Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Anmodning om deltagelse
Addresse
http://www.byggeweb.dk
Udbyder
Jetmark Idtrætscenter
Vindere
Valgt totalentreprenørteam
(30.07.2020)
Q-Construction med P+P Arkitekter, Hamiconsult og Spangenberg & Madsen Rådgivende Ingeniørfirma
Totalentrepriseudbud - Udbygning og modernisering af Jetsmark Idrætscenter
Jetmark Idtrætscenter
Udbudsbekendtgørelse
Bygge- og anlægsarbejder
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Bredgade 140
By: Pandrup
NUTS-kode: DK050
Postnummer: 9490
Land: Danmark
Kontaktperson: Jens Hammer
E-mail: jhr@jammerbugt.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.jetsmarkhallen.dk
Postadresse: Jupitervej 1
By: Kolding
NUTS-kode: DK032
Postnummer: 6000
Land: Danmark
Kontaktperson: Nana Ussing Lunøe
E-mail: nalu@kubenman.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kubenman.dk
Del II: Genstand
Totalentrepriseudbud - Udbygning og modernisering af Jetsmark Idrætscenter
Projektet omhandler udbygning og modernisering af Jetsmark Idrætscenter til et moderne og attraktivt Idrætscenter. Projektet omfatter ca. 3 000 m2 nybygning indeholdende bl.a. en ny springsal (2 etager), produktionskøkken og omklædningsrum til svømmehal samt ca. 1 700m2 ombygning af eksisterende bygningsmasse indeholdende bl.a. omklædningsrum, fitness og mødefaciliteter.
Projektet omfatter ydermere en energioptimering af eksisterende bygningsmasse herunder udskiftning af tage på svømmehal, idrætshal (hal A) og mellembygning samt udskiftning af del af mekaniske- og tekniske anlæg.
Projektet udbydes i totalentreprise
For nærmere beskrivelse henvises der til udbudsmaterialet
Pandrup
Der henvises til udbudsbetingelserne.
For at få adgang til det samlede udbudsmateriale skal ansøger anvende nedenstående link:
http://www.byggeweb.dk TN261014A
Ordregiver vil udvælge 4 ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive tilbud.
Såfremt der modtages flere end 4 konditionsmæssige ansøgninger fra ansøgere, der ikke er omfattet af en udelukkelsesgrund, og som opfylder egnethedskravene, udvælges de 4 ansøgere, som ud fra hensynet til en optimal konkurrence, vurderes bedst egnede til at løse opgaven.
Udvælgelsen vil ske på baggrund af de fremsendte referencer, med vægt på referencernes relevans med den udbudte opgave. Referenceprojekter med stor relevans med udbudte opgave vægtes højere end andre referencer, herunder om- og nybyggeri af større svømmehals- og/eller idrætsbyggerier, om – og nybyggeri af større byggerier, hvor dele af byggeriet har været i brug under byggeriet, større totalentrepriser gennemført af totalentreprenøren.
Referencerne vil blive bedømt ud fra en helhedsvurdering.
Udvælgelseskriterier er endvidere gengivet i udbudsbetingelserne.
Opgaven udbydes i totalentreprise for at undgå de koordineringsmæssige ydelser samt for at mindske ansvarsgrænseflader i projektet.
Der er direkte adgang til udbudsmaterialet via det link, der fremgår af udbudsbekendtgørelse del I.3.. Afgivelse af prækvalifikationsansøgning kan kun ske igennem den digitale udbudsportal.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal dokumentere tilstrækkelig kapacitet ved at oplyse følgende nøgletal for de senest 3 afsluttede regnskabsår, indeholdende oplysninger om:
— Samlet omsætning,
— Soliditetsgrad i procent,
— Egenkapital.
Udvælgelseskriterier er endvidere gengivet i udbudsbetingelserne.
Der er følgende mindstekrav til økonomisk og finansiel kapacitet for gennemsnit af de 3 senest afsluttede regnskabsår:
A Samlet omsætning: Minimum 60 000 000 DKK.
B Soliditetsgrad i procent: Minimum 15%.
C Egenkapital: Minimum 5 000 000 DKK.
Ansøger skal dokumentere tilstrækkelig kapacitet ved at oplyse følgende:
Referenceprojekter med beskrivelse af de betydeligste sammenlignelige opgaver.
Med formuleringen "sammenlignelige Opgaver" sigtes der primært på:
- om- og nybyggeri af større svømmehals- og/eller idrætsbyggerier,
- om – og nybyggeri af større byggerier, hvor dele af byggeriet har været i brug under byggeriet,
- større totalentrepriser gennemført af totalentreprenøren.
Udvælgelseskriterier er endvidere gengivet i udbudsbetingelserne.
ABT18 er gældende med de præciseringer, tilføjelser og ændringer, der følger af aftalegrundlaget.
Krav til sociale klausuler og arbejdsklausuler fremgår af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@erst.dk
Telefon: +45 35291095
Internetadresse: http://www.klfu.dk
By: København
Land: Danmark
I henhold til lov om håndhævelse af udbudsreglerne m.v.(loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klager:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde forbeslutningen.
I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2 stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3 stk.1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mail er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på www.klfu.dk
Postadresse: Carl Jacobsens vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk