23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
Offentliggjort
30.11.2023
Udbudstype
Andre

Udbyder

Lokaltog A/S

Levering af brændstof til brug for togdrift samt Levering af fyringsolie til anvendelse for opvarmning af bygninger


Lokaltog A/S

1.  Køber
1.1  Køber
Officielt navn :  Lokaltog A/S
Køberens retlige status :  Offentligretligt organ
Den ordregivende myndigheds aktiviteter :  Generelle offentlige tjenesteydelser
Den ordregivende enheds aktiviteter :  Bytransport med jernbane, sporvogn, trolleybus eller bus
2.  Procedure
2.1  Procedure
Titel :  Levering af brændstof til brug for togdrift samt Levering af fyringsolie til anvendelse for opvarmning af bygninger
Beskrivelse :  Dette udbud vedrører en kontrakt på indkøb og levering af brændstof til brug for togdrift samt indkøb af fyringsolie til anvendelse for opvarmning af bygninger. Formålet med udbuddet er at indkøbe brændstof til brug for togdrift samt fyringsolie til anvendelse for opvarmning af bygninger. Den samlede årlige mængde omfattet af udbuddet forventes – på baggrund af historiske data – at udgøre: - Dieselolie (EN590) til togdrift – ca. 7.500.000 liter - Fyringsolie til opvarmning af bygninger – ca. 13.000 liter De angivne mænger er alene et estimat. Der er modtaget 0 tilbud fra SMV'er. Der er modtaget 0 tilbud fra andre medlemsstater eller tredjelande. Der er modtaget 4 elektroniske tilbud fra 4 forskellige tilbudsgivere. Udbuddet resulterede i at 1 tilbudsgiver er blevet tildelt kontrakten.
Identifikator for proceduren :  d7b7cc80-cf9f-4f04-936a-18910f82a18a
Intern identifikator :  PRO0001
Type af procedure :  Åben
Proceduren er en hasteprocedure :  No
2.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  09000000 Mineralolieprodukter, brændselsstoffer, elektricitet og andre energikilder
2.1.3  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  240,000,000 DKK
2.1.4  Generelle oplysninger
Retsgrundlag :
Direktiv 2014/25/EU
5.  Delkontrakt
5.1  Delkontrakt :  LOT-0000
Titel :  Levering af brændstof til brug for togdrift samt Levering af fyringsolie til anvendelse for opvarmning af bygninger
Beskrivelse :  Dette udbud vedrører en kontrakt på indkøb og levering af brændstof til brug for togdrift samt indkøb af fyringsolie til anvendelse for opvarmning af bygninger. Formålet med udbuddet er at indkøbe brændstof til brug for togdrift samt fyringsolie til anvendelse for opvarmning af bygninger. Den samlede årlige mængde omfattet af udbuddet forventes – på baggrund af historiske data – at udgøre: - Dieselolie (EN590) til togdrift – ca. 7.500.000 liter - Fyringsolie til opvarmning af bygninger – ca. 13.000 liter De angivne mænger er alene et estimat. Der er modtaget 0 tilbud fra SMV'er. Der er modtaget 0 tilbud fra andre medlemsstater eller tredjelande. Der er modtaget 4 elektroniske tilbud fra 4 forskellige tilbudsgivere. Udbuddet resulterede i at 1 tilbudsgiver er blevet tildelt kontrakten.
Intern identifikator :  PRO0001
5.1.1  Formål
Kontraktens art :  Varer
Primær klassificering ( cpv ):  09000000 Mineralolieprodukter, brændselsstoffer, elektricitet og andre energikilder
5.1.3  Anslået varighed
Startdato :  2024-02-01+01:00
Slutdato :  2026-01-31+01:00
5.1.4  Fornyelse
Højeste antal fornyelser :  2
Køberen forbeholder sig retten til at foretage yderligere indkøb fra entreprenøren som beskrevet her :  Mulighed for to forlængelser af 12 måneder ad gangen.
5.1.5  Værdi
Anslået værdi eksklusiv moms :  240,000,000 DKK
5.1.6  Generelle oplysninger
Indkøbsprojekt, der ikke finansieres med EU-midler
Udbuddet er omfattet af aftalen om offentlige udbud (GPA)
5.1.10  Tildelingskriterier
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  B7 Dieselolie
Beskrivelse :  Der er budt ind med en rabatsats i DKK pr. 1000 liter. Vægtningen for rabatsatsen på B7 dieselolie udgør 99,85%.
Vægtning (procentdel, præcis) :  99.85
Kriterium :
Type :  Pris
Navn :  Fyringsolie
Beskrivelse :  Der er budt ind med en rabatsats i DKK pr. 1000 liter. Vægtningen for rabatsats på fyringsolie udgør 0,15%.
Vægtning (procentdel, præcis) :  0.15
5.1.12  Udbudsvilkår
Oplysninger om undersøgelsesfrister :  I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende frister for indgivelse af klage: Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, jf. udbudslovens § 171, stk. 2, eller Klagenævnslovens § 2, stk. 1, nr. 1, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen. I andre situationer skal klage over udbud være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden: 1) 45 kalenderdage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort. 2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen. 3) seks måneder efter, at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4. 4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter, at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2. Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill-perioden, jf. klagenævnslovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. klagenævnslovens § 12, stk. 1.
5.1.15  Teknikker
Rammeaftale :
Ingen rammeaftale
Oplysninger om det dynamiske indkøbssystem
Intet dynamisk indkøbssystem
Elektronisk auktion :
5.1.16  Yderligere oplysninger, mægling og gennemgang
Organisation med ansvar for klager :  Klagenævnet for Udbud
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren :  Lokaltog A/S
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Organisation, der undertegner kontrakten :  Lokaltog A/S
6.  Resultater
Værdien af alle de kontrakter, der tildeles i denne bekendtgørelse :  240,000,000 DKK
6.1  Resultat delkontrakt-ID :  LOT-0000
Der er udvalgt mindst én vinder.
6.1.2  Oplysninger om vinderne
8.  Organisationer
8.1  ORG-0001
Officielt navn :  Lokaltog A/S
Registreringsnummer :  ORG-26 15 90 40
Postadresse :  Jættevej 50
By :  Ringsted
Postnummer :  4100
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Vest- og Sydsjælland ( DK022 )
Land :  Danmark
Kontaktpunkt :  Eugen Faraj
E-mail :  eufa@lokaltog.dk
Telefon :  +4523806247
Internetadresse :  https://www.lokaltog.dk/
Denne organisations roller :
Køber
Organisation, der leverer supplerende oplysninger om udbudsproceduren
Organisation, der undertegner kontrakten
8.1  ORG-0002
Officielt navn :  Klagenævnet for Udbud
Registreringsnummer :  ORG-37795526
Postadresse :  Toldboden 2
By :  Viborg
Postnummer :  8800
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Vestjylland ( DK041 )
Land :  Danmark
Kontaktpunkt :  Klagenævnet for Udbud
E-mail :  klfu@naevneneshus.dk
Telefon :  +45 72405600
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) :  https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Denne organisations roller :
Organisation med ansvar for klager
8.1  ORG-0003
Officielt navn :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Registreringsnummer :  ORG-10294819
Postadresse :  Carl Jacobsens Vej 35
By :  Valby
Postnummer :  2500
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Byen København ( DK011 )
Land :  Danmark
Kontaktpunkt :  Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
E-mail :  kfst@kfst.dk
Telefon :  +45 41715000
Adresse til udveksling af oplysninger (URL) :  https://www.kfst.dk/
Denne organisations roller :
Organisation, der leverer yderligere oplysninger om klageprocedurerne
8.1  ORG-0004
Officielt navn :  Q8 DANMARK A/S
Den økonomiske operatørs størrelse :  large
Registreringsnummer :  61082913
By :  KØBENHAVN S
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Byen København ( DK011 )
Land :  Danmark
E-mail :  KIJE@Q8.DK
Telefon :  24408878
Denne organisations roller :
Tilbudsgiver
8.1  ORG-0005
Officielt navn :  Mercell Holding ASA
Registreringsnummer :  980921565
Postadresse :  Askekroken 11
By :  Oslo
Postnummer :  0277
Landespecifik underafdeling (NUTS) :  Oslo ( NO081 )
Land :  Norge
Kontaktpunkt :  eSender
Telefon :  +47 21018800
Fax :  +47 21018801
Internetadresse :  http://mercell.com/
Denne organisations roller :
TED eSender
11.  Oplysninger om bekendtgørelsen
11.1  Oplysninger om bekendtgørelsen
Identifikator for bekendtgørelsen :  aab48c24-e2c6-4f4a-a04a-954eb7b0fc56 -  01
Formulartype :  Resultater
Bekendtgørelsestype :  Bekendtgørelse om indgåede kontrakter eller koncessionstildeling – standardordningen
Afsendelsesdato for bekendtgørelsen :  2023-11-29Z 10:43:30Z
Sprog, som denne bekendtgørelse er officielt tilgængelig på :  dansk
11.2  Oplysninger om offentliggørelsen
Bekendtgørelsesnummer :  00726442-2023
EUT-S-nummer :  231/2023
Offentliggørelsesdato :  2023-11-30Z

Send til en kollega

0.063