Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://app.byggeprojekt.dk/public/1327-Groenttorvet,_Etageboliger_v._KAB
Indlevering af tilbud
Addresse
https://app.byggeprojekt.dk/public/1327-Groenttorvet,_Etageboliger_v._KAB
Udbyder
Boligselskabet AKB-København v. KAB
Vindere
Valgt totalentreprenør
(30.01.2019)
NVU17 ApS
Grønttorvet 6, 1. sal
2500 Valby
Grønttorvet, Etageboliger
Boligselskabet AKB-København v. KAB
Udbudsbekendtgørelse
Bygge- og anlægsarbejder
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
26433762
Vester Voldgade 17
København V
1552
Danmark
Kontaktperson: Andreas Claus Hansen
E-mail: ach@dominia.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.kab-bolig.dk/
31991617
Vester Voldgade 17
København V
1552
Danmark
Kontaktperson: Andreas Claus Hansen
E-mail: ach@dominia.dk
NUTS-kode: DK012
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.kab-bolig.dk/
Del II: Genstand
Grønttorvet, Etageboliger.
Offentligt udbud af ca. 6 150 m² etageboligbyggeri i totalentreprise for 2 boligselskaber. Der konkurreres om at leverer mest mulig kvalitet for det fastlagte rammebeløb, der følger af, at der er tale om almennyttigt støttet byggeri.
Der vil blive indgået 2 totalentreprisekontraker, en med hver af de 2 boligselskaber, men da der er tale om 1 samlet byggeri, kan de 2 kontrakter kun tildeles i fællesskab til samme tilbudsgiver.
Totalentreprisekontrakt AKB
Grønttorvet, Valby.
Delkontrakt omhandlende AKB' andel af det samlede byggeri.
Den endelige tidsplan vil være afhængig af hvad totalentreprenøren kan tilbyde idet tid er et kriterium i konkurrence. Herudover kan der ske efterfølgende forskydning jf. ABT93 §24 og §26.
Totalentreprisekontrakt SAB
Grønttorvet, Valby.
Delkontrakt omhandlende SAB' andel af det samlede byggeri.
Den endelige tidsplan vil være afhængig af hvad totalentreprenøren kan tilbyde idet tid er et kriterium i konkurrence. Herudover kan der ske efterfølgende forskydning jf. ABT93 § 24 og § 26.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
ESPD-dokument skal udfyldes digitalt for dokumentation af egnethed
Vejledning til udfyldelse af ESPD kan findes her: http://www.kfst.dk/vejledninger/kfst/dansk/2017/20172606-espd-dokumentation-og-ecertis/
De nærmere kontraktudførelsesvilkår fremgår af udbudsmaterialet. Kontrakterne baseres på ABT93 og indeholder bl.a. sociale klausuler.
Del IV: Procedure
Fremgår af udbudsmaterialet.
Fremgår af udbudsmaterialet.
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse:https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen.
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse:http://www.kfst.dk/