Fakta om udbudet
Udbyder
Aarhus Kommune, Bystrategi, Arealudvikling og Almene Boliger
Rammeaftaler om strategisk rådgivning
Aarhus Kommune, Bystrategi, Arealudvikling og Almene Boliger
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 55133018
Postadresse: Karen Blixens Boulevard 7
By: Brabrand
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8220
Land: Danmark
Kontaktperson: Anne Bergholt Sommer
E-mail: ase@bechbruun.com
Telefon: +45 25263361
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/eff8bf9d-d828-4090-a351-9ad26bfaf69e/homepage
Del II: Genstand
Rammeaftaler om strategisk rådgivning
Udbuddet omfatter strategisk rådgivning i forbindelse med planlægning, udvikling og gennemførelse af udbud af byudviklingsområder og kommunale arealer i Aarhus Kommune. Rådgivningen kan i relation til dette blandt andet omfatte:
— Udarbejdelse af udviklingsplaner
— Strategisk byudvikling
— Styring af processer omkring byudvikling
— Gennemførelse af processer med inddragelse af interessenter, herunder borgere
— Omdannelse af politiske visioner til fysiske koncepter, herunder rådgivning om håndtering af de politiske processer
— Udarbejdelse af studier, der viser muligheder for udvikling af arealer, herunder i forhold til arkitektur og planlægning
— Tværfagligt projektarbejde omkring byudvikling.
Idet opgavernes karakter og omfang ikke kendes og dermed ikke kan fastslås på forhånd, vurderes det ikke at være muligt at foretage en yderligere opdeling af rammeaftalerne i delaftaler.
Aarhus Kommune
Udbuddet omfatter strategisk rådgivning i forbindelse med planlægning, udvikling og gennemførelse af udbud af byudviklingsområder og kommunale arealer i Aarhus Kommune. Rådgivningen kan i relation til dette blandt andet omfatte:
— Udarbejdelse af udviklingsplaner
— Strategisk byudvikling
— Styring af processer omkring byudvikling
— Gennemførelse af processer med inddragelse af interessenter, herunder borgere
— Omdannelse af politiske visioner til fysiske koncepter, herunder rådgivning om håndtering af de politiske processer
— Udarbejdelse af studier, der viser muligheder for udvikling af arealer, herunder i forhold til arkitektur og planlægning
— Tværfagligt projektarbejde omkring byudvikling.
Idet opgavernes karakter og omfang ikke kendes og dermed ikke kan fastslås på forhånd, vurderes det ikke at være muligt at foretage en yderligere opdeling af rammeaftalerne i delaftaler.
Ordregiver tilsigter at indgå op til 3 parallelle rammeaftaler.
Rammeaftalen løber som udgangspunkt i 3 år med mulighed for forlængelse med et år.
Rammeaftalen er ikke eksklusiv hverken for den enkelte rammeaftaleholder eller for de 3 rammeaftaleholdere tilsammen. Tilbudsgiverne er således ikke garanteret en minimumsomsætning, såfremt de opnår tildeling af en rammeaftale.
Mulighed for 1 års forlængelse.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Annullation. Udbuddet annulleres som følge af væsentlige uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet. Rammeaftalerne forventes genudbudt snarest.
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver må ikke være omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136. Tilbudsgiver skal derudover bekræfte, at tilbudsgiver ikke er omfattet af følgende frivillige udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § 137. Tilbudsgiver er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling eller lignende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.Tilbudsgiver i forbindelse med udøvelsen af erhverv kan påvises at have begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om tilbudsgivers integritet, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr.3. Tilbudsgiver har ubetalt forfalden gæld under 100 000 DKK til offentlige myndigheder vedrørende skatter, afgifter eller bidrag til sociale sikringsordninger i henhold til dansk lovgivning eller lovgivning i det land, hvor tilbudsgiveren er etableret, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 7.
— Annullation: Udbuddet annulleres som følge af væsentlige uhensigtsmæssigheder i udbudsmaterialet. Rammeaftalerne forventes genudbudt snarest.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, ved forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden for 20 kalenderdage. Dette er regnet fra dagen efter ordregivers afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal indgives 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Hvis klagen handler om overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens § § 191 og 192, er klagefristen på 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og § § 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til Klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen.
Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrence eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til Klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse indgives til Klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk