Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Spørgsmål
Addresse
FN-Arkitekter A/S
Vestergade 6, 3. sal
7600 Struer
Kontaktperson: Freddy Nielsen
Telefon: +45 97854000
E-mail: fn@fn-tegnestuen.dk
Anmodning om deltagelse
Addresse
FN-Arkitekter A/S
Vestergade 6, 3. sal
7600 Struer
Kontaktperson: Freddy Nielsen
Telefon: +45 97854000
E-mail: fn@fn-tegnestuen.dk
Udbyder
Bo i Lemvig
Vindere
Valgt totalrådgiver
(16.07.2019)
P+P Arkitekter A/S
Kystvejen 17
9000 Aarhus C
Totalrådgivning - renovering og ombygning af boligblokke, Jens Søndergårdsvej 3 - 27 i Lemvig
Bo i Lemvig
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
18510316
Industrivej 25
Lemvig
7620
Danmark
Kontaktperson: Linda Green
Telefon: +45 21241023
E-mail: lg@boilemvig.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://boilemvig.dk
13170789
Vestergade 6, 3. sal
Struer
7600
Danmark
Kontaktperson: Freddy Nielsen
Telefon: +45 97854000
E-mail: fn@fn-tegnestuen.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.fn-tegnestuen.dk
13170789
Vestergade 6, 3. sal
Struer
7600
Danmark
Kontaktperson: Freddy Nielsen
Telefon: +45 97854000
E-mail: fn@fn-tegnestuen.dk
NUTS-kode: DK041
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.fn-tegnestuen.dk
Del II: Genstand
Prækvalifikation til totalrådgivning
Udbuddet omfatter prækvalifikation vedrørende al totalrådgivning bestående af arkitekt-, ingeniør- og landskabsarkitektrådgivning samt udsendelse i EU licitation og efterfølgende byggeledelse m.v. i forbindelse med renovering og ombygning af boligblokke beliggende Jens Søndergårdsvej 3 - 27, 7620 Lemvig.
Jens Søndergårdsvej 3 - 27, 7620 Lemvig
Udbuddet omfatter prækvalifikation vedrørende al arkitekt-, ingeniør- og landskabsarkitektarbejder samt udsendelse i EU licitation og efterfølgende byggeledelse m.v. i forbindelse med renovering og ombygning af boligblokke beliggende Jens Søndergårdsvej 3 - 27, 7620 Lemvig.
Renoveringen omfatter nye køkkener og nye badeværelser samt nye overflader, vindues-og dørpartier, installationer m.v. i stueplan, på 1. sal og 2. sal. I alt ca. 96 lejligheder.
Ombygning omfatter sammenlægning af 1 værelses lejligheder i stueplan, på 1. sal og 2. sal blok 6 til 2 værelseslejligheder samt sammenlægning af 2 værelses lejligheder på 3. sal i alle blokke til 3 værelses lejligheder. Herunder diverse nedrivninger, vægge, installationer, køkkener, badeværelser, overflader m.v.
Ligeledes udføres landskabsarkitektarbejder i forbindelse med ændringer i terræn.
Arbejderne opdeles i 4 etaper. Blok 5 renoveres eller ombygges ikke.
Såfremt der modtages flere konditionsmæssige ansøgninger end 5, vil der blive udvalgt de 5, som vurderes bedst egnede til at løse opgaven.
Udvælgelsen vil ske på baggrund af:
— i hvor høj grad referencerne viser erfaring med udførelse af totalrådgivning for almene boliger med ombygning og renovering,
— Referenceprojekter, der er afsluttet, vægtes højere end referenceprojekter, som endnu ikke er afsluttet,
— i hvor høj grad de fremsendte referencer minder om den udbudte opgave i forhold til økonomi og omfang.
Referencerne kan indskrives i ansøgerens ESPD, men kan også fremsendes i et særskilt dokument. Der må ikke afleveres mere end 5 referencer i alt, hvor ansøger har været totalrådgiver.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal indgive et ESPD, som et foreløbigt bevis for, at ansøger ikke er udelukket, lever op til krav om egnethed og eventuel udvælgelse.
Ansøger skal indgive et ESPD indeholdende:
— Ansøgers egenkapital for de sidste 3 regnskabsår. Skal være positiv for de 3 år. Såfremt ansøgeren er en sammenslutning af økonomiske aktører, skal samtlige deltagere opfylde kravet om positiv egenkapital,
— Ansøgers samlede årsomsætning for de sidste 3 regnskabsår. Som minimum kræves en årlig omsætning på 5 000 000 DKK. Såfremt ansøgeren er en sammenslutning, kræves en samlet omsætning på 10 000 000 DKK.
Ansøger skal indgive et ESPD indeholdende følgende oplysninger:
Minimum 3 og maksimum 5 referencer vedrørende lignende byggeopgaver, hvor ansøger har været totalrådgiver. Skal være referencer, der er maksimum 5 år gamle.
Referencerne skal indeholde: Navn på bygherre og projekt, entreprisesum, antal boliger, udførelsestidspunkt, omfang og entrepriseform.
Der indskrives 3 referencer i ESPD og yderligere referencer kan angives i selvstændigt bilag i form af 1 A4 side pr. reference.
Såfremt ansøgeren er en sammenslutning af økonomiske aktører, kan samtlige deltagere oplyse referencer.
Ansøgeren skal i et selvstændigt bilag kortfattet redegøre for teamets sammensætning.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ansøger skal indgive et ESPD i pdf som et foreløbigt bevis for de i udbudsloven § 148 stk. 1, nr. 1-3 nævnte forhold.
Ansøgeren vil blive udelukket for deltagelse, såfremt denne er omfattet af obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudsloven § 135 stk. 1-3, § 136 og § 137 stk. 1, nr. 1-7. Dog i henhold til § 138.
Den økonomiske aktør, der påtænkes tildelt kontrakten, skal fremlægge dokumentation for oplysninger i ESPD i henhold til udbudsloven § 151 - § 155. Såfremt ansøgeren er en sammenslutning af økonomiske aktører, skal samtlige deltagere indgive et ESPD.
Anmodning om prækvalifikation - se udbudsbekendtgørelsen under punktet kommunikation.
Spørgsmål skal stilles senest den 1. april klokken 12:00.
Oplysning om eventuelt stillede spørgsmål kan fås ved henvendelse til FN-Arkitekter, fn@fn-tegnestuen.dk
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet
ingen
Danmark
Klager over ikke at være blevet prækvalificeret skal indgives inden 20 kalenderdag regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt underretning til ansøgerne. Klager i øvrigt skal indgives inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i der Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden.
I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk