelser for åbning af bud
I stedet for:
Dato: 02-07-2021
Time: 10:00
Læses:
Dato: 07-07-2021
Time: 10:00
IV.2.7)
Placing the text to be modified:Conditions for opening of tenders
instead of:
Representatives of tenderers (1 per tenderer) are allowed to participate in the opening session. They are requested to inform the EEA's procurement services in advance and at the latest by Wednesday 30 June 2021 by e-mail to procurement@eea.europa.eu
Read:
Representatives of tenderers (1 per tenderer) are allowed to participate in the opening session. They are requested to inform the EEA's procurement services in advance and at the latest by Monday, 5 July 2021 by e-mail to procurement@eea.europa.eu
IV.2.2)
Placing the text to be modified:Time limit for receipt of tenders or requests to participate
instead of:
Date: 01-07-2021
Time: 14:00
Read:
Date: 06-07-2021
Time: 14:00
IV.2.7)
Placing the text to be modified:Conditions for opening of tenders
instead of:
Date: 02-07-2021
Time: 10:00
Read:
Date: 07-07-2021
Time: 10:00
IV.2.7)
Placing the text to be modified:Villkor för anbudsöppning
instead of:
Företrädare för anbudsgivare (1 representant per anbudsgivare) har rätt att delta i mötet för öppnande. De ombeds informera EEA:s upphandlingsavdelning i förväg och senast onsdagen den 30 juni 2021 via e-post till procurement@eea.europa.eu
Read:
Företrädare för anbudsgivare (1 representant per anbudsgivare) har rätt att delta i mötet för öppnande. De ombeds informera EEA:s upphandlingsavdelning i förväg och senast måndagen den 5 juli 2021 via e-post till procurement@eea.europa.eu
IV.2.2)
Placing the text to be modified:Tidsfrist för mottagande av anbud eller ansökningar om att delta
instead of:
Datum: 01-07-2021
Time: 14:00
Read:
Datum: 06-07-2021
Time: 14:00
IV.2.7)
Placing the text to be modified:Villkor för anbudsöppning
instead of:
Datum: 02-07-2021
Time: 10:00
Read:
Datum: 07-07-2021
Time: 10:00
Tjenesteydelser til støtte for EEA's aktiviteter inden for rammerne af EEA-RTD-serviceleveranceaftalen vedrørende mainstreaming af principper for deling og forvaltning af GEOSS-data til støtte for Europas miljø
European Environment Agency (EEA)
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Kongens Nytorv 6
By: Copenhagen
NUTS-kode: DK011 Byen København
Postnummer: 1050 K
Land: Danmark
E-mail: procurement@eea.europa.eu
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.eea.europa.eu
Internetadresse for køberprofilen: https://www.eea.europa.eu/about-us/tenders
Del II: Genstand
Tjenesteydelser til støtte for EEA's aktiviteter inden for rammerne af EEA-RTD-serviceleveranceaftalen vedrørende mainstreaming af principper for deling og forvaltning af GEOSS-data til støtte for Europas miljø
EEA ønsker at indgå en rammetjenesteydelseskontrakt med en tjenesteyder inden for in situ-jordobservation og deling og forvaltning af geospatial data med fokus på data, der er relevante for klimatilpasningspolitikker og -initiativer. Disse aktiviteter skal udføres i lyset af EEA's og EU's nuværende miljø- og klimaaktiviteter og sikre de tilsvarende forbindelser til de relevante initiativer, flagskibsprojekter og aktiviteter for Gruppen for Jordobservation (GEO).
Alle tjenesteydelser skal hovedsageligt udføres i den fremtidige kontrahents egne lokaler med lejlighedsvise møder i EEA's lokaler i København.
Tjenesteydelserne, der skal leveres af kontrahenten, omfatter primært både tematisk og teknisk rådgivning og støtte, herunder udførelse af bl.a. fremme og/eller gennemførelse af aktiviteter vedrørende datadeling og -forvaltning (f.eks. dataindsamling, metadataudvikling, analyse af licenser samt datatilgængelighed og -brugbarhed); indsamling, beskrivelse, forvaltning og validering af datakrav; udvikling af standardmetoder, mangelanalyse, bedste praksisser og anbefalinger; udarbejdelse af tekniske rapporter; tilrettelæggelse af workshopper og konsultationer samt støtte til EEA's deltagelse i møder og arbejdsgrupper. Den fremtidige kontrahent skal bygge på relevante EEA- og Eionet-aktiviteter, GEO- og EuroGEO-initiativer, Horisont 2020's og Horisont Europas forsknings- og innovationsaktiviteter, borgervidenskabelige initiativer, hvor det er relevant, og Copernicus-programmet, navnlig det arbejde, der udføres af Det Europæiske Center for Mellemfristede Vejrprognoser (klimaændringer og overvågning af atmosfæren), Kommissionens Fælles Forskningscenter (global landovervågning) og EEA (landovervågning og koordinering af aktiviteter vedrørende in situ-data).
Den valgte tilbudsgiver vil blive tilbudt en rammetjenesteydelseskontrakt for en indledende periode på 24 (fireogtyve) måneder. Rammetjenesteydelseskontrakten kan fornys højst to gange for en periode på 12 (tolv) måneder hver.
EuroGEO, som forsyner en regional ramme til fremme af koordinering og samarbejde mellem de europæiske GEO-medlemmer. Yderligere oplysninger om EuroGEO findes i gennemførelsesplanen (2020-2022) på: https://earthobservations.org/documents/gwp20_22/EUROGEO.pdf
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Som anført i afsnit 2.1.1 og 2.2.1 i udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
I EEA's lokaler, Kongens Nytorv 6, 1050 Copenhagen K, DANMARK. EEA forbeholder sig ret til at tilrettelægge et fjernåbningsmøde på grund af begrænsninger forbundet med Covid-19.
Tilbudsgivernes repræsentanter (én pr. tilbudsgiver) kan deltage i åbningen. De bedes informere EEA's indkøbstjenester i forvejen og senest onsdag den 30.6.2021 pr. e-mail til procurement@eea.europa.eu
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Rue du Fort Niedergrünewald
By: Luxembourg
Postnummer: L-2925
Land: Luxembourg
E-mail: generalcourt.registry@curia.europa.eu
Telefon: +352 4303-1
Fax: +352 4303-2100
Internetadresse: http://curia.europa.eu
Postadresse: 1 avenue du Président Robert Schuman
By: Strasbourg
Postnummer: 67001
Land: Frankrig
E-mail: eo@ombudsman.europa.eu
Telefon: +33 388172313
Fax: +33 388179062
Internetadresse: http://www.ombudsman.europa.eu
Der kan indgives klage til Den Europæiske Unions Domstol senest to måneder efter underrettelsen af klageren (modtagelsesdato) eller, i tilfælde af udeblivelse deraf, den dag, den pågældende person fik kendskab til de relevante oplysninger.
Postadresse: Rue du Fort Niedergrünewald
By: Luxembourg
Postnummer: L-2925
Land: Luxembourg
E-mail: generalcourt.registry@curia.europa.eu
Telefon: +352 4303-1
Fax: +352 4303-2100
Internetadresse: http://curia.europa.eu