Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/83869116.aspx
Udbyder
Københavns Kommune, Teknik- Miljøforvaltningen TMF Stab
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 11-05-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 16-05-2018
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 11-05-2018
Time: 12:00
Læses:
Dato: 16-05-2018
Time: 12:00
Yderligere oplysninger
Det er kommet til ordregivers kendskab, at dokumentet udbudsbetingelser ikke er blevet vedlagt i forbindelse med offentliggørelsen af udbuddet. Dokumentet er nu vedhæftet og tilbudsfristen er blevet forlænget med 5 dage på baggrund af det manglende dokument.
Graffitiafrensning i Københavns Kommune København Syd og København Nord (2 delaftaler)
Københavns Kommune, Teknik- Miljøforvaltningen TMF Stab
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
64942212
Njalsgade 13
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Tuana Shuan
E-mail: eb1r@tmf.kk.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/83869116.aspx
Østre Stationsvej 33, Vestfløjen
Odense C
5000
Danmark
E-mail: support.dk@mercell.com
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/83869116.aspx
Del II: Genstand
Graffitiafrensning i Københavns Kommune København Syd og København Nord (2 delaftaler)
Ved nærværende udbud ønsker Ordregiver at indhente tilbud på graffitirenhold af Københavns Kommunes bygninger og byudstyr i København Nord (delaftale 1), som dækker over bydelene Vanløse, Østerbro, Bispebjerg og Brønshøj-Husum, og Københavns Kommunes bygninger og byudstyr i København Syd (delaftale 2), som dækker over bydelene Amager Vest, Amager Øst, Valby og Vesterbro-Kgs. Enghave.
København Syd
Graffitibekæmpelse på Københavns Kommunes bygningsstrukturer og byudstyr i København Syd, i bydelene Amager Vest, Amager Øst, Valby og Vesterbro-Kgs. Enghave.
Graffitibekæmpelsen består af graffitiafrensning og nedtagning af klistermærker og plakater på de af kontrakten omfattede elementer samt genoprettelse af antigraffitibehandling efter endt afrensning. Dertil kommer overmaling af graffiti på malede træskure og lignende.
2 gange 12 måneder
Bestillingsarbejder.
København Nord
Graffitibekæmpelse på Københavns Kommunes bygningsstrukturer og byudstyr i København Nord, i bydelene Vanløse, Østerbro, Bispebjerg og Brønshøj-Husum.
Graffitibekæmpelsen består af graffitiafrensning og nedtagning af klistermærker og plakater på de af kontrakten omfattede elementer samt genoprettelse af antigraffitibehandling efter endt afrensning. Dertil kommer overmaling af graffiti på malede træskure og lignende.
2 gange 12 måneder
Bestillingsarbejder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Samtidig med Aftalens underskrift stiller Leverandøren en uigenkaldelig anfordringsgaranti på 300 000 DKK til sikkerhed for alle krav, Kunden måtte have mod Leverandøren i forbindelse med Aftalen.
Anfordringsgarantiens indhold skal forinden være skriftligt godkendt af Køberen og kan stilles af et af Køberen godkendt pengeinstitut, garantiinstitut eller tilsvarende institution.
Hvis Kunden ønsker udbetaling i henhold til den stillede sikkerhed, skal dette samtidigt meddeles Leverandøren og garanten med angivelse af arten og omfanget af den påståede misligholdelse samt størrelsen af det krævede beløb. Beløbet udbetales til Kunden på anfordring og inden 5 Arbejdsdage fra meddelelsens fremkomst.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse:http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse:http://www.kfst.dk