Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/995baede-1ee9-43fc-b12f-19fb6e4be39d/publicMaterial
Indlevering af tilbud
Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/995baede-1ee9-43fc-b12f-19fb6e4be39d/homepage
Udbyder
Odense Kommune
Vindere
Delaftale 3 - Distrikt SV
(31.05.2019)
Tolstrup ApS
Tolstrup Alle 18
7000 Fredericia
Delaftale 1 - Distrikt NV
(31.05.2019)
Grøn Vækst A/S
Hasselholmvej 2
4200 Slagelse
Snerydning og glatførebekæmpelse ved Odense Kommunes ejendomme
Odense Kommune
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
35209115
Flakhaven 2
Odense C
5000
Danmark
Kontaktperson: Søren Tuemand
Telefon: +45 23991613
E-mail: soetu@odense.dk
NUTS-kode: DK031
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.odense.dk/
Del II: Genstand
Snerydning og glatførebekæmpelse ved Odense Kommunes ejendomme
Udbuddet vedrører snerydning og glatførebekæmpelse på visse stier, kørebaner, fortove og parkeringspladser mv. omkring Odense Kommunes ejendomme.
Delaftale 1 - Distrikt NV
Odense NV
Udbuddet vedrører snerydning og glatførebekæmpelse på visse stier, kørebaner, fortove og parke-ringspladser mv. omkring Odense Kommunes ejendomme.
Ordregiver har i aftaleperioden mulighed for at gøre brug af optionen på de i tilbudslisten anførte ejendomme - ”ejendomme på option”. Snerydning og glatførebekæmpelse varetages fra aftalestart af Odense Kommunes interne serviceafdeling. Ordregiver kan i hele aftaleperioden vælge at udnytte hele eller dele af optionen. Således skal leverandøren acceptere at skulle snerydde og glatførebekæmpe på en eller flere af disse ejendomme, såfremt ordregiver udnytter optionen. Leverandøren vil blive orienteret herom senest 1 måned inden.
Baseret på det historiske forbrug forventes det, at den årlige omsætning vil være 900 000 DKK. Den i felt II.1.5 oplyste værdi er således udtryk for den maksimalt forventede omsætning i hele kontraktperioden. Forbruget kan ikke forventes at være jævnt fordelt over året eller kontraktperioden.
Delaftale 2 - Distrikt NØ
Odense NØ
Udbuddet vedrører snerydning og glatførebekæmpelse på visse stier, kørebaner, fortove og parke-ringspladser mv. omkring Odense Kommunes ejendomme.
Ordregiver har i aftaleperioden mulighed for at gøre brug af optionen på de i tilbudslisten anførte ejendomme - ”ejendomme på option”. Snerydning og glatførebekæmpelse varetages fra aftalestart af Odense Kommunes interne serviceafdeling. Ordregiver kan i hele aftaleperioden vælge at udnytte hele eller dele af optionen. Således skal leverandøren acceptere at skulle snerydde og glatførebekæmpe på en eller flere af disse ejendomme, såfremt ordregiver udnytter optionen. Leverandøren vil blive orienteret herom senest 1 måned inden.
Baseret på det historiske forbrug forventes det, at den årlige omsætning vil være 450 000 DKK. Den i felt II.1.5 oplyste værdi er således udtryk for den maksimalt forventede omsætning i hele kontraktperioden. Forbruget kan ikke forventes at være jævnt fordelt over året eller kontraktperioden.
Delaftale 3 - Distrikt SV
Odense SV
Udbuddet vedrører snerydning og glatførebekæmpelse på visse stier, kørebaner, fortove og parke-ringspladser mv. omkring Odense Kommunes ejendomme.
Ordregiver har i aftaleperioden mulighed for at gøre brug af optionen på de i tilbudslisten anførte ejendomme - ”ejendomme på option”. Snerydning og glatførebekæmpelse varetages fra aftalestart af Odense Kommunes interne serviceafdeling. Ordregiver kan i hele aftaleperioden vælge at udnytte hele eller dele af optionen. Således skal leverandøren acceptere at skulle snerydde og glatførebekæmpe på en eller flere af disse ejendomme, såfremt ordregiver udnytter optionen. Leverandøren vil blive orienteret herom senest 1 måned inden.
Baseret på det historiske forbrug forventes det, at den årlige omsætning vil være 560 000 DKK. Den i felt II.1.5 oplyste værdi er således udtryk for den maksimalt forventede omsætning i hele kontraktperioden. Forbruget kan ikke forventes at være jævnt fordelt over året eller kontraktperioden.
Delaftale 4 - Distrikt SØ
Odense SØ
Udbuddet vedrører snerydning og glatførebekæmpelse på visse stier, kørebaner, fortove og parke-ringspladser mv. omkring Odense Kommunes ejendomme.
Ordregiver har i aftaleperioden mulighed for at gøre brug af optionen på de i tilbudslisten anførte ejendomme - ”ejendomme på option”. Snerydning og glatførebekæmpelse varetages fra aftalestart af Odense Kommunes interne serviceafdeling. Ordregiver kan i hele aftaleperioden vælge at udnytte hele eller dele af optionen. Således skal leverandøren acceptere at skulle snerydde og glatførebekæmpe på en eller flere af disse ejendomme, såfremt ordregiver udnytter optionen. Leverandøren vil blive orienteret herom senest 1 måned inden.
Baseret på det historiske forbrug forventes det, at den årlige omsætning vil være 700 000 DKK. Den i felt II.1.5 oplyste værdi er således udtryk for den maksimalt forventede omsætning i hele kontraktperioden. Forbruget kan ikke forventes at være jævnt fordelt over året eller kontraktperioden.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. Udbudslovens § 143:
- Tilbudsgiver skal dokumentere at have gennemført mindst 3 sammenlignelige referencer de seneste 3 år.
- - Referencerne skal vedrøre løbende samarbejder, f.eks. en rammeaftale og således ikke enkeltstående arbejder;
- - Alderen på referencerne regnes i forhold til referencens slutdato og datoen for tilbudsfristen for dette udbud. Der må gerne være tale om referencer, der vedrører igangværende aftaler;
- - Minimum 1 af ovenstående 3 referencer skal vedrøre snerydning og minimum 2 af ovenstående referencer skal vedrøre glatførebekæmpelse.
Ovenstående forhold skal fremgå af beskrivelsen af referencen og tilbudsgiver skal afgive oplysninger herom i Ethics. Beskrivelserne af referencerne skal være så fyldestgørende som muligt.
Tilbudsgiver skal opfylde følgende mindstekrav til teknisk og faglig formåen, jf. Udbudslovens § 143:
- Tilbudsgiver skal dokumentere at have gennemført mindst 3 sammenlignelige referencer de seneste 3 år.
- - Referencerne skal vedrøre løbende samarbejder, f.eks. en rammeaftale og således ikke enkeltstående arbejder;
- - Alderen på referencerne regnes i forhold til referencens slutdato og datoen for tilbudsfristen for dette udbud. Der må gerne være tale om referencer, der vedrører igangværende aftaler;
- - Minimum 1 af ovenstående 3 referencer skal vedrøre snerydning og minimum 2 af ovenstående referencer skal vedrøre glatførebekæmpelse.
Ovenstående forhold skal fremgå af beskrivelsen af referencen og tilbudsgiver skal afgive oplysninger herom i Ethics. Beskrivelserne af referencerne skal være så fyldestgørende som muligt.
Der henvises til det i udbudsmaterialet vedlagt udkast til rammeaftale inkl. bilag, som vil udgøre aftalegrundlaget for den endelige rammeaftale mellem ordregiver og de valgte leverandører.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Leverandøren skal ved udførelsen af arbejdet overholde Odense Kommunes arbejdsklausul, der er vedlagt som Bilag 2 – Arbejdsklausul.
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk