Fakta om udbudet
Udbyder
Kalundborg Forsyning A/S
Kalundborg Forsyning udbyder elektrikerydelser
Kalundborg Forsyning A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 31775078
Postadresse: Dokhavnsvej 15
By: Kalundborg
NUTS-kode: DK022 Vest- og Sydsjælland
Postnummer: 4400
Land: Danmark
Kontaktperson: Ronni Dam Pedersen
E-mail: rope@kalfor.dk
Telefon: +45 59571760
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/147683902.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.kalfor.dk/
Del II: Genstand
Kalundborg Forsyning udbyder elektrikerydelser
C. Hardam ApS udbyder elektrikerydelser for Kalundborg Forsyning A/S.
Udbuddet vedrører indkøb af elektrikerydelser til samtlige ordregivers koncernforbundene selskaber medmindre andet fremgår af rammeaftalen.
Udbuddet omfatter service og vedligeholdelse af el- og procesinstallationer. Service og vedligeholdelse er defineret som, vedligeholdelse, fejlsøgning, reparation og mindre udvidelser og ændringer af følgende elektriske dele.
Obligatorisk deltagelse i teknisk besigtigelse:
Det er et krav for at byde, at tilbudsgiver har deltaget i en teknisk besigtigelse enten tidligere afholdt eller den 26/1 for delaftale 1 fra 10.00 og delaftale 2 fra 13.00 - læs mere i udbudsmaterialet. Tilmelding skal ske senest den 22. januar kl. 13.00 via udbudssystemet Mercell. Der er fokus på Covid-19 restriktioner og der vil være max. 4 deltagere plus ordregiver til stede.
Delaftale 1: Rensningsanlæg, spildevand og overfladevand
Kalundborg
Kalundborg rens består af 10 renseanlæg samt ca. 300 pumpestationer beliggende spredt rundt i Kalundborg kommune.
Forventet årlig volumen for rensningsanlæg og spildevand ca. 1,9 mio. DKK baseret på 2018-19 samlet 3 764 264 DKK.
Kalundborg overfladevand består af 1 vandværk og 1 pumpestation/indtagsværk, samt tilhørende målerbrønde.
Forventet årlig volumen ca. 25 000 DKK baseret på 2018-19 samlet 38 511 DKK.
Se udbudsdokument 3.2 og kravspecifikation for yderligere informationer.
12 måneder.
Se udbudsdokumenter.
Delaftale 2: Vand og varme
Kalundborg
Kalundborg vandforsyning består af 3 vandværker i Kalundborg kommune inkl. Sejerø, 4 trykforøgere samt div. måler- og sektioneringsbrønde.
Forventet årlig volumen for vandforsyning ca. 90 000 DKK baseret på 2018-19 samlet 164 679 DKK.
Kalundborg varmeforsyning A/S består af 2 booster stationer, 1 stk. 10 MW varmepumpe, 1 kedelcentral og 1 vekslerstation samt div. målerbrønde. Hele varme forsyningsnettet er bundet sammen med asnæsværkets kedler.
Forventet årlig volumen for varmeforsyning ca. 220 000 DKK baseret på 2018-19 samlet 439 410 DKK.
Øvrig information kan findes i udbudsdokumenterne.
12 måneder.
Se udbudsdokumenter.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1: Rensningsanlæg, spildevand og overfladevand
Postadresse: Gisselørevej 2
By: Kalundborg
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4400
Land: Danmark
E-mail: el@werth.dk
Telefon: +45 59510956
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2: Vand og varme
Postadresse: Asnæsvej 1A
By: Kalundborg
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4400
Land: Danmark
E-mail: per@electricom.dk
Telefon: +45 59510380
Del VI: Supplerende oplysninger
Alle koncernforbunde selsakber i Kalundborg Forsyning er omfattet dette udbud.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk