Fakta om udbudet
Udbyder
Kredsløb Genbrug P/S
Behandling af haveaffald og byggeaffald indsamlet fra affaldsordninger etableret i Aarhus Kommune
Kredsløb Genbrug P/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 40831959
Postadresse: Karen Blixens Boulevard 7
By: Brabrand
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8220
Land: Danmark
Kontaktperson: Vicki Hald Neergaard
E-mail: vhc@kredslob.dk
Telefon: +45 41873336
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.kredslob.dk/
Del II: Genstand
Behandling af haveaffald og byggeaffald indsamlet fra affaldsordninger etableret i Aarhus Kommune
Udbuddet omhandler behandling af haveaffald og byggeaffald indsamlet fra affaldsordninger etableret i Aarhus Kommune.
Udbuddet omhandler behandling af haveaffald og byggeaffald indsamlet fra affaldsordninger etableret i Aarhus Kommune.
Vejledende mængder, (jf. udbudsmaterialets bilag 2, Tilbudsliste):
Haveaffald = 33.150 tons pr. år.
Byggeaffald = 26.500 tons pr. år (fordelt på: ren beton = 14.000 tons pr. år, ren tegl = 2.500 tons pr. år og byggeaffald = 10.000 tons pr. år).
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Postadresse: Ølstedvej 24-36
By: Aarhus N
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8200
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
I forbindelse med nærværende udbud forventer Udbyder, at der afgives et tilbud fra en intern enhed (”Cirkulære Råstoffer”) i Kredsløb, som senest den 1. januar 2024 vil blive udskilt til et nystiftet selskab i Kredsløb-koncernen. Tilbuddet afgives på vegne af dette nystiftede selskab, som vil blive kontraktpart, hvis Cirkulære Råstoffer tildeles kontrakten.
Tilbudsgiver opfordres til at besigtige de af udbuddet omfattede fraktioner med henblik på at få et indtryk af, i hvilket omfang der kan forekomme urenheder i fraktionerne.
Tilbudsgiver kan besigtige fraktionerne i perioden fra den 7. august 2023 til og med den 15. august 2023.
Kredsløb Genbrug P/S er forpligtet til at udelukke en tilbudsgiver/leverandør, der er omfattet af en eller flere af de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens §§ 134a, 135 og 136, hvis ikke tilbudsgiver/leverandøren kan dokumentere sin pålidelighed i henhold til udbudslovens § 138.
Til dokumentation for at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene skal tilbudsgiver, når Kredsløb Genbrug P/S anmoder herom, fremlægge følgende:
- Serviceattest (inkl. Politiets logo) eller tilsvarende dokumentation for, at tilbudsgiver ikke er omfattet af udelukkelsesgrundene.
- Underskrevet tro- og love-erklæring vedr. russisk etablering og ejerskab (jf. forordning 2022/576) .
Krav om dokumentation af miljøgodkendelse ifm. tilbudsafgivelse: Tilbudsgiver skal i sit tilbud vedlægge: Uddrag fra tilbudsgivers miljøgodkendelse eller tilsvarende som dokumenterer, at tilbudsgiver på tilbudstidspunktet råder over tilladelse til at modtage og behandle de fraktioner og de mængder, som den udbudte opgave/kontrakt omhandler.
Tilbuddet skal være skriftligt og afgives på dansk.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk