23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
08.08.2025
Udbudstype
Andre

Udbyder

Fjernvarme Fyn Service A/S

Sandblæsning af kedler


Fjernvarme Fyn Service A/S

521601-2025 - Resultater
Danmark – Reparation og vedligeholdelse af kedler – Sandblæsning af kedler
OJ S 151/2025 08/08/2025
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Fjernvarme Fyn Service A/S
Køberens retlige status Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktivitet Generelle offentlige tjenesteydelser
Den ordregivende enheds aktiviteter Produktion, transport eller distribution af gas eller varme
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Sandblæsning af kedler
Beskrivelse Ordregiver udbyder indvendig sandblæsning af kedler på Fjernvarme Fyns produktionssteder. Anskaffelsen er ikke opdelt i delaftaler, hvilket skyldes at Ordregiver vurderer, at der er væsentlige økonomiske fordele ved at udbyde indkøbet som et samlet køb. Det årlige timetal forventes at være på ca. 3.500 timer og estimeres til maximalt 6.265 timer. Som konsekvens er den anslåede værdi for rammeaftalen fastsat til 21.000.000 kr. ekskl. moms, og rammeaftalens maksimale værdi er fastsat til 31.500.000 kr. ekskl. moms. For yderligere detaljer henvises til udbudsmaterialets øvrige bestanddele, herunder Bilag 1 Kravsspecifikation, bilag 2 Tilbudsliste, bilag 5 Evaluering af Bemanding og Organisation, bilag 6 Evaluering af HSE, Bilag 7 Evaluering af Kvalitet.
Identifikator for proceduren 458d5840-d4b7-4cba-8eee-e2f626c40b9c
Tidligere bekendtgørelse 110524-2025
Intern ID 391980
Udbudsprocedure Udbud med forhandling/indkaldelse af tilbud med forudgående offentliggørelse
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  50531100   Reparation og vedligeholdelse af kedler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  50700000   Reparation og vedligeholdelse af installationer i bygninger
2.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Fyn   ( DK031 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 21 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 31 500 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Retsgrundlag
Direktiv 2014/25/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel Sandblæsning af kedler
Beskrivelse Ordregiver udbyder indvendig sandblæsning af kedler på Fjernvarme Fyns produktionssteder. Anskaffelsen er ikke opdelt i delaftaler, hvilket skyldes at Ordregiver vurderer, at der er væsentlige økonomiske fordele ved at udbyde indkøbet som et samlet køb. Det årlige timetal forventes at være på ca. 3.500 timer og estimeres til maximalt 6.265 timer. Som konsekvens er den anslåede værdi for rammeaftalen fastsat til 21.000.000 kr. ekskl. moms, og rammeaftalens maksimale værdi er fastsat til 31.500.000 kr. ekskl. moms. For yderligere detaljer henvises til udbudsmaterialets øvrige bestanddele, herunder Bilag 1 Kravsspecifikation, bilag 2 Tilbudsliste, bilag 5 Evaluering af Bemanding og Organisation, bilag 6 Evaluering af HSE, Bilag 7 Evaluering af Kvalitet.
Intern ID 391980
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ):  50531100   Reparation og vedligeholdelse af kedler
Supplerende klassifikation   ( cpv ):  50700000   Reparation og vedligeholdelse af installationer i bygninger
Mængde 3 500   timer
Valgmuligheder
Beskrivelse af optioner 2 x 12 måneders optioner
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/09/2025
Varigheds slutdato 31/08/2031
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser 2
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 21 000 000,00   DKK
Rammeaftalens maksimumværdi 31 500 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium
TypePris
Beskrivelse Til brug for beregning af underkriteriet Pris skal tilbudsgiver udfylde Bilag 2 Tilbudsliste. Der evalueres på den totale pris i DKK ekskl. moms. Det er tilbudsgivers ansvar at have udfyldt delpriserne korrekt. Ved bedømmelse af underkriteriet ”Pris” tildeles tilbuddet med den laveste evalueringssum 10 point for dette underkriterium. Ordregiver forbeholder sig retten til inden for begrænsningerne i udbudsreglerne at rette åbenlyse fejl, herunder udregningsfejl.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 50,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Dette underkriterium evalueres på baggrund af beskrivelsen af kvalitet og hvordan der arbejdes efter det på de enkelte opgaver og i praksis. Besvarelsen må max. fylde 10 A4 sider, teksttype Arial, minimum tekststørrelse 10, ekskl. eventuel forside og indholdsfortegnelse. Sidder herudover vil ikke blive inddraget i evalueringen. Underkriteriet Kvalitet evalueres med følgende vægtning: Materiel og udstyr 50 % Tilkaldetid 50 % Der gives én pointscore for hvert delkriterium, der vægtes som angivet ovenfor. Den samlede pointgivning for underkriteriet Kvalitet findes ved at addere hvert delkriteriums vægtede pointscore. Den herefter opnåede angivne samlede score udgør pointgivningen for underkriteriet Kvalitet, der vægtes 20 % af den samlede vægtning.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse Bemanding og Organisation Dette underkriterium evalueres på baggrund af besvarelserne til de i Bilag 5 Bemanding og Organisation beskrevne konkurrenceparametre, fordelt på de nedenfor oplistede 2 delkriterier. Medarbejdere og disses erfaring og kvalifikationer 50 % Organisation 50 % Bilag 8 Kompetencematrix indgår ligeledes i evalueringen. Der gives én pointscore for hvert delkriterium, der vægtes som angivet ovenfor. Den samlede pointgivning for underkriteriet Bemanding og Organisation findes ved at addere hvert delkriteriums vægtede pointscore. Den herefter opnåede angivne samlede score udgør pointgivningen for underkriteriet Bemanding og Organisation, der vægtes 20 % af den samlede vægtning. For Bilag 5 Evaluering af Bemanding og organisation opfordres beskrivelsen på de efterspurgte parametre til samlet ikke at overstige i alt 10 A4 sider, teksttype Arial, minimum tekststørrelse 10, ekskl. eventuel forside og indholdsfortegnelse. Sider herudover vil ikke blive inddraget i evalueringen.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 20,00
Kriterium
TypeKvalitet
Beskrivelse HSE Dette underkriterium evalueres på baggrund af besvarelserne i Bilag 6 Evaluering af HSE fordelt på de nedenfor oplistede 2 delkriterier med angivet vægtning ud af den samlede vægtning af underkriteriet: Generelt arbejdsmiljø og sikkerhed ved arbejdet samt overordnet sikkerhedskultur 90 % Bæredygtighed 10 % Der gives én pointscore for hvert delkriterium, der vægtes som angivet ovenfor. Den samlede pointgivning for underkriteriet HSE findes ved at addere hvert delkriteriums vægtede pointscore. Den herefter opnåede angivne samlede score udgør pointgivningen for underkriteriet HSE, der vægtes 10 % af den samlede vægtning.
Kategori for tildelingskriteriet vægtVægtning (procentdel, præcis)
Tildelingskriterium talværdi 10,00
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale
Rammeaftale med fornyet iværksættelse af konkurrence
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Oplysninger om klagefrister : I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf.lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens §2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2. I andre situationer skal klage over udbud, jf.lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf.udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill - perioden, jf.lovens § 6, stk. 4.I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill - perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf.lovens § 12, stk. 1. Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1). Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på: www.erhvervsstyrelsen.dk.
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Fjernvarme Fyn Service A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der underskriver kontrakten Fjernvarme Fyn Service A/S
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 21 000 000,00   DKK
Rammeaftalernes maksimumværdi i denne bekendtgørelse 31 500 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
Rammeaftale
Den maksimale værdi for rammeaftalen 31 500 000,00   DKK
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn Nordic Powergroup - Industrial Services A/S
Tilbud
Tilbud – Identifikator 1
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Værdien af tilbuddet 16 288 800,00   DKK
Rangfølge på listen over vindere 1
Koncessionsværdi
Tilbuddet er et alternativt tilbud nej
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 91171
Titel Sandblæsning af kedler / Nordic Powergroup - Industrial Services A/S
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 01/07/2025
Dato for indgåelse af kontrakten 01/08/2025
Kontrakten tildeles som led i en rammeaftale ja
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter, der skabte rammeaftalen 110524-2025
Organisation, der underskriver kontrakten Fjernvarme Fyn Service A/S
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse
Type modtagne indgivelser Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Type modtagne indgivelser Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 3
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi 16 288 800,00   DKK
Værdien af det antagelige tilbud med den højeste værdi 20 127 720,00   DKK
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn Fjernvarme Fyn Service A/S
Registreringsnummer 39055775
Postadresse Havnegade 120
By Odense C
Postnummer 5000
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
Enhed Tine Nordenlund Mørk
Telefon 21292475
Internetadresse https://www.fjernvarmefyn.dk/
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der underskriver kontrakten
8.1.
ORG-1000
Officielt navn Comdia ApS
Registreringsnummer 33501404
Postadresse Lindvedvej 73
By Odense S
Postnummer 5260
Landsdel (NUTS) Fyn  ( DK031 )
Land Danmark
E-mail support@comdia.com
Telefon +45 7199 3672
Internetadresse https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer 37795526
Postadresse Nævnenes Hus, Toldboden 2
By Viborg
Postnummer 8800
Landsdel (NUTS) Vestjylland  ( DK041 )
Land Danmark
Telefon +45 7240 5600
Internetadresse http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer 10294819
Postadresse Carl Jacobsens Vej 35
By Valby
Postnummer 2500
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kfst@kfst.dk
Telefon +45 4171 5000
Internetadresse https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn Nordic Powergroup - Industrial Services A/S
Den økonomiske operatørs størrelse Mikrovirksomhed, lille eller mellemstor virksomhed
Registreringsnummer 36432756
Postadresse Ventrupparken 10
By Greve
Postnummer 2670
Landsdel (NUTS) Københavns omegn  ( DK012 )
Land Danmark
E-mail kontakt@jcni.dk
Telefon +45 82828889
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID 5ec2eef1-e582-43a9-ad10-d61be677b359   -   01
Formulartype Resultater
Bekendtgørelsestype Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 30
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen 07/08/2025   09:52:39 (UTC+2) østeuropæisk tid, centraleuropæisk sommertid
Bekendtgørelsens officielle sprog dansk
Bekendtgørelsesnummer 521601-2025
EUT-S-nummer 151/2025
Offentliggørelsesdato 08/08/2025

Send til en kollega

0.046