Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=264382&B=KA
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=264382&B=KA
Udbyder
Slots- og Kulturstyrelsen
Vindere
Valgt firma
(16.02.2021)
Kaare Anlægsgartneri A/S
Lille Havelsevej 157
3320 Skævinge
Havedrift, renhold og vinterberedskab i København
Slots- og Kulturstyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 26489865
Postadresse: Hammerichsgade 14
By: København V
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 1611
Land: Danmark
Kontaktperson: SLKS - Kristin Seybold
E-mail: krsey@slks.dk
Telefon: +45 33954200
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://slks.dk/
Del II: Genstand
Udbud af havedrift, renhold og vinterberedskab i København
Kontrakten vedrører levering af vintertjeneste, renholds- og havedriftsydelser for en række af Kulturministeriets ejendomme og øvrige ejendomme i København.
København V
Begrænset udbud af kontrakt vedrørende vintertjeneste, renhold- og havedriftsydelser for en række ejendomme i København. De 3 ydelser fylder omtrent lige meget værdimæssigt under kontrakten.
Kontrakten kan forlænges op til 3 gange, hver gang i op til 12 måneder.
Såfremt flere end 5 ansøgere lever op til egnethedskravene og ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene angivet i udbudsbetingelserne, vil der sker udvælgelse i henhold til udvælgelseskriteriet "mest relevante erfaring".
Kontraten indeholder en option på forlængelse af kontrakten.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Krav om positiv egenkapital.
Det er et minimumskrav, at ansøger har haft en positiv egenkapital de seneste 3 år.
Ansøger skal opfylde egnethedskrav inden for følgende områder:
— Certificeret træplejer
— Faguddannede gartnere
— Referencer
— Daglig ledelse.
— Det er et minimumskrav, at ansøger besidder eller kan stille en ETW-certificeret træplejer til rådighed.
— Det er et minimumskrav, at ansøger har 4 faguddannede faste gartnere tilknyttet opgaven.
— Det er et minimumskrav, at ansøger har erfaring med de ydelser der udbydes. Ansøger skal kunne angive minimum 3 reference for hver af følgende ydelser: havedrift, renhold af udearealer og vintertjeneste.
— Det er et minimumskrav, at ansøgers 2 kommende daglige ledere på opgaven har erfaring med ledelse af tilsvarende opgaver.
— Kontrakten indeholder en arbejdsklausul.
— Kontrakten indeholder krav om sikkedhedsgodkendelse. Alle medarbejdere der skal udføre arbejde under kontrakten, skal kunne sikkerhedsgodkendes til klassifikationsniveauet "Til tjenestebrug".
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der skal udfyldes et ESPD i forbindelse med ansøgning om prækvalifikation.
Ansøger vil blive udelukket, såfremt ansøger er omfattet af de obligatoriske udelukkelsesgrunde, jf. udbudslovens § § 135-136. Ansøger vil endvidere blive udelukket fra deltagelse, såfremt ansøger har tilsidesat forpligtelser på det arbejdsretlige område, eller såfremt ansøger er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling jf. § § 137, stk. 1, nr. 1 og 2.
Der afholdes informationsmøde d. 23. oktober 2020.
Der afholdes besigtigelse for de prækvalificerede deltagere.
Udbudsmateriale, der ikke er tilgængeligt ved offentliggørelse, bliver tilgængeligt for de prækvalificerede ansøgere ved opfordring til at afgive tilbud.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
By: København
Land: Danmark
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbuds-givere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på:
https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk