Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c53a20d0-618c-45f1-a34c-be8135286dd9/publicMaterial
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c53a20d0-618c-45f1-a34c-be8135286dd9/homepage
Udbyder
Kolding Kommune
Vindere
Valgt firma
(19.08.2020)
Erhvervspolereren ApS
Odense
Udførelse af vinduespolering til Kolding Kommune
Kolding Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 29 18 98 97
Postadresse: Nytorv 11
By: Kolding
NUTS-kode: DK03
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Pia Arildsen
E-mail: piaar@kolding.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c53a20d0-618c-45f1-a34c-be8135286dd9/homepage
Internetadresse for køberprofilen: https://www.kolding.dk/
Del II: Genstand
Udførelse af vinduespolering til Kolding Kommune
Udbuddet vedr. udførelse af vinduespolering til Kolding Kommune på de 13 bygninger, der er anført i tilbudslisten (bilag 3). Kolding Kommune har til hensigt at indgå kontrakt med én leverandør.
DK03 - Syddanmark
Udbuddet vedr. udførelse af vinduespolering til Kolding Kommune på de adresser, der er anført i tilbudslisten. Poleringsfrekvensen mm. er ligeledes beskrevet i tilbudslisten.
Der udbydes en tidsubegrænset kontrakt, der efter 12 mdr. fra kontraktstart kan opsiges med varsling på 3 mdr. Ordregiver skal sikre sig, at kontrakten konkurrenceudsættes, når det anses nødvendigt henset til at sikre effektiv konkurrence.
Såfremt der modtages ansøgninger fra flere end 5 egnede ansøgere, vil ordregiver udvælge de 5 bedst egnede ansøgere på baggrund af de mest relevante referencer, ansøgerne oplyser i ESPD'et, samt under hensyn til at sammensætte det bedste konkurrencefelt. Ved vurderingen af, hvilke ansøgere der er bedst egnede som tilbudsgivere, vil ordregiver lægge vægt på nedenstående kriterier:
— Referencernes sammenlignelighed i forhold til udførelsen indendørs og udendørs vinduespolering,
— Konkurrencefeltet ønskes sammensat af både små virksomheder, mellemstore virksomheder og store virksomheder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ordregiver skal udelukke en ansøger fra deltagelse i prækvalifikationen, hvis ansøgeren er omfattet af de i udbudslovens § 135, stk. 1 til 3 og § 136, nævnte obligatoriske udelukkelsesgrunde.
Der gøres særligt opmærksom på, at følgende af de frivillige udelukkelsesgrunde i udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1- 2, endvidere er gjort gældende:
— Ansøger har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø-, og social- eller arbejdsretlige område, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 1,
— Ansøgeren er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likvidationsbehandling eller lignende, jf. udbudslovens § 137, stk. 1, nr. 2.
Ansøger skal afgive oplysninger herom i ESPD’ets, Del III.
Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav til økonomisk og finansiel formåen, jf. udbudslovens § 142:
- Positiv egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår,
- Regnskabsmæssigt overskud i det seneste afsluttede regnskabsår.
Ansøger skal afgive oplysninger herom i ESPD, Del IV, B.
- Positiv egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår,
- Regnskabsmæssigt overskud i det seneste afsluttede regnskabsår.
Ansøger skal opfylde følgende minimumskrav til teknisk og faglig formåen, jf. udbudslovens § 143:
- Det er et krav, at ansøger har mindst 3 sammenlignelige referencer, der er udført inden for de seneste 3 år. Med sammenlignelig forstås udførelse af inden- og udendørs vinduespolering til en kommune, andre offentlige myndigheder eller andre kunder af lignende størrelse. Leverancer som endnu ikke er afsluttet kan medtages som reference, hvis leverancen endnu er igangværende og har været det i mindst 2 år.
Referencerne skal indeholde:
- En klar beskrivelse af leverancen, herunder hvorledes opgaven i referencen blev løst (f.eks. om der er anvendt lift, elevatorstol, rentvandsanlæg eller andet),
- Angivelse af leverancernes økonomiske størrelse,
- Udførelsesperioden,
- Modtager af leverance,
- Hvis muligt, kontaktoplysninger på kontraktansvarlig hos kunden (navn, tlf. nr. og mailadresse).
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Der tilbydes besigtigelse af bygninger fra den. 18-19.3.2020. Tilmelding skal ske senest den. 13 marts.
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange:
OBS: Om bestilling: Leverandøren fremsender arbejdsplan pr. mail.
Leverandøren kan basere sig på andre enheders økonomiske/finansielle kapacitet og tekniske/faglige kapacitet
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk