Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=nsgrricegt
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=nsgrricegt
Udbyder
Syddjurs Kommune
Vindere
Hornslet Skole | Helhedsplan og realisering af etape 1 og 2 - udbud af bygherrerådgivning
(14.07.2021)
MOE A/S
Mariane Thomsens Gade 1C,1
8000 AARHUS
Hornslet Skole - helhedsplan og realisering af etape 1 og 2 - bygherrerådgivning
Syddjurs Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189978
Postadresse: Lundbergvej 2
By: Ebeltoft
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8400
Land: Danmark
Kontaktperson: Line Fredensvang
E-mail: lifre@syddjurs.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.syddjurs.dk/
CVR-nummer: 37875538
Postadresse: Libaugade 1, 1.th
By: Aarhus
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Lisa Gedsø Askanius
E-mail: lisa@bisgaardejsing.dk
Telefon: +45 51517575
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.bisgaardejsing.dk
Del II: Genstand
Hornslet Skole | Helhedsplan og realisering af etape 1 og 2 - udbud af bygherrerådgivning
Syddjurs Kommune oplever store demografiske ændringer i skoledistrikt Hornslet, hvorfor byrådet har besluttet at udbygge Hornslet Skole. Udbygningen består af 2 etaper.
- Etape 1: ny bebyggelse ved den eksisterende Hornslet hal, Stadionvej 4, Hornslet. Etapen forventes opført i perioden foråret 2023 – foråret 2025 og omfatter bl.a. ca. 4 000 m2 - 4 500 m2 nybygning til 6.- 9. årgang i 5 spor. Der er afsat 80 mio. DKK til etape 1. Heraf forventes at ca. 65 mio. DKK ekskl. moms kan disponeres til honorarbærende byggeudgifter som håndværkerudgifter, indeksregulering m.m..
- Etape 2: ombygning af eksisterende skole og SFO, Ballesvej 6, Hornslet. Etapen forventes opført fra foråret 2025 – foråret 2026. Der er afsat 20 mio. DKK til etape 2. Heraf forventes at ca. 17 mio. DKK ekskl. moms kan disponeres til honorarbærende byggeudgifter som håndværkerudgifter, indeksregulering m.m.
Hornslet
Der ønskes indkøbt bygherrerådgivningsydelser i forbindelse med udbygning af Hornslet Skole.
Bygherrerådgiveren skal varetage etape 1 og etape 2 som beskrevet under II.1.4). Det forventes at bygherrerådgiver skal udbyde etape I som projektkonkurrence (totalrådgivning) og med hovedentreprise samt etape 2 som totalrådgivning og med fagentrepriser.
Ansøgere som opfylder minimumskravene vil blive vurderet efter følgende kriterier:
- At ansøger udviser den fornødne motivation.
- At ansøger via referencer kan dokumentere kompetencer og tilstrækkelig erfaring med lignende opgaver.
"Lignende opgaver" forstås af bygherre som værende opgaver, der er sammenlignelige med den udbudte opgave i art og omfang, herunder særligt referencer vedrørende:
— bygherrerådgivning med fokus på kvalitet igennem samtlige faser fra vision til ibrugtagning
— bygherrerådgivning i forbindelse med opførelse eller renovering af lærings- og fritidsbyggeri
— opførelse af lærings- og fritidsbyggeri med tilsvarende størrelse og økonomiske ramme
— programmering af lærings- og fritidsbyggeri
— brugerproces /brugerinddragelse
— fokus på bæredygtighed igennem hele processen.
- At ansøger har sammensat et kompetent team der kan varetage alle de forventede bygherrerådgiverydelser jf. ydelsesbeskrivelsen.
- At ansøger har tilstrækkelig teknisk kapacitet og økonomisk styrke til at løfte opgaven.
Der henvises i øvrigt til udbudsmaterialet.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal oplyse omsætning og egenkapital for de seneste 3 regnskabsår.
Ansøger skal kunne fremvise positiv egenkapital de seneste 3 regnskabsår.
Anmodningsbrev: I brevet skal der anføres oplysninger om ansøgerteamet, begrundelse for teamsammensætningen og motivation for at ansøge.
Referencer: Der må max. oplyses 5 referencer på lignende opgaver/projekter som pt. er under udførelse eller hvor udførelsesperioden ligger max. 8 år tilbage i tiden.
Grundet ESPD’ens tekniske opbygning og deraf følgende begrænsende rammer for beskrivelse af referencer, ønskes det, at ansøger supplerer beskrivelsen med de 5 referencer angivet i ESPD, med selvstændige bilag jf. udbudsbetingelserne.
Referencerne bør indeholde en beskrivelse af:
- projektet
- kunde
- rådgiverens ydelse og omfang — herunder referencens relevans i forhold til nærværende udbud
- oplysninger om anlægssum og udbudsform
- udførelsesperiode (status).
Referenceblade vedhæftes som selvstændige bilag. Ansøger må maksimal aflevere 5 stk. referencer og den enkelte reference må maksimalt må være på 1 A4 sider.
Iht. ABR18 med de i udbudsmaterialets anførte ændringer og tilføjelser.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Al information i prækvalifikationsperioden vil kunne findes på www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=nsgrricegt
Ansøgningen skal omfatte følgende:
1) Anmodningsbrev
2) Udfyldt ESPD
3) Referenceblade, max 5 stk.
Spørgsmål i prækvalifikationsperioden skal fremsættes senest den 22. april 2021, kl. 12.00. Svar på spørgsmål vil blive offentliggjort senest den 26. april 2021 på iBinder, hvor det øvrige udbudsmateriale forefindes.
I øvrigt henvises til udbudsmaterialet.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill -perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 4171500
Internetadresse: http://www.kfst.dk