23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 116-281468
Offentliggjort
17.06.2020
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Klar Forsyning A/S

Udbud af rammeaftale om køb af brøndgods


Klar Forsyning A/S

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Varer

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Klar Forsyning A/S
CVR-nummer: 36484438
Postadresse: Vasebækvej 40
By: Køge
NUTS-kode: DK0 DANMARK
Postnummer: 4600
Land: Danmark
Kontaktperson: Andreas Østberg Hansen
E-mail: aoh@horten.dk
Telefon: +45 52344083

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e751fdec-1f96-46ad-8d58-7356fadcc5fb/homepage

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Fors Spildevand Holbæk A/S
CVR-nummer: 32765572
Postadresse: Tåstrup Møllevej 5
By: Holbæk
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4300
Land: Danmark
E-mail: aoh@horten.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e751fdec-1f96-46ad-8d58-7356fadcc5fb/homepage

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Fors Spildevand Roskilde A/S
CVR-nummer: 32837832
Postadresse: Tåstrup Møllevej 5
By: Holbæk
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4300
Land: Danmark
E-mail: aoh@horten.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e751fdec-1f96-46ad-8d58-7356fadcc5fb/homepage

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Fors Spildevand Lejre A/S
CVR-nummer: 33055072
Postadresse: Tåstrup Møllevej 5
By: Holbæk
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4300
Land: Danmark
E-mail: aoh@horten.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e751fdec-1f96-46ad-8d58-7356fadcc5fb/homepage

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Lolland Forsyning A/S
CVR-nummer: 29603065
Postadresse: Stavangervej 13
By: Nakskov
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
Postnummer: 4900
Land: Danmark
E-mail: aoh@horten.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e751fdec-1f96-46ad-8d58-7356fadcc5fb/homepage

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Odsherred Forsyning A/S
CVR-nummer: 31762332
Postadresse: Hovedgaden 39æ
By: Grevinge
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4571
Land: Danmark
E-mail: aoh@horten.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e751fdec-1f96-46ad-8d58-7356fadcc5fb/homepage

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Ringsted Forsyning A/S
CVR-nummer: 29777373
Postadresse: Bragesvej 18
By: Ringsted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4100
Land: Danmark
E-mail: aoh@horten.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e751fdec-1f96-46ad-8d58-7356fadcc5fb/homepage

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: SK Service A/S
CVR-nummer: 26863902
Postadresse: Nordvej 6
By: Slagelse
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4200
Land: Danmark
E-mail: aoh@horten.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e751fdec-1f96-46ad-8d58-7356fadcc5fb/homepage

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Vordingborg Forsyningsservice A/S
CVR-nummer: 30708954
Postadresse: Brovejen 10
By: Vordingborg
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4760
Land: Danmark
E-mail: aoh@horten.dk

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/e751fdec-1f96-46ad-8d58-7356fadcc5fb/homepage

I.2) Information om fælles indkøb
Kontrakten omfatter fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Udbud af rammeaftale om køb af brøndgods

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
II.1.3) Kontrakttype
Varer
II.1.4) Kort beskrivelse:

Rammeaftale om indkøb af brøndgods. Rammeaftalen forventes at træde i kraft den 1. april 2020 og løber indtil den 31. marts 2022. Ordregiverne har option på forlængelse af rammeaftalen i 2 x 1 år. Den maksimale varighed af rammeaftalen er således 4 år.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 17 255 364.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44423750 Kloakdæksler
44423700 Elementer til nedgangsbrønde
44423760 Adgangsdæksler
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK02 Sjælland
NUTS-kode: DK03 Syddanmark
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Rammeaftale om indkøb af brøndgods.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Montage og betjeningsvenlighed / Vægtning: 35 %
Kvalitetskriterium - Navn: Produktdesign / Vægtning: 15 %
Pris - Vægtning: 50 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2019/S 249-617794
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
29/05/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 5
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: Sanistål A/S
CVR-nummer: 42997811
Postadresse: Håndværkervej 14
By: Aalborg
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 9000
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 26 000 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 17 255 364.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Vareprøver:

Tilbudsgiver skal til brug for evalueringen af underkriterierne "Montage og betjeningsvenlighed" og "Produktdesign" levere vareprøver i form af et styk karm og dæksel af hver type Ø 600 samt dækseljern og andet værktøj for nødvendig drift af dæksler og karme. Der skal for vareprøverne ligeledes leveres en montagevejledning. Vareprøver af dæksler med logo og fjernvarmedæksler skal ikke leveres.

Vareprøverne skal aflæsses mandag den 3. februar 2020 i tidsrummet fra kl. 12.00-15.00 på det afmærkede parkeringsareal på adressen:

Møllevej 16

4100 Ringsted

Kim Frost vil være kontaktperson på pladsen.

Udelukkelsesgrunde:

Tilbudsgivere, der befinder sig i en obligatorisk udelukkelsesgrund, jf. udbudslovens § § 135-136, vil blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til rammeaftalen, medmindre tilbudsgiver fremlægger dokumentation for at være pålidelig, jf. udbudslovens § 138.

Tilsvarende vil tilbudsgivere, som befinder sig i en af de frivillige udelukkelsesgrunde nævnt i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. (1)-(7), blive udelukket fra deltagelse og vil ikke komme i betragtning til rammeaftalen, medmindre tilbudsgiver fremlægger dokumentation for at være pålidelig, jf. udbudslovens § 138.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

3) Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
15/06/2020

Send til en kollega

0.046