23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2023/S 247-781774
Offentliggjort
22.12.2023
Udbudstype
Resultat

Udbyder

I/S Amager Ressourcecenter

Slamsugning, tørstofsugning og spuling


I/S Amager Ressourcecenter

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed

Resultat af udbudsproceduren

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:
Direktiv 2014/25/EU

Del I: Ordregivende enhed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: I/S Amager Ressourcecenter
CVR-nummer: 34 20 81 15
Postadresse: Vindmøllevej 6
By: København S
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2300
Land: Danmark
Kontaktperson: Stine Ørbæk Møgelberg
E-mail: stm@a-r-c.dk
Telefon: +45 51168605
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.a-r-c.dk/
I.6) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Miljø

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

Slamsugning, tørstofsugning og spuling

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90000000 Tjenesteydelser i forbindelse med spildevand, affald, rengøring og miljøbeskyttelse
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

Den udbudte opgave omfatter udførelse af slamsugning, tørstofsugning og spuling i forbindelse med drift og vedligehold hos ARC.

Opgaven udbydes som en rammeaftale, og det forventes at der indgås aftale med 3 leverandører. De af Rammeaftalen omfattede ydelser rekvireres af ARC efter behov og med varierende omfang, mængde og tidsforbrug. Køb på rammeaftalen vil ske ved brug af direkte tildeling ved brug af kaskademodel, jf. Rammeaftalens punkt 5.

Der henvises i øvrigt til Kravspecifikationen for en uddybning af kravene til den udbudte Rammeaftale.

II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: nej
II.1.7) Udbuddets samlede værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Værdi eksklusive moms: 40 650 800.00 DKK
II.2) Beskrivelse
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90912000 Spuling af rørkonstruktioner
90913000 Rengøring af tanke og reservoirer
90913100 Rengøring af beholdere
90640000 Rensning og tømning af nedløbsbrønde
90470000 Rensning af kloakledninger
90410000 Bortskaffelse af spildevand
90510000 Bortskaffelse og behandling af affald
90513400 Bortskaffelse af aske
90513900 Bortskaffelse af slam
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Hovedudførelsessted:

Vindmøllevej 6

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

Leverandøren skal tilbyde følgende ydelser i henhold til Aftalen:

Slamsugning i forbindelse med daglig drift og vedligeholdelse. Eksempler på ydelser er:

 Pejling, skimning, tømning og trykprøvning af olieudskillere og sandfang i henhold til lovgivningen og ARCs miljøgodkendelse

 Tømning af vejbrønde

 Rensning af faldstammer og kloakker

 Rensning af pumpebrønde

 Tømning af fedtudskillere

Slamsugning, spuling og tørstofsugning i forbindelse med daglig drift og vedligeholdelse af affaldsenergianlægget. Eksempler på ydelser er:

 Slamsugning

 Tømning og indvendig rengøring af tanke og pits

 Spuling af tanke, pits, render m.m.

 Højtryksspuling over 3.000 bar

 Tørstofsugning af f.eks. SCR-katalysatorelementer, el-filtre og redlere

 Sugning af forbrugsstoffer og restprodukter som f.eks. aktivt kul, gips, slam samt kold og varm kedelaske og flyveaske

 Håndtering og bortskaffelse af forbrugsstoffer og restprodukter som f.eks. aktivt kul, gips, slam samt kold og varm kedelaske og flyveaske

 Opsamling og håndtering af materiale i big-bags, container eller lignende.

Ovenstående lister er ikke udtømmende.

II.2.5) Tildelingskriterier
Kvalitetskriterium - Navn: Responstid og beredskabsplan / Vægtning: 15 %
Kvalitetskriterium - Navn: Miljø, arbejdsmiljø og kvalitetssikring / Vægtning: 25 %
Kvalitetskriterium - Navn: Kvalitet og kapacitet af materiel og udstyr / Vægtning: 20 %
Kvalitetskriterium - Navn: Organisation, kompetencer og ressourcer / Vægtning: 15 %
Pris - Vægtning: 25 %
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Udbuddet er ikke opdelt i delaftaler, da der er tale om en rammeaftale med kaskade-model med flere leverandører, og ydelser, der er vurderet til hverken strategisk eller teknisk at være egnet til at opdele i delaftaler.

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Forhandlingsprocedure med forudgående indkaldelse af tilbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Udbuddet indebærer udarbejdelse af en rammeaftale
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
Bekendtgørelsens nummer i EUT S: 2020/S 069-165420
IV.2.8) Oplysninger om opsigelse af dynamisk indkøbssystem
IV.2.9) Oplysninger om ophør af indkaldelse af tilbud i form af en vejledende periodisk bekendtgørelse

Del V: Kontrakttildeling

En kontrakt/delkontrakt tildeles: ja
V.2) Kontrakttildeling
V.2.1) Dato for indgåelse af kontrakten:
15/12/2020
V.2.2) Oplysninger om tilbud
Antal modtagne tilbud: 4
Antal tilbud modtaget fra SMV'er: 4
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra andre EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget fra tilbudsgivere fra ikke-EU-medlemsstater: 0
Antal tilbud modtaget elektronisk: 4
Kontrakten er blevet tildelt en sammenslutning af økonomiske aktører: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: JCN Industriservice ApS
CVR-nummer: 39053314
By: Roskilde
NUTS-kode: DK02 Sjælland
Postnummer: 4000
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.3) Kontrahentens navn og adresse
Officielt navn: GN-Højtryk A/S
CVR-nummer: 36432756
By: Dragør
NUTS-kode: DK01 Hovedstaden
Postnummer: 2791
Land: Danmark
Kontrahenten er en SMV: ja
V.2.4) Oplysninger om kontraktens/delkontraktens værdi (eksklusive moms) (Må dette offentliggøres? ja)
Kontraktens/delkontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: 40 650 800.00 DKK
Kontraktens/delaftalens samlede værdi: 40 650 800.00 DKK
V.2.5) Oplysninger om underentreprise
V.2.6) Pris, der er betalt for lejlighedskøb

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.3) Yderligere oplysninger:

Inden ansøgerne orienteres om resultatet af prækvalifikationen, vil de ansøgere, ARC forventer at prækvalificere, blive anmodet om at fremlægge faktisk dokumentation for overholdelse af de af ARC opstillede mindstekrav til egnethed, samt at der ikke er grundlag for udelukkelse, jf. Udbudsbetingelsernes punkt 11.

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

I henhold til lov nr. 593 af 2. 6. 2016 om Klagenævnet for Udbud (med senere ændringer) gælder følgende klagefrist i relation til gennemførelse af udbud:

Klager over udbud skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter ordregiver haroffentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiver har indgået en kontrakt .

Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort, jf lovens § 7, stk. 2, nr. 1.

Senest samtidig med at en klage indgives for Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiver om, hvorvidt klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i stand-still perioden, jf. lovens § 3, stk. 1.

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
20/12/2023

Send til en kollega

0.047