23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 207-504433
Offentliggjort
23.10.2020
Udbudstype
Resultat

Udbyder

HOFOR A/S

Spuling og TV-inspektion i Københavns omegnskommuner


HOFOR A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: HOFOR A/S
CVR-nummer: 10073022
Postadresse: Ørestads Boulevard 35
By: København S
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Louise Agerskov Christensen
E-mail: louchr@hofor.dk
Telefon: +45 27953829
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338688
I.1) Navn og adresser
Officielt navn: BIOFOS
CVR-nummer: 25601920
By: København
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 1432
Land: Danmark
E-mail: lh@biofos.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.biofos.dk
I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Spildevand

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Spuling og TV-inspektion i Københavns omegnskommuner

Sagsnr.: 24.02-01878 og 24.02-01877
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90491000 Undersøgelse af kloakledninger
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Rammeaftalen omfatter udførelse af spuling og TV-inspektion af afløbsledninger. Opgaver som entreprenøren skal udføre, omfatter følgende: Spuling og TV-inspektion af hovedledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning og ny anlæg, spuling og TV-inspektion af stikledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning og ny anlæg, spuling og TV-inspektion af hovedledninger i forbindelse med ny anlæg, spuling og TV-inspektion af stikledninger i forbindelse med og ny anlæg og brøndrapportering.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 35 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90491000 Undersøgelse af kloakledninger
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 1 omfatter kommunerne Brøndby og Vallensbæk

Rammeaftalen omfatter udførelse af spuling og TV-inspektion af afløbsledninger.

Opgaver som entreprenøren skal udføre, omfatter følgende:

- Spuling og TV-inspektion af hovedledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning og ny anlæg

- Spuling og TV-inspektion af stikledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning og ny anlæg

- Spuling og TV-inspektion af hovedledninger i forbindelse med ny anlæg

- Spuling og TV-inspektion af stikledninger i forbindelse med og ny anlæg

- Brøndrapportering.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Projektorganisation og CV'er / Vægtning: 30 %
Kvalitetskriterium - Navn: Proces og kvalitetssikring / Vægtning: 30 %
Pris - Vægtning: 40 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

Kan forlænges 2 x 12 måneder.

II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90491000 Undersøgelse af kloakledninger
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Delaftale 2 omfatter kommunerne Albertslund, Dragør, Herlev, Rødovre, Hvidovre, Glostrup, Ballerup, Ishøj og Høje Taastrup

Rammeaftalen omfatter udførelse af spuling og TV-inspektion af afløbsledninger.

Opgaver som entreprenøren skal udføre, omfatter følgende:

- Spuling og TV-inspektion af hovedledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning og ny anlæg

- Spuling og TV-inspektion af stikledninger i forbindelse med fornyelsesplanlægning og ny anlæg

- Spuling og TV-inspektion af hovedledninger i forbindelse med ny anlæg

- Spuling og TV-inspektion af stikledninger i forbindelse med og ny anlæg

- Brøndrapportering.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Projektorganisation og CV'er / Vægtning: 30 %
Kvalitetskriterium - Navn: Proces og kvalitetssikring / Vægtning: 30 %
Pris - Vægtning: 40 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 109-264909
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 1
Betegnelse:

Delaftale 1 - spuling og TV-inspektion i Brøndby og Vallensbæk

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
05/10/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Norva 24 Danmark A/S
CVR-nummer: 10206987
Postadresse: Rydagervej 27
By: Albertslund
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 2620
Land: Danmark
E-mail: anders.loth@norva24.dk
Telefon: +45 43646939
Internetadresse: http://www.norva24.dk
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 10 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 10 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del V: Kontrakttildeling

Kontraktnr.: 2
Betegnelse:

Delaftale 2 - spuling og TV-inspektion i Albertslund, Dragør, Herlev, Rødovre, Hvidovre, Glostrup, Ballerup, Ishøj og Høje Taastrup

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
05/10/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 3
Antal tilbud modtaget elektronisk: 3
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Norva 24 Danmark A/S
CVR-nummer: 10206987
Postadresse: Rydagervej 27
By: Albertslund
NUTS-kode: DK0 DANMARK
Postnummer: 2620
Land: Danmark
E-mail: anders.loth@norva24.dk
Telefon: +45 43646939
Internetadresse: http://www.norva24.dk
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 25 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 25 000 000.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

En økonomisk aktør udelukkes fra deltagelse, hvis denne er omfattet af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137 stk. 1 nr. 2 og 6.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405708
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr. 593 af 2. juni 2016 af lov om Klagenævnet for Udbud, som følger:

1) Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen.

2) Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.

3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagens indbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.

Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19/10/2020

Send til en kollega

0.094