Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://app.byggeprojekt.dk/public/1689-Dybboel_Skole_-_Renovering
Spørgsmål
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://app.byggeprojekt.dk/public/1689-Dybboel_Skole_-_Renovering
Udbyder
Sønderborg Kommune
Vindere
Begrænset udbud af totalrådgivning vedrørende renovering af Dybbøl-Skolen i Sønderborg
(09.07.2021)
Rambøll Danmark A/S
Nørre Havnegade 43
6400 Sønderborg
Totalrådgivning vedrørende renovering af Dybbøl-Skolen i Sønderborg
Sønderborg Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Rådhustorvet 10
By: Sønderborg
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6400
Land: Danmark
Kontaktperson: Mads Kirkelund
E-mail: makl@sonderborg.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://sonderborgkommune.dk/
CVR-nummer: 37875538
Postadresse: Libaugade 1, 1.th
By: Aarhus
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Lisa Gedsø Askanius
E-mail: lisa@bisgaardejsing.dk
Telefon: +45 51517575
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.bisgaardejsing.dk
Del II: Genstand
Begrænset udbud af totalrådgivning vedrørende renovering af Dybbøl-Skolen i Sønderborg
Dybbøl Skolen i Sønderborg er en 3-4 sporet folkeskole med SFO. Dybbøl-Skolen har elever fordelt på 0. til 9. klasse. 6 årgange med 3 spor og 4 årgange med 4 spor. Skolen står over for en større renovering herunder renovering af facader, lofter, gulve, tag varme, belysning og el-installationer. Den udbudte opgave omfatter renovering af blok II og blok IV. Begge blokke skal ved renoveringen bibeholde indvendige funktioner.
Det forudsættes at skolen skal være i drift under renoveringen og et mål er, at skolen har mindst mulige gener under renoveringen. Renoveringen skal være etapedelt hvor en ”bygning” renoveres ad gangen, så undervisningen kan afvikles uden de store gener.
Der er afsat ca. 71,7 mio. DKK ekskl. moms til entrepriseudgifter (håndværkerudgifter), uforudseelige håndværkerudgifter, vinter- og vejrligsforanstaltninger, etablering og drift af byggeplads, forbrug af el, vand og varme under byggeri.
Gl. Åbenråvej 20, 6400 Sønderborg
Der ønskes indkøbt totalrådgiverydelser, herunder hovedsageligt ingeniørydelser samt arkitektydelser (mindre ydelse) i henhold til udbudsmaterialet.
Ansøgere der har afleveret en ansøgning indeholdende det krævede vil blive vurderet efter følgende kriterier:
- At ansøger udviser den rette/fornødne motivation.
- At ansøger via referencer kan dokumentere erfaring med tilsvarende/lignende opgaver
- At ansøger kan dokumentere økonomisk soliditet
- At ansøger har sammensat et kompetent team der kan varetage alle de forventede rådgiverydelser jf. ydelsesbeskrivelsen.
”Lignende opgaver/projekter” forstås af ordregiver som værende referencer, der er sammenlignelige med den udbudte opgave i art og omfang, herunder referencer inden for:
- Renovering, herunder af skoler, institutioner og/eller undervisningsbyggerier
- Renovering under drift
- Fagentrepriser
- Totalrådgivning.-
Der vil i udvælgelsen blive taget hensyn til små og mellemstore virksomheder, ligesom der vil blive taget hensyn for at sikre en god konkurrencesituation for ordregiver.
I øvrigt henvises til udbudsmaterialets udbudsbetingelser.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal indgive ESPD med angivelse af følgende økonomiske nøgletal:
- Ansøger skal oplyse omsætning, egenkapital og soliditetsgrad for de seneste 3 regnskabsår.
Ansøger skal kunne fremvise positiv egenkapital for det seneste regnskabsår.
Ansøgningen skal indeholde:
- Præsentations- og motivationsansøgning, I PDF-format på max. 3 sider. I ansøgningen skal der anføres oplysninger om ansøgerteamet, begrundelse for teamsammensætningen og motivation for at ansøge.
- Udfyldt ESPD (PDF)
- Evt. støtteerklæring
- Referenceblade.
Der må max. oplyses 5 referencer på lignende opgaver/projekter som pt. er under udførelse eller hvor udførelsesperioden ligger max. 5 år tilbage i tiden.
I øvrigt henvises til udbudsmaterialets udbudsbetingelser.
ABR18 med præciseringer jf. udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Al information i prækvalifikationsperioden vil kunne findes på:
https://app.byggeprojekt.dk/public/1689-Dybboel_Skole_-_Renovering
Spørgsmål i prækvalifikationsperioden skal fremsættes senest den 23. februar 2021, kl. 12.00. Svar på spørgsmål vil blive offentliggjort senest den 25. februar 2021 på byggeprojekt.dk hvor det øvrige udbudsmateriale forefindes.
I øvrigt henvises til udbudsmaterialet.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Klage over ikke at blive prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage efter offentliggørelsen af ordregiverensbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået aftale.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagensindbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk