Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://bsjviborg.ajoursystem.dk/Tender/DirectLink/cb7e6995-78e6-474d-9200-fe31f8367e67
Spørgsmål
Addresse
https://bsjviborg.ajoursystem.dk/Tender/DirectLink/cb7e6995-78e6-474d-9200-fe31f8367e67
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://bsjviborg.ajoursystem.dk/Tender/DirectLink/cb7e6995-78e6-474d-9200-fe31f8367e67
Udbyder
Boligselskabet Sct. Jørgen
Vindere
Valgt totalrådgiver
(10.11.2020)
ERIK Arkitekter A/S
Sparregade 2
8800 Viborg
Realisering af helhedsplan, Ellekonebakken i Viborg - totalrådgivning
Boligselskabet Sct. Jørgen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 45724719
Postadresse: Brovej 18
By: Viborg
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8800
Land: Danmark
Kontaktperson: Lars Hasselager
E-mail: laha@bsjviborg.dk
Telefon: +45 29748974
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.bsj.viborg.dk
CVR-nummer: 37875538
Postadresse: Rosenkrantzgade 23, 4. sal.
By: Aarhus C.
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Tue Bisgaard Jensen
E-mail: tue@bisgaardejsing.dk
Telefon: +45 23408562
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.bisgaardejsing.dk
Del II: Genstand
Boligselskabet Sct. Jørgen, Realisering af helhedsplan, Ellekonebakken i Viborg. Udbud af totalrådgivning.
Boligselskabet Sct. Jørgen, Afdeling Ellekonebakken har fået tilsagn om støtte fra landsbyggefonden til renovering af 462 boliger samt forbedring af områdets infrastruktur. 162 af boligerne moderniseres samtidig til tilgængelighedsboliger. Med nærværende udbudsbekendtgørelse opfordres interesserede til at anmode om deltagelse i udbuddet.
Viborg
Ellekonebakken i Viborg består af 536 almene boliger og er opført i årene 1966-1990. Boligselskabet Sct.Jørgen står foran en realisering af en ambitiøs helhedsplan for Ellekonebakken. En del af denne helhedsplan er omfattet af nærværende udbud af totalrådgivning. Landsbyggefonden har bevillget økonomisk støtte til projektet ift. generel renovering, forbedring af tilgængelighed og infrastruktur. Den udbudte opgave omfatter totalrådgivning i forbindelse med renovering og modernisering af 462 boliger samt realisere de visioner og mål der er beskrevet i helhedsplanen for området. Opgaven med et samlet anlægsbudget på 446 mio. DKK inkl. moms forventes at løbe over 5 år.
Ansøgere der har afleveret en ansøgning indeholdende det krævede vil blive vurderet efter følgende kriterier:
- At ansøger udviser den rette/fornødne motivation
- At ansøger via referencer kan dokumentere erfaring med tilsvarende opgaver
- At ansøger kan dokumentere økonomisk soliditet
- At ansøger har sammensat et kompetent team der kan varetage alle de forventede rådgiverydelser jf. ydelsesbeskrivelsen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal oplyse omsætning og egenkapital for de seneste 3 regnskabsår. Hvis ansøgerens virksomhed er etableret indenfor de seneste 3 regnskabsår, skal ansøgeren alene angive oplysninger for den periode, hvor virksomheden har bestået, dog skal ansøger som minimum kunne fremvise tal for ét regnskabsår.
Ansøger skal kunne fremvise positiv egenkapital på minimum 2 mio. DKK i de seneste 3 regnskabsår. Er ansøgerens virksomhed etableret indenfor de seneste 3 regnskabsår, skal ansøgeren som minimum have positiv egenkapital på 2 mio. DKK for den periode, hvor virksomheden har bestået.
Antal ansatte de seneste 3 regnskabsår
Ansøger skal oplyse antal ansatte de seneste 3 regnskabsår.
Referencer
Ansøger skal oplyse om referencer
Antal ansatte de seneste 3 regnskabsår
Der er ikke et minimumskrav til antal ansatte, men ansøger skal råde over et tilstrækkeligt antal ansatte til at løse opgaven.
Referencer
Der må max. oplyses 8 referencer på lignende opgaver/projekter som pt. er under udførelse eller hvor udførelsesperioden ligger max. 10 år tilbage i tiden. Referencerne bør indeholde en beskrivelse af kunde inkl. kontaktdata, opgavernes omfang — herunder oplysninger om anlægssum, udførelsesperiode (status) og en beskrivelse af ansøgerens ydelser (rolle og funktion).
Det er et mindstekrav, at der afleveres følgende referencer:
- 2 referencer vedr. renoveringsprojekter med støtte fra landsbyggefonden
- 2 referencer vedr. renoveringsprojekter hvor håndtering af brugerdemokrati, brugerinddragelse og orientering af brugere har været en del af opgaven.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Al information i prækvalifikationsperioden vil kunne findes på https://bsjviborg.ajoursystem.dk/Tender/DirectLink/cb7e6995-78e6-474d-9200-fe31f8367e67
Spørgsmål i prækvalifikationsperioden skal fremsættes senest den 15. juni 2020. Svar på spørgsmål vil blive offentliggjort senest den 18. juni 2020 på AJOUR, hvor det øvrige udbudsmateriale forefindes. I øvrigt henvises til udbudsmaterialet.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
By: Ingen
Land: Danmark
I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk