23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2016/S 212-386314
Offentliggjort
03.11.2016
Udbudstype
Resultat

Udbyder

Aarhus Kommune

Levering af udførelse af vintertjeneste


Aarhus Kommune

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Aarhus Kommune
Bautavej 1
Aarhus V
8210
Danmark
Kontaktperson: Trine Bech Fruergaard
Telefon: +45 41858984
E-mail: ftb@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://www.aarhus.dk

I.2) Fælles udbud
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Levering af udførelse af vintertjeneste.

Sagsnr.: 16/021938
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90620000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Udbuddet omfatter udførelse af vintertjenesten på dele af Aarhus Kommunes kørebaner. Udbuddet omfatter snerydning og glatførebekæmpelse. Driftsopgaven gennemføres for de dele af Aarhus Kommunes vejnet, der er angivet i udbudsmaterialet. For en nærmere beskrivelse af ruterne under hvert delområde henvises den kortoversigt, der er en del af udbudsmaterialet.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms)
Værdi eksklusive moms: 10 000 000.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

VSB18 Solbjerg

Delkontraktnr.: 15
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90620000
90630000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Udbuddet omfatter udførelse af vintertjenesten på dele af Aarhus Kommunes kørebaner. Udbuddet omfatter snerydning og glatførebekæmpelse.

Driftsopgaven gennemføres for de dele af Aarhus Kommunes vejnet, der er angivet i udbudsmaterialet. For en nærmere beskrivelse af ruterne under hvert delområde henvises til den kortoversigt, der er en del af udbudsmaterialet.

II.2.5) Tildelingskriterier
Pris
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2016/S 106-188484
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en forhåndsmeddelelse

Del V: Kontrakttildeling

Delkontraktnr.: 15
Betegnelse:

VSB18 Solbjerg

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
26/10/2016
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 2
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: nej
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Bechs Maskinstation v/ Jens Jørn Bech
Malling
Danmark
NUTS-kode: DK042
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 400 000.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 279 100.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Udbudsmaterialet er tilgængelige via mercell på det link, der er nævnt her i udbudsbekendtgørelsen. Er der problemer med dette, kan den ansvarlige for udbuddet kontaktes på mail adresse ftb@aarhus.dk eller på telefonnummer 41 85 89 84.

Bemærk, at der i udbudsbetingelserne, er krav om gennemførsel af bestemte kurser. Der henvises til udbudsbetingelserne for nærmere oplysninger.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
København Ø
2100
Danmark
Telefon: +45 35291095
E-mail: klfu@erst.dk

Internetadresse:http://klfu.dk

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

Klage skal indgives til Klagenævnet for Udbud senest 6 måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale. De 6 måneder regnes fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om tildelingsbeslutningen. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill-perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2600
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100

Internetadresse:http://kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
31/10/2016

Send til en kollega

0.031