23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2021/S 005-006453
Offentliggjort
08.01.2021
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Gribskov Kommune

Vejservice og grøn drift 2021-2024


Gribskov Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Gribskov Kommune
CVR-nummer: 29188440
Postadresse: Rådhusvej 3
By: Helsinge
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Postnummer: 3200
Land: Danmark
Kontaktperson: Jan Levring
E-mail: jhlev@gribskov.dk
Telefon: +45 72496000
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/135391941.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.gribskov.dk/
I.4) Type ordregivende myndighed
Ministerium eller en anden myndighed på nationalt plan eller forbundsplan, herunder regionale eller lokale afdelinger
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Vejservice og grøn drift 2021-2024

II.1.2) Hoved-CPV-kode
77310000 Tilplantning og vedligeholdelse af grønne områder
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Denne leverance, benævnt "Vejservice og grøn drift 2021-2024" omfatter følgende hovedopgaver, der skal udføres i Gribskov Kommune:

- Renhold

- Drift af afvanding

- Græsslåning

- Drift af beplantning

- Brolægning

- Færdselstavler og vejinventar

- Gruspladser, -stier og -veje

- Regningsarbejder.

Leverancen omfatter dels planlagte eller rekvirerede arbejder til udførelseskrav og dels arbejder til tilstandskrav.

Arbejdet udbydes i 5 delkontrakter:

- Helsinge

- Græsted

- Gilleleje

- Gribskov Øst

- Gribskov Vest.

En leverandør kan blive tildelt én, flere, eller alle 5 delkontrakter.

Delkontrakter kan forlænges 2 x 1 år efter gensidig overenskomst.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 75 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Helsinge

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34992200 Vejskilte
43325000 Udstyr til parker og legepladser
45233200 Diverse belægningsarbejder
77310000 Tilplantning og vedligeholdelse af grønne områder
77340000 Træbeskæring og hækkeklipning
90470000 Rensning af kloakledninger
90610000 Gaderengøring og -fejning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

Helsinge

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne leverance, benævnt "Vejservice og grøn drift 2021-2024, Helsinge" omfatter følgende hovedopgaver, der skal udføres i Gribskov Kommune:

— Renhold

— Drift af afvanding

— Græsslåning

— Drift af beplantning

— Brolægning

— Færdselstavler og vejinventar

— Gruspladser, -stier og -veje

— Regningsarbejder.

Leverancen omfatter dels planlagte eller rekvirerede arbejder til udførelseskrav og dels arbejder til tilstandskrav.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Entreprenørens plan for drift, leveringssikkerhed og kvalitet / Vægtning: 50 %
Pris - Vægtning: 50 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2 x 1 år.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Kriterium for tildeling er bedste forhold mellem pris og kvalitet for det samlede udbud.

Evalueringspris = tilbudssummen korrigeret med et fiktivt tillæg eller fradrag for hvert af de kvalitative underkriterier.

Tildeling sker til den/de tilbudsgivere der fører til laveste samlede evalueringspris for de 5 delkontrakter, efter fradrag af evt. dekort ved samlet overdragelse.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Græsted

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34992200 Vejskilte
43325000 Udstyr til parker og legepladser
45233200 Diverse belægningsarbejder
77310000 Tilplantning og vedligeholdelse af grønne områder
77340000 Træbeskæring og hækkeklipning
90470000 Rensning af kloakledninger
90610000 Gaderengøring og -fejning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

Græsted

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne leverance, benævnt "Vejservice og grøn drift 2021-2024, Græsted" omfatter følgende hovedopgaver, der skal udføres i Gribskov Kommune:

— Renhold

— Drift af afvanding

— Græsslåning

— Drift af beplantning

— Brolægning

— Færdselstavler og vejinventar

— Gruspladser, -stier og -veje

— Regningsarbejder.

Leverancen omfatter dels planlagte eller rekvirerede arbejder til udførelseskrav og dels arbejder til tilstandskrav.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Entreprenørens plan for drift, leveringssikkerhed og kvalitet / Vægtning: 50 %
Pris - Vægtning: 50 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2 x 1 år.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Kriterium for tildeling er bedste forhold mellem pris og kvalitet for det samlede udbud.

Evalueringspris = tilbudssummen korrigeret med et fiktivt tillæg eller fradrag for hvert af de kvalitative underkriterier.

Tildeling sker til den/de tilbudsgivere der fører til laveste samlede evalueringspris for de 5 delkontrakter, efter fradrag af evt. dekort ved samlet overdragelse.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Gilleleje

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34992200 Vejskilte
43325000 Udstyr til parker og legepladser
45233200 Diverse belægningsarbejder
77310000 Tilplantning og vedligeholdelse af grønne områder
77340000 Træbeskæring og hækkeklipning
90470000 Rensning af kloakledninger
90610000 Gaderengøring og -fejning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

Gilleleje

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne leverance, benævnt "Vejservice og grøn drift 2021-2024, Gilleleje" omfatter følgende hovedopgaver, der skal udføres i Gribskov Kommune:

— Renhold

— Drift af afvanding

— Græsslåning

— Drift af beplantning

— Brolægning

— Færdselstavler og vejinventar

— Gruspladser, -stier og -veje

— Regningsarbejder.

Leverancen omfatter dels planlagte eller rekvirerede arbejder til udførelseskrav og dels arbejder til tilstandskrav.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Entreprenørens plan for drift, leveringssikkerhed og kvalitet / Vægtning: 50 %
Pris - Vægtning: 50 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2 x 1 år.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Kriterium for tildeling er bedste forhold mellem pris og kvalitet for det samlede udbud.

Evalueringspris = tilbudssummen korrigeret med et fiktivt tillæg eller fradrag for hvert af de kvalitative underkriterier.

Tildeling sker til den/de tilbudsgivere der fører til laveste samlede evalueringspris for de 5 delkontrakter, efter fradrag af evt. dekort ved samlet overdragelse.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Gribskov Øst

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34992200 Vejskilte
43325000 Udstyr til parker og legepladser
45233200 Diverse belægningsarbejder
77310000 Tilplantning og vedligeholdelse af grønne områder
77340000 Træbeskæring og hækkeklipning
90470000 Rensning af kloakledninger
90610000 Gaderengøring og -fejning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

Gribskov Øst

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne leverance, benævnt "Vejservice og grøn drift 2021-2024, Gribskov Øst" omfatter følgende hovedopgaver, der skal udføres i Gribskov Kommune:

— Renhold

— Drift af afvanding

— Græsslåning

— Drift af beplantning

— Brolægning

— Færdselstavler og vejinventar

— Gruspladser, -stier og -veje

— Regningsarbejder.

Leverancen omfatter dels planlagte eller rekvirerede arbejder til udførelseskrav og dels arbejder til tilstandskrav.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Entreprenørens plan for drift, leveringssikkerhed og kvalitet / Vægtning: 50 %
Pris - Vægtning: 50 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2 x 1 år.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Kriterium for tildeling er bedste forhold mellem pris og kvalitet for det samlede udbud.

Evalueringspris = tilbudssummen korrigeret med et fiktivt tillæg eller fradrag for hvert af de kvalitative underkriterier.

Tildeling sker til den/de tilbudsgivere der fører til laveste samlede evalueringspris for de 5 delkontrakter, efter fradrag af evt. dekort ved samlet overdragelse.

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

Gribskov Vest

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
34992200 Vejskilte
43325000 Udstyr til parker og legepladser
45233200 Diverse belægningsarbejder
77310000 Tilplantning og vedligeholdelse af grønne områder
77340000 Træbeskæring og hækkeklipning
90470000 Rensning af kloakledninger
90610000 Gaderengøring og -fejning
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK013 Nordsjælland
Hovedudførelsessted:

Gribskov Vest

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Denne leverance, benævnt "Vejservice og grøn drift 2021-2024, Gribskov Vest" omfatter følgende hovedopgaver, der skal udføres i Gribskov Kommune:

— Renhold

— Drift af afvanding

— Græsslåning

— Drift af beplantning

— Brolægning

— Færdselstavler og vejinventar

— Gruspladser, -stier og -veje

— Regningsarbejder.

Leverancen omfatter dels planlagte eller rekvirerede arbejder til udførelseskrav og dels arbejder til tilstandskrav.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Entreprenørens plan for drift, leveringssikkerhed og kvalitet / Vægtning: 50 %
Pris - Vægtning: 50 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

2 x 1 år.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Kriterium for tildeling er bedste forhold mellem pris og kvalitet for det samlede udbud.

Evalueringspris = tilbudssummen korrigeret med et fiktivt tillæg eller fradrag for hvert af de kvalitative underkriterier.

Tildeling sker til den/de tilbudsgivere der fører til laveste samlede evalueringspris for de 5 delkontrakter, efter fradrag af evt. dekort ved samlet overdragelse.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 170-411481
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 1
Betegnelse:

Helsinge

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
29/12/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Forstas A/S
CVR-nummer: 29615756
Postadresse: Karetmagervej 23
By: Vejle
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 7100
Land: Danmark
E-mail: ssi@forstas.dk
Telefon: +45 22332448
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 12 000 000.00 DKK
Laveste bud: 13 144 443.00 DKK / Højeste bud: 23 492 229.00 DKK taget i betragtning
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 2
Betegnelse:

Græsted

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
29/12/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Forstas A/S
CVR-nummer: 29615756
Postadresse: Karetmagervej 23
By: Vejle
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 7100
Land: Danmark
E-mail: ssi@forstas.dk
Telefon: +45 22332448
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 9 000 000.00 DKK
Laveste bud: 9 295 562.00 DKK / Højeste bud: 16 098 036.00 DKK taget i betragtning
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 3
Betegnelse:

Gilleleje

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
29/12/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Forstas A/S
CVR-nummer: 29615756
Postadresse: Karetmagervej 23
By: Vejle
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 7100
Land: Danmark
E-mail: ssi@forstas.dk
Telefon: +45 22332448
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 18 000 000.00 DKK
Laveste bud: 17 052 718.00 DKK / Højeste bud: 31 471 966.00 DKK taget i betragtning
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 4
Betegnelse:

Gribskov Øst

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
29/12/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Forstas A/S
CVR-nummer: 29615756
Postadresse: Karetmagervej 23
By: Vejle
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 7100
Land: Danmark
E-mail: ssi@forstas.dk
Telefon: +45 22332448
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 18 000 000.00 DKK
Laveste bud: 10 737 751.00 DKK / Højeste bud: 21 302 647.00 DKK taget i betragtning
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 5
Betegnelse:

Gribskov Vest

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
29/12/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 6
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 3
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 6
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Forstas A/S
CVR-nummer: 29615756
Postadresse: Karetmagervej 23
By: Vejle
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 7100
Land: Danmark
E-mail: ssi@forstas.dk
Telefon: +45 22332448
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 18 000 000.00 DKK
Laveste bud: 12 833 262.00 DKK / Højeste bud: 26 150 634.00 DKK taget i betragtning
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Ordregiver anvender udbuds- og indkøbsportalen www.mercell.dk til gennemførslen af udbudsprocessen.

Al korrespondance mellem ordregiver og tilbudsgiver foregår via ordregivers udbuds- og indkøbsportal. Tilbudsgiver skal selv sørge for online registrering for at få adgang til udbudsdokumenterne - se evt. nedenstående vejledning:

Når man har fundet et offentligt udbud på Mercell udbudsportal, skal interesse meldes på opgaven for at kunne byde på opgaven.

Nederst på udbuddets offentlige side trykkes på knappen "Meld din interesse".

Ved at klikke på "Meld din interesse", tilgås muligheden for enten at logge på som eksisterende bruger, eller at registrere en ny bruger.

Ved at vælge "Eksisterende bruger" anmodes om at logge på Mercell udbudsportal, hvorefter opgaven vil være tilgængelig på "My Mercell" under "Mine Opgaver".

Hvis man vælger "Registrér" vil brugeren blive anmodet om at udfylde en række oplysninger om den pågældende virksomhed og brugeren. Herefter tilgås dokumenterne og man vil inden for Mercells åbningstider modtage et personligt login.

Yderligere hjælp kan tilgås via link:

https://mercell.atlassian.net/servicedesk/customer/portal/4/article/86835445

Følgende hovedopgaver og delopgaver påbegyndes 1. april 2021:

Udvalgte renholdelsesopgaver: Fejning af faste belægninger, renhold af løse belægninger, renhold og løsning af faldunderlag og sandkasser, ukrudtsbekæmpelse på løse belægninger.

- Drift af beplantning.

- Gruspladser, -veje og stier, grønne områder.

Følgende hovedopgaver påbegyndes 1. januar 2022:

- Renhold.

- Drift af afvanding.

- Græsslåning.

- Brolægning.

- Færdselstavler og vejinventar.

- Gruspladser, -veje og stier, øvrige områder ekskl. grønne områder.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Nævnenes Hus
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
Officielt navn: Konkurrence og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsensvej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at

ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har

indgået en kontrakt.

3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette

ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
04/01/2021

Send til en kollega

0.078