Fakta om udbudet
Udbyder
Vejle Spildevand A/S
Udbud af spuling, TV-inspektion og brøndinspektion
Vejle Spildevand A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Vejle
Danmark
Kontaktperson: Ulrik Bindeballe Jensen
E-mail: ulrje@vejlespildevand.dk
NUTS-kode: DK032
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.vejlespildevand.dk
Del II: Genstand
Udbud af spuling, TV-inspektion og brøndinspektion
Der udbydes en rammeaftale vedrørende opgaver inden for spuling, TV-inspektion og brøndinspektion, som udføres i forbindelse med inspektioner af kloakker i Vejle Spildevands forsyningsområde.
Følgende opgavetyper er omfattet af rammeaftalen:
- Spuling og TV-inspektion af hovedledninger og stikledninger,
- Spuleopgaver i forbindelse løbende drift- og vedligeholdelse,
- Brøndrapportering.
Der indgås rammeaftale med én leverandør.
Rammeaftalen træder i kraft den 1.1.2019 og løber indtil 31.12.2020. Herudover har ordregivere option på forlængelse af rammeaftalen på samme vilkår i 2 x 1 år.
Vejle Spildevands forsyningsområde.
Se afsnit II.1.4).
Ordregiver har option på forlængelse af rammeaftalen på samme vilkår i 2 x1 år.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af spuling, TV-inspektion og brøndinspektion
42078514
Finlandsvej 22
Vejle
7100
Danmark
NUTS-kode: DK03
Del VI: Supplerende oplysninger
Udbudsmaterialer er tilgængeligt på:
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=kabqntltgm
Medmindre der efter ordregivers anmodning kan fremlægges tilstrækkelig dokumentation for pålidelighed, jf. Udbudslovens § 138, udelukkes tilbudsgiver fra udbudsprocessen såfremt tilbudsgiver er omfattet af udelukkelsesgrundene i Udbudslovens § § 135 og 136 og den frivillige udelukkelsesgrund i § 137, stk. 1, nr. 2.
Følgende ESPD-dokumentation skal fremlægges af den som ordregiver udpeger:
Udelukkelsesgrunde:
Som bevis for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i udbudslovens § 135, stk. 1 og/eller 3 og § 137, stk. 1 nr. 2 fremlægges:
Et uddrag fra det relevante register eller tilsvarende dokument udstedt af en kompetent retslig eller administrativmyndighed, der viser, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i § 135, stk. 1 og 2.
Et certifikat udstedt af den kompetente myndighed i det pågældende land som bevis for, at ansøgeren ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene i de i § 135, stk. 3 og § 137, stk. 1 nr. 2.
Danske tilbudsgivere kan som bevis fremlægge en serviceattest udstedt af Erhvervs- og Selskabsstyrelsen. Serviceattesten må maksimalt være 6 måneder gammel, regnet fra tilbudsfristen udløb.
For udenlandske tilbudsgivere gælder, at såfremt der ikke udstedes de nævnte certifikater eller dokumenter i tilbudsgivers hjemland, kan disse erstattes af en erklæring under ed eller erklæring på tro og love i overensstemmelse med ud-budslovens § 153, stk. 2.
Andre juridiske enheder, som tilbudsgiver støtter sig på:
Såfremt tilbudsgiver har baseret sig på en anden juridisk enhed i opfyldelsen af minimumskrav for egnethed vedlægges en erklæring fra denne anden juridiske enhed om, at denne stiller sine ressourcer til rådighed for tilbudsgiver i forbindelse med opgaven.
Denne anden juridiske enhed, som tilbudsgiver har støttet sig på, skal ligeledes fremlægge dokumentation vedr. udelukkelsesgrunde.
Sammenslutning af økonomiske aktører:
Alle deltagere i sammenslutningen skal fremlægge dokumentation for oplysningerne i ESPD.
Der skal desuden vedlægges en erklæring der statuerer, at deltagerne hæfter solidarisk for rammeaftalens opfyldelse. Erklæringen skal ligeledes indeholde oplysning om hvilken deltager der er udpeget til at indgå aftaler med ordregiver på sammenslutningens vegne.
Viborg
Danmark
Klager over udbud skal indgives inden 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. Senest samtidig med, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden.
I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstil perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres om opsættende virkning af klagen.
Valby
Danmark