23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
13.12.2024
Udbudstype
Andre

Udbyder

Aarhus Kommune - Teknik og Miljø

Rottebekæmpelse i Aarhus Kommune


Aarhus Kommune - Teknik og Miljø

765664-2024 - Resultater
Danmark – Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse – Rottebekæmpelse i Aarhus Kommune
OJ S 243/2024 13/12/2024
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Tjenesteydelser
1. Køber
1.1.
Køber
Officielt navn Aarhus Kommune - Teknik og Miljø
E-mail catf@aarhus.dk
Køberens retlige status : Regional myndighed
Den ordregivende myndigheds aktivitet : Generelle offentlige tjenesteydelser
2. Procedure
2.1.
Procedure
Titel Rottebekæmpelse i Aarhus Kommune
Beskrivelse Ydelsen omfatter rottebekæmpelse i Aarhus Kommune i henhold til de til enhver tid gældende love, regler og bestemmelser udstedt af Miljøstyrelsen.
Identifikator for proceduren a3cabe58-5353-4275-85ee-f1b3fcb5f565
Tidligere bekendtgørelse : 497993-2024
Intern ID 318031
Udbudsprocedure Offentligt udbud
Proceduren er en hasteprocedure nej
2.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90923000   Rottebekæmpelse
2.1.2.
Udførelsessted
Postadresse Karen Blixens Boulevard 7   Karen Blixens Boulevard 7   Karen Blixens Boulevard 7
By Brabrand
Postnummer 8220
Landsdel (NUTS) Østjylland   ( DK042 )
Land Danmark
2.1.3.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 55 000 000,00   DKK
2.1.4.
Generelle oplysninger
Yderligere oplysninger Aftalen træder i kraft d. 1. januar 2025 og er uopsigelig for begge parter indtil d. 31 december 2027, jf. dog Aftalens afsnit 23 Misligholdelse og afsnit 21 Ophævelse og opsigelse af Aftalen. Aarhus Kommune kan forlænge Aftalen maksimalt to gange. Hver forlængelse kan være på op til 12 måneder på uændrede vilkår eller på ændrede vilkår, men som aftales mellem parterne og som samlet set er økonomisk gunstige for Aarhus Kommune. Aftalen vil blive tildelt de tilbudsgivere, der afgiver det for Aarhus Kommune økonomisk mest fordelagtige tilbud ud fra kriteriet: pris og kvalitet. Leverandøren er ansvarlig for at efterleve de krav og beskrivelser om Corporate Social Responsibility (CSR), som er indeholdt i bilaget. Som dokumentation for, at virksomheden og dennes evt. underleverandører og støttende enheder ikke er omfattet af forordning 2022/576, indhentes underskrevet tro­ og loveerklæring vedr. russisk etablering og ejerskab, bilag X, hos de tilbudsgivere, som Aarhus Kommune forventer at indgå aftale med.
Retsgrundlag
Direktiv 2014/24/EU
5. Delkontrakt
5.1.
Delkontrakt LOT-0000
Titel : Rottebekæmpelse i Aarhus Kommune
Beskrivelse : Ydelsen omfatter rottebekæmpelse i Aarhus Kommune i henhold til de til enhver tid gældende love, regler og bestemmelser udstedt af Miljøstyrelsen.
Intern ID : 318031
5.1.1.
Formål
Kontraktens hovedformål : Tjenesteydelser
Primær klassifikation   ( cpv ): 90000000   Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
Supplerende klassifikation   ( cpv ): 90923000   Rottebekæmpelse
Valgmuligheder :
Beskrivelse af optioner : Aarhus Kommune kan forlænge Aftalen maksimalt to gange. Hver forlængelse kan være på op til 12 måneder på uændrede vilkår eller på ændrede vilkår, men som aftales mellem parterne og som samlet set er økonomisk gunstige for Aarhus Kommune. Den samlede forlængelse kan således maksimalt udgøre 24 måneder i alt.
5.1.2.
Udførelsessted
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
5.1.3.
Anslået varighed
Startdato 01/01/2025
Varighed 3   År
5.1.4.
Fornyelse
Højeste antal fornyelser : 2
5.1.5.
Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms 50 000 000,00   DKK
5.1.6.
Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA) ja
5.1.10.
Tildelingskriterier
Kriterium :
Type : Pris
Beskrivelse : Pris
Vægtning (procentdel, præcis) : 40

Kriterium :
Type : Kvalitet
Beskrivelse : Kvalitet er opdelt i følgende tre delkriterier med angivelse af vægtning for de tre underkriterier, som vil blive lagt til grund for vurderingen af underkriteriet "kvalitet". Delkriterie 1: Bemanding og ledelse 50 % Delkriterie 2: Vagtordning 25 % Delkriterie 3: Rottehund 25 %
Vægtning (procentdel, præcis) : 60
5.1.12.
Udbudsvilkår
Oplysninger om klagefrister : Ved et udbud med prækvalifikation efter udbudsloven, forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal en klage over ikke at være blevet prækvalificeret indgives inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens afsendelse af underretning om prækvalifikation. Andre klager over udbud eller beslutninger, f.eks. tildeling af kontrakter, omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 45 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt. Angår klagen overtrædelser af tilbudsloven eller udbudslovens §§ 191 og 192, regnes klagefristen på 45 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelings beslutningen. Klager over indgåelse af en rammeaftale efter udbudsloven (afsnit II, III og §§ 191 og 192), forsyningsvirksomhedsdirektivet eller tilbudsloven skal være indgivet til klagenævnet inden 6 måneder regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over indgåelse af en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet skal være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens underretning om tildelingsbeslutningen. Klager over en ordregivers beslutning om at videreføre en kontrakt (udbudslovens § 185, stk. 2) skal indgives til klagenævnet inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har offentliggjort sin beslutning (udbudslovens § 185, stk. 2, 3. pkt.). Har ordregiveren fulgt proceduren i lov om Klagenævnet for Udbud § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse være indgivet til klagenævnet inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter ordregiverens offentliggørelse af en bekendtgørelse i EU-Tidende om indgåelse af kontrakt.
5.1.15.
Teknikker
Rammeaftale : Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem : Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion nej
5.1.16.
Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren Aarhus Kommune - Teknik og Miljø
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
TED eSender Comdia ApS
6. Resultater
Værdien af alle kontrakter tildelt i denne bekendtgørelse 50 000 000,00   DKK
6.1.
Resultat delkontrakt-ID LOT-0000
Status for udvælgelse af vinder Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2.
Oplysninger om vinderne
Vinder
Officielt navn A/S MORTALIN
Tilbud
Tilbud – Identifikator 78675
ID for delkontrakt eller gruppe af delkontrakter LOT-0000
Koncessionsværdi
Underentreprise Nej
Kontraktoplysninger
Identifikator for kontrakten 78675
Titel Rottebekæmpelse i Aarhus Kommune / A/S MORTALIN
Datoen for udvælgelsen af det vindende tilbud 07/10/2024
Dato for indgåelse af kontrakten 07/11/2024
6.1.4.
Statistiske oplysninger
Modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse :
Type modtagne indgivelser : Tilbud
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra mikrovirksomheder samt små eller mellemstore virksomheder
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i andre EØS-lande end købers land
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud fra tilbudsgivere, der er registreret i lande uden for EØS
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 0
Type modtagne indgivelser : Tilbud, der er indgivet ad elektronisk vej
Antal modtagne tilbud og ansøgninger om deltagelse 4
Udvalg af tilbud
Værdien af det antagelige tilbud med den laveste værdi 10 872 400,00   DKK
8. Organisationer
8.1.
ORG-0001
Officielt navn : Aarhus Kommune - Teknik og Miljø
Registreringsnummer : 55133018
Postadresse : Karen Blixens Boulevard 7    
By : Brabrand
Postnummer : 8220
Landsdel (NUTS) : Østjylland   ( DK042 )
Land : Danmark
Enhed : Camilla Thers Froberg
E-mail : catf@aarhus.dk
Telefon : +45 89402000
Internetadresse : https://www.aarhus.dk
Denne organisations roller
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
8.1.
ORG-1000
Officielt navn : Comdia ApS
Registreringsnummer : 33501404
Postadresse : Lindvedvej 73    
By : Odense S
Postnummer : 5260
Landsdel (NUTS) : Fyn   ( DK031 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7199 3672
Internetadresse : https://www.comdia.com/
Denne organisations roller
TED eSender
8.1.
ORG-1001
Officielt navn : Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer : 37795526
Postadresse : Nævnenes Hus, Toldboden 2    
By : Viborg
Postnummer : 8800
Landsdel (NUTS) : Vestjylland   ( DK041 )
Land : Danmark
Telefon : +45 7240 5600
Internetadresse : http://www.klfu.dk
Denne organisations roller
Organisation med ansvar for klager
8.1.
ORG-1002
Officielt navn : Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer : 10294819
Postadresse : Carl Jacobsens Vej 35    
By : Valby
Postnummer : 2500
Landsdel (NUTS) : Københavns omegn   ( DK012 )
Land : Danmark
E-mail : kfst@kfst.dk
Telefon : +45 4171 5000
Internetadresse : https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1.
ORG-1003
Officielt navn : A/S MORTALIN
Registreringsnummer : 24385914
Postadresse : Bråbyvej 76    
By : Haslev
Postnummer : 4690
Landsdel (NUTS) : Vest- og Sydsjælland   ( DK022 )
Land : Danmark
E-mail : kt@mortalin.dk
Telefon : 82440000
Denne organisations roller
Tilbudsgiver
Vinder af disse delkontrakter LOT-0000
11. Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1.
Oplysninger om bekendtgørelsen
Bekendtgørelsens ID : 27d146ba-599c-4c01-93d9-de1c90a15d54   - 01
Formulartype : Resultater
Bekendtgørelsestype : Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Bekendtgørelsesundertype 29
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen : 12/12/2024   08:17:33 (UTC+1)
Bekendtgørelsens officielle sprog : dansk
11.2.
Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer : 765664-2024
EUT-S-nummer : 243/2024
Offentliggørelsesdato : 13/12/2024

Send til en kollega

0.063