Fakta om udbudet
Udbyder
HOFOR A/S
Spuling og TV-inspektion i Københavns omegnskommuner
HOFOR A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 10073022
Postadresse: Ørestads Boulevard 35
By: København S
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Louise Agerskov Christensen
E-mail: louchr@hofor.dk
Telefon: +45 27953829
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338688
CVR-nummer: 25601920
By: København
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 1432
Land: Danmark
E-mail: lh@biofos.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.biofos.dk
Del II: Genstand
Spuling og TV-inspektion i Københavns omegnskommuner
Rammeaftalen omfatter udførelse af spuling og TV-inspektion af afløbsledninger. Opgaver som entreprenøren skal udføre, omfatter følgende: Spuling og TV-inspektion af hovedledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning og ny anlæg, spuling og TV-inspektion af stikledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning og ny anlæg, spuling og TV-inspektion af hovedledninger i forbindelse med ny anlæg, spuling og TV-inspektion af stikledninger i forbindelse med og ny anlæg og brøndrapportering.
Delaftale 1 omfatter kommunerne Brøndby og Vallensbæk
Rammeaftalen omfatter udførelse af spuling og TV-inspektion af afløbsledninger.
Opgaver som entreprenøren skal udføre, omfatter følgende:
- Spuling og TV-inspektion af hovedledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning og ny anlæg
- Spuling og TV-inspektion af stikledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning og ny anlæg
- Spuling og TV-inspektion af hovedledninger i forbindelse med ny anlæg
- Spuling og TV-inspektion af stikledninger i forbindelse med og ny anlæg
- Brøndrapportering.
Kan forlænges 2 x 12 måneder.
Delaftale 2 omfatter kommunerne Albertslund, Dragør, Herlev, Rødovre, Hvidovre, Glostrup, Ballerup, Ishøj og Høje Taastrup
Rammeaftalen omfatter udførelse af spuling og TV-inspektion af afløbsledninger.
Opgaver som entreprenøren skal udføre, omfatter følgende:
- Spuling og TV-inspektion af hovedledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning og ny anlæg
- Spuling og TV-inspektion af stikledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning og ny anlæg
- Spuling og TV-inspektion af hovedledninger i forbindelse med ny anlæg
- Spuling og TV-inspektion af stikledninger i forbindelse med og ny anlæg
- Brøndrapportering.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 1 - spuling og TV-inspektion i Brøndby og Vallensbæk
CVR-nummer: 10206987
Postadresse: Rydagervej 27
By: Albertslund
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2620
Land: Danmark
E-mail: anders.loth@norva24.dk
Telefon: +45 43646939
Internetadresse: http://www.norva24.dk
Del V: Kontrakttildeling
Delaftale 2 - spuling og TV-inspektion i Albertslund, Dragør, Herlev, Rødovre, Hvidovre, Glostrup, Ballerup, Ishøj og Høje Taastrup
CVR-nummer: 10206987
Postadresse: Rydagervej 27
By: Albertslund
NUTS-kode: DK0 DANMARK
Postnummer: 2620
Land: Danmark
E-mail: anders.loth@norva24.dk
Telefon: +45 43646939
Internetadresse: http://www.norva24.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
En økonomisk aktør udelukkes fra deltagelse, hvis denne er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137 stk. 1 nr. 2 og 6.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 af lov om Klagenævnet for Udbud, som følger:
1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.
2) Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk