Fakta om udbudet
Udbyder
AFLD I/S
Levering af 25 ton gummihjulslæsser til AFLD Tarm
AFLD I/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 13814708
Postadresse: Uldjydevej 2
By: Herning
NUTS-kode: DK DANMARK
Postnummer: 7400
Land: Danmark
Kontaktperson: Lennart Spring
E-mail: ls@afld.dk
Telefon: +45 20696050
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/125571014.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.acbirk.dk/
Del II: Genstand
Levering af 25 ton gummihjulslæsser til AFLD Tarm
Entreprisen omfatter levering af gummihjulslæsser til AFLD Tarm. Der ønskes tilbud pa ny gummihjulslæsser, tilbuddet skal tillige omfatte tilbud pa "full serviceaftale".
Gummihjulslæsseren der ønskes skal kunne opfylde de af AFLD opstillede kravspecifikationer. Nuværende gummiged skal prissattes og tages i bytte.
Priserne skal angives i DKK ekskl. moms.
Entreprisen omfatter levering af gummihjulslæsser til AFLD Tarm. Der ønskes tilbud pa ny
gummihjulslæsser, tilbuddet skal tillige omfatte tilbud pa "full serviceaftale".
Gummihjulslæsseren der ønskes skal kunne opfylde de af AFLD opstillede kravspecifikationer. Nuværende gummiged skal prissattes og tages i bytte.
Priserne skal angives i DKK ekskl. moms.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Levering af 25 ton gummihjulslæsser til AFLD Tarm
Postadresse: Gl. Kirkevej 36, Stubbæk
By: Aabenraa
NUTS-kode: DK04 Midtjylland
Postnummer: 6200
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk