Fakta om udbudet
Udbyder
Miljøstyrelsen Storstrøm
Kemisk analyse af næringsstoffer o.a. i det marine miljø
Miljøstyrelsen Storstrøm
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
25798376
Fejøgade 1
Nykøbing
4800
Danmark
Kontaktperson: Vibeke Norby
Telefon: +45 40610789
E-mail: vinor@mst.dk
NUTS-kode: DK0
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.mst.dk
Del II: Genstand
Kemisk analyse af næringsstoffer o.a. i det marine miljø
Kemiske analyser af næringstoffer og klorofyl i det marine miljø for Miljøstyrelsens lokale enheder.
Danmark
Udførelse af kemiske laboratorieanalyser af næringsstoffer o.a. i marint vand i prøver udtaget af Miljøstyrelsen.
Prøverne skal afhentes på flere lokaliteter angivet i udbudsmaterialet.
Analyse for Winkler-ilt.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
49250770
Bakkegårdsvej 406A
Humlebæk
3050
Danmark
NUTS-kode: DK0
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud, jf. lovbekendtgørelse nr. 593 af 2.6.2016 med senere ændringer, gælder følgende frister for indgivelse af klage:
§ 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk.4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt.
Efter lovens § 6, stk. 4 skal klageren, senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk