23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2017/S 156-324088
Offentliggjort
17.08.2017
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Svendborg Kommune

EU-udbud på vintertjeneste


Svendborg Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Svendborg Kommune
29189730
Svendborgvej 135
Vester Skerninge
5762
Danmark
Kontaktperson: Carsten D. Larsen
Telefon: +45 30175432
E-mail: carsten.d.larsen@svendborg.dk
NUTS-kode: DK031

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://permalink.mercell.com/68438260.aspx

Internetadresse for køberprofilen: http://www.svendborg.dk/udbud

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

EU-udbud på vintertjeneste.

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90620000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet vedrører udførelse af vintertjeneste for Svendborg Kommune, omfattende veje, stier og fortove i en del af Svendborg Kommune.

Der er i alt 9 områder der kan bydes på, de 6 af områderne er på veje, hvoraf 1 område er med 2 lastbiler, 1 område er med 1 lastbil og 1 traktor og 4 områder er med 3 traktorer.

De sidste 3 områder er på cykelstier og få fortovsstrækninger, hvert af disse områder er med 1 traktor.

Der kan afgives tilbud på 1, flere eller alle områder.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 10 157 550.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90630000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK031
Hovedudførelsessted:

Svendborg Kommune.

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Svendborg Kommune ejer og vedligeholder materiellet til saltning og snerydning, som stilles til rådighed i aftaleperioden. De bydende skal selv levere de ønskede typer af køretøjer til udførelse af opgaverne.

De enkelte entrepriser, herunder hvilket materiel der benyttes og det som de bydende skal levere er nærmere beskrevet i arbejdsbeskrivelsen, jf. bilag 2.

For vintertjeneste med saltning er beredskabsperioden fra 15. oktober til 15. april det efterfølgende år. For snerydning er beredskabsperioden fra 1. november til 31. marts det efterfølgende år. De nævnte datoer er med i beredskabsperioden. Vintertjenesten skal kunne udføres på alle tider af døgnet.

For nærmere beskrivelse af de udbudte ydelser, herunder de mindstekrav ydelserne skal opfylde, henvises til arbejdsbeskrivelsen (bilag 2), afregningsgrundlag (bilag 3), tilbudslisten (bilag 4), kortoversigter (bilag 5) samt eventuelle rettelser og besvarelse af spørgsmål. Betingelser for tilbud fremgår af udbudsbetingelserne.

De forventede og estimerede mængder for de enkelte ydelser som er angivet i bilag 4, Tilbudsliste, er udregnet på baggrund af tidligere aktivitet og forventede aktivitetsændringer med de forudsætninger, der kendes på udbudstidspunktet. De estimerede mængder er således ikke bindende for Svendborg Kommune og kan være genstand for justeringer i såvel nedadgående som opadgående retning.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Der betales ikke tilbudsvederlag. For nærmere information om udbuddet henvises til udbudsbetingelserne.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: nej
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2017/S 089-174572
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Betegnelse:

EU-udbud på vintertjeneste

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
14/08/2017
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 8
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 1
Antal tilbud modtaget elektronisk: 8
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Østfyns Haveservice
Hesselagergårdsvej 9
Hesselager
5874
Danmark
Telefon: +45 62251513
NUTS-kode: DK031
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
EKJ Renovation & Containerudlejning A/S
Rødeledsvej 75
Svendborg
5700
Danmark
Telefon: +45 62211826
E-mail: bj@ekj-renovation.dk
NUTS-kode: DK031
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Lillegaardens Maskinstation & Foder
Galdbjergvej 18
Gudme
5884
Danmark
Telefon: +45 20144730
NUTS-kode: DK031
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Sindahl Maskinstation v/Kurt Sindahl
Trunderup Dongsvej 36
Kværndrup
5772
Danmark
Telefon: +45 62272962
NUTS-kode: DK031
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
FK Agro ApS
Mullerupvej 31
Kværndrup
5772
Danmark
NUTS-kode: DK031
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 10 157 550.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Se udbudsbetingelserne for nærmere information om deltagelse i udbuddet.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799

Internetadresse:http://www.klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lbk nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
14/08/2017

Send til en kollega

0.062