Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/123758648.aspx
Udbyder
Novafos A/S
Vindere
Valgt rådgiver
(29.05.2020)
Rambøll Danmark A/S
Hannemanns Allé 53
2300 København S
Opdateringer
IV.2.2)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 18-03-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 25-03-2020
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 18-03-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 25-03-2020
Time: 12:00
Rådgiverydelser vedrørende kildepladsundersøgelser i Ballerup, Egedal og Frederikssund
Novafos A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 31884993
Postadresse: Blokken 9
By: Birkerød
NUTS-kode: DK
Postnummer: 3460
Land: Danmark
Kontaktperson: Eva Hansson
E-mail: evh@novafos.dk
Telefon: +45 44208249
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/123758648.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.novafos.dk/
Del II: Genstand
Udbud af rådgiverydelser vedrørende kildepladsundersøgelser i Ballerup, Egedal og Frederikssund
Novafos udbyder rådgiverydelsen for plandelen i forbindelse med anlæggelse af nye kildepladser fordelt over Ballerup, Egedal, Frederikssund og Lejre kommuner, som forventeligt løber over de kommende 5 år.
Opgaven indbefatter en opdateret kortlægning af den udnyttelige grundvandsressource i Ballerup, Egedal, Frederikssund og Lejre, indledende og evt. udvidede kildepladsundersøgelser, lodsejerhåndtering samt VVM-redegørelser med henblik på opnåelse af indvindingstilladelser for udvalgte potentielle kildepladser.
Tryk her https://permalink.mercell.com/123758648.aspx
Novafos udbyder rådgiverydelsen for plandelen i forbindelse med anlæggelse af nye kildepladser fordelt over Ballerup, Egedal, Frederikssund og Lejre kommuner, som forventeligt løber over de kommende 5 år.
Opgaven indbefatter en opdateret kortlægning af den udnyttelige grundvandsressource i Ballerup, Egedal, Frederikssund og Lejre, indledende og evt. udvidede kildepladsundersøgelser, lodsejerhåndtering samt VVM-redegørelser med henblik på opnåelse af indvindingstilladelser for udvalgte potentielle kildepladser.
Rammeaftalens løbetid er 5 år fra kontraktindgåelsen. Herudover er der option på forlængelse i op til 3 år yderligere. Samlet set er den maksimale løbetid således 96 måneder.
Der er option på at rådgiver kan varetage lodsejerforhandlinger i forbindelse med kildepladsundersøgelserne. Optionen er frivillig for tilbudsgiver.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøgere, der befinder sig under omstændigheder som anført i udbudslovens § § 135, stk. 1 og 3, 136 og 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6, er udelukket fra at deltage i udbuddet. En ansøger, der på et hvilket som helst tidspunkt under udbuddet bliver omfattet af en af udelukkelsesgrundende § § 135, stk. 1 og 3, 136 og 137, stk. 1, nr. 1, 2 og 6, vil blive udelukket fra udbuddet, medmindre den pågældende inden for en af ordregiver fastsat rimelig frist fremlægger dokumentation, der viser tilbudsgiverens pålidelighed, jf. udbudslovens § 138. De frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1-6 finder anvendelse for udbuddet.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen:
- Tilbudsgiver skal have haft en positiv egenkapital i de seneste 3 regnskabs-år,
- Tilbudsgiver skal dokumentere den positive egenkapital ved fremsendelse af regnskaber for de seneste 3 regnskabsår.
Tilbudsgiver skal have haft en positiv egenkapital i de seneste 3 regnskabsår.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen:
- Tilbudsgiver skal som minimum kunne fremvise 3 relevante referencer, som dokumenterer erfaring fra arbejde med hydrogeologisk modellering og kildepladsundersøgelser, (herunder blandt andet geofysiske målinger, prøve-boringer og pumpeforsøg), samt udarbejde VVM-redegørelser med henblik på opnåelse af indvindingstilladelser. Opgaverne behøves ikke at være afsluttet, men må ikke være mere end 3 år gamle.
Som dokumentation for tilbudsgivers tekniske kapacitet skal tilbudsgiver angive:
1) Referenceliste med beskrivelse af tilsvarende eller lignende leverancer, som tilbudsgiveren har udført i løbet af de sidste 3 år. Ordregiver ser gerne, at beskrivelsen indeholder følgende:
(a) Kundens navn, adresse, telefonnummer og kontaktperson;
(b) Dato for opgavens udførelse;
(c) Kort beskrivelse af opgaven og dens omfang.
Såfremt opgaven ikke er afsluttet, bedes det angivet, hvilken del af opgaven der er udført.
Tilbudsgiver skal som minimum kunne fremvise 3 relevante referencer, som dokumenterer erfaring fra arbejde med hydrogeologisk modellering og kildepladsundersøgelser, (herunder blandt andet geofysiske målinger, prøve-boringer og pumpeforsøg), samt udarbejde VVM-redegørelser med henblik på opnåelse af indvindingstilladelser. Opgaverne behøves ikke at være afsluttet, men må ikke være mere end 3 år gamle.
Der henvises til udbudsmaterialet.
Der henvises til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Det vil ikke være muligt at være til stede ved åbningen af tilbud.
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk