Fakta om udbudet
Udbyder
Sønderborg Forsyningsservice A/S
Udbud af slamsuger
Sønderborg Forsyningsservice A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 31875544
Postadresse: Ellegårdvej 8
By: Sønderborg
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 6400
Land: Danmark
Kontaktperson: Torben Munk-Christensen
E-mail: tomc@sonfor.dk
Telefon: +45 88435362
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/130940398.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://sonfor.dk/
Del II: Genstand
Udbud af slamsuger
Sønderborg Forsyning fremsendes hermed et sæt udbudsmateriale vedr. indkøb af ny komplet genbrugsspuler med chassis, slamsugeranlæg inkl. serviceaftale.
En helt færdige, opbyggede, funktionsklare genbrugsspuler skal leveres til:
Sønderborg Forsyning
Ellegårdvej 8
6400 Sønderborg
Iht. tidsplanen.
Slamsugeren skal leveres indregistreret på gule plader i henhold til dansk lovgivning.
Samtidig med leveringen skal leverandøren aflevere en overensstemmelseserklæring i henhold til maskindirektivet (Direktiv 2006/42/EF).
Leverandøren skal i forbindelse med leveringen gennemføre en demonstration/kursus hos Sønderborg Forsyning, Ellegårdvej 8, 6400 Sønderborg, i brugen og vedligeholdelse af slamsugeren. Demonstrationen skal gennemføres på dansk.
Der skal ved levering leveres en instruktionsbog i 3 eksemplarer på dansk til slamsugeren. Elektriske og hydrauliske diagrammer skal være indeholdt i instruktionsbogen.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af slamsuger
Postadresse: Lillehøjvej 15
By: Silkeborg
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 8600
Land: Danmark
E-mail: nordics@buchermunicipal.com
Telefon: +45 86821211
Fax: +45 86802580
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk