23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 203-493825
Offentliggjort
19.10.2020
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
16.11.2020 Kl. 23:59

Addresse
https://www.rib-software.dk/udbudsportal

Udbyder

Region Syddanmark — Sygehus Sønderjylland

Totalrådgivning vedr. funktioner i underetagen, Specialsygehus Sønderborg


Region Syddanmark — Sygehus Sønderjylland

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Region Syddanmark — Sygehus Sønderjylland
CVR-nummer: DK29190909
Postadresse: Kresten Philipsens Vej 15
By: Aabenraa
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6200
Land: Danmark
Kontaktperson: Martin Djørup
E-mail: martin.djorup@rsyd.dk
Telefon: +45 29490347
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.sygehussonderjylland.dk/wm233821
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.rib-software.dk/udbudsportal
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.rib-software.dk/udbudsportal
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Sundhed

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Totalrådgivning vedr. funktioner i underetagen, Specialsygehus Sønderborg

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
71242000 Projekt- og projekteringsforberedelse, omkostningsoverslag
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Der skal udføres projektering, udbud, kontrahering, byggeledelse, tilsyn, projektopfølgning, mangelafhjælpning og aflevering af projekt indeholdende følgende ombygningsopgaver i underetagen på Specialsygehus Sønderborg:

- Ny medicinsk modtagelse

- Ny skadeklinik

- Akutbil-funktion

- Akutsekretariat med modtagerfunktion for medicinsk modtagelse og skadeklinik med lægevagtfunktion

- AGV- Rum

- Nyt cytostatika laboratorie

- Hjælpemiddeldepot med ind- og udlevering samt vaskefunktion

- Ny sengecentral med sengevasker

- Ny portørcentral

- Sterildepoter for CaseCart samt distribution

- Ombygning i eksisterende sterilcentral

- Depotfunktioner.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.2) Beskrivelse
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Hovedudførelsessted:

 

Sygehus Sønderjylland, Sønderborg.

Sydvang 1, 6400 Sønderborg

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Totalrådgivning indeholdende projektering, udbud, kontrahering, byggeledelse, tilsyn, projektopfølgning, mangelafhjælpning og aflevering af projekt indeholdende følgende ombygningsopgaver i underetagen på Specialsygehus Sønderborg:

- Ny medicinsk modtagelse

- Ny skadeklinik

- Akutbil-funktion

- Akutsekretariat med modtagerfunktion for medicinsk modtagelse og skadeklinik med lægevagtfunktion

- AGV- Rum

- Nyt cytostatika laboratorie

- Hjælpemiddeldepot med ind- og udlevering samt vaskefunktion

- Ny sengecentral med sengevasker

- Ny portørcentral

- Sterildepoter for CaseCart samt distribution

- Ombygning i eksisterende sterilcentral

- Depotfunktioner.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 30/11/2020
Slut: 30/06/2022
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse
Krav om at anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre kontrakten

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion
Yderligere oplysninger om elektronisk auktion:
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 16/11/2020
Tidspunkt: 23:59
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 2 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 17/11/2020
Tidspunkt: 08:00
Sted:

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Der vil blive anvendt elektronisk bestilling
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

Klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsensvej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 33326144
Internetadresse: https://www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
14/10/2020

Send til en kollega

0.047