Fakta om udbudet
Udbyder
Kolding Kommune
Totalrådgivning i forbindelse med klimaprojekt Vifdam og Slotssøen
Kolding Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29189897
Postadresse: Akseltorv 1
By: Kolding
NUTS-kode: DK032 Sydjylland
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Lars Guldager
E-mail: largu@kolding.dk
Telefon: +45 79799470
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.kolding.dk/
Del II: Genstand
Totalrådgivning i forbindelse med klimaprojekt Vifdam og Slotssøen
Ordregiver ønsker at indhente tilbud på totalrådgivning i forbindelse med klimasikring af områder omkring Vifdam og Slotssøen i Kolding.
Ordregivers krav til kontraktvilkår fremgår af udbudsmaterialets udkast til rådgivningsaftale, mens kravene til ydelsen er detaljeret beskrevet i projekt- og ydelsesbeskrivelsen inkl. bilag.
Optionen omfatter detailprojektering, udbud, byggeledelse, fagtilsyn og 1-årsgennemgang for tillægsområder jf. projekt- og ydelsesbeskrivelsen.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Totalrådgivning i forbindelse med klimaprojekt Vifdam og Slotssøen
CVR-nummer: 21265543
Postadresse: Jens Juuls Vej 16
By: Viby J
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8260
Land: Danmark
Internetadresse: www.orbicon.dk
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver har ikke opdelt kontrakten i delkontrakter, idet ordregiver vurderer, at en opdeling vil hindre den nødvendige koordinering for en tilfredsstillende opfyldelse af kontrakten.
ESPD og udelukkelse:
Ansøger skal i sin ansøgning udfylde et fælles europæisk udbudsdokument (ESPD), hvori ansøger oplyser om den økonomiske aktør, dennes repræsentanter, egnethed ift. økonomisk og teknisk formåen samt egnethed ift. baseren på andre enheders formåen, underrådgivere, obligatoriske og frivillige udelukkelsesgrunde.
Ansøgers oplysninger i det fælles europæiske udbudsdokument skal være ajourførte og gældende på tidspunktet for tilbudsfristens udløb.
Hvis ansøger er en sammenslutning af økonomiske aktører, eller hvis ansøger baserer sin egnethed på andre økonomiske aktørers formåen, skal der udfyldes et særskilt fælles europæisk udbudsdokument for hver økonomisk aktør.
Ansøger er udelukket fra at deltage i udbuddet, hvis ansøger er omfattet de obligatoriske udelukkelsesgrunde som nævnt i udbudsloven § § 135 og 136.
Ordregiver kan dog ikke udelukke en ansøger, der kan dokumentere sin pålidelighed (”self cleaning”) i henhold til udbudslovens § 138, stk. 1-3.
For en nærmere forklaring på udelukkelsesgrundene henvises der til ESPD-dokumentet, der indgår som en del af udbudsmaterialet.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden,skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 25
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk