Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c76ede78-90e1-46b8-b647-b8263c3c7c5e/publicMaterial
Udbyder
Kredsløb Halmenergi A/S
Vindere
Rammeaftale for afhentning, transport og nyttiggørelse af flyveaske fra det Biomassefyret Kraftvarmeværk (Kredsløb Halmenergi) (Ølstedvej, Lisbjerg)
(07.06.2022)
Agro Trade ApS
5330 Munkebo
Udbud vedr. Afhentning, transport og nyttiggørelse af flyveaske fra det Biomassefyret Kraftvarmeværk (Kredsløb Halmenergi) (Ølstedvej, Lisbjerg)
Kredsløb Halmenergi A/S
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 30536142
Postadresse: Karen Blixens Boulevard 7
By: Brabrand
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8220
Land: Danmark
Kontaktperson: Jonas Aamøe Laursen
E-mail: joaal@affaldvarme.dk
Telefon: +45 41857297
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.kredslob.dk
Del II: Genstand
Udbud vedr. Afhentning, transport og nyttiggørelse af flyveaske fra det Biomassefyret Kraftvarmeværk (Kredsløb Halmenergi) (Ølstedvej, Lisbjerg)
Udbuddet omfatter afhentning, transport og nyttiggørelse af flyveaske fra det biomassefyre-de kraftvarmeværk, over en periode på 2 år startende 1. maj 2022 med udløb den 30. april 2024.
Udbuddet omfatter afhentning, transport og nyttiggørelse af flyveaske fra det biomassefyre-de kraftvarmeværk, over en periode på 2 år startende 1. maj 2022 med udløb den 30. april 2024.
Perioden fra Rammeaftalen (herefter Aftalen) er underskrevet til arbejdet kan påbegyndes skal bruges som forberedelsesperiode for tjenesteyderen således, at tjenesteyderen er klar til at påbegynde udførelse af ydelserne pr. 1. maj 2022.
For en nærmere beskrivelse af udbuddets omfang henvises til udbudsbetingelsernes afsnit 6 Kravspecifikation.
Der vil blive indgået aftale med én leverandør til rammeaftalen på basis af udkast til rammeaftale(r), som findes i bilag 3.
Ordregiver har valgt ikke at opdele delaftalerne yderligere, da man har vurderet, at der kan opnås stordriftsfordele ved at gennemfører udbuddet med denne opdeling.
Kredsløb Halmenergi kan forlænge Aftalen helt eller delvist og ad flere omgange i op til 72 måneder (6 år) på uændrede vilkår. Meddelelse herom skal gives til Tjenesteyderen senest 2 måneder før aftaleudløb, i modsat fald ophører Aftalen uden særskilt opsigelse.
Kredsløb Halmenergi kan forlænge Aftalen helt eller delvist og ad flere omgange i op til 72 måneder (6 år) på uændrede vilkår. Meddelelse herom skal gives til Tjenesteyderen senest 2 måneder før aftaleudløb, i modsat fald ophører Aftalen uden særskilt opsigelse.
Den maksimale ramme for rammeaftalen er det anslåede årlige forbrug tillagt 25 %.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver bedes i ESPD angive nedenstående nøgletal for de seneste 3 afsluttede regnskabsår, afhængigt af hvornår tilbudsgiver blev etableret eller startede sin virksomhed.
Mindstekrav: Udbyder accepterer kun tilbud fra leverandører, som
• Har en omsætning på minimum 10 mio. danske kr. ekskl. moms pr. år i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår,
• Har en soliditetsgrad på minimum 10 % i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
Har en omsætning på minimum 10 mio. danske kr. ekskl. moms pr. år i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår,
Har en soliditetsgrad på minimum 10 % i hvert af de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
• Udbyder accepterer kun tilbud fra leverandører, som i ESPD angiver referencer for de betydeligste lignende opgaver inden for de seneste 3 år forud for tilbudsfristen.
Der skal angives minimum 1 og maksimalt 3 referencer. Såfremt Tilbudsgiver fremsender mere end 3 referencer, vurderer Udbyder kun på de første 3 referencer angivet i ESPD.
Med ”lignende opgaver” menes opgaver med håndtering af restprodukter fra forbrænding af biomasse eller anden håndtering af biomasse restprodukter til genanvendelse inden for landbruget
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiveren/leverandøren har 1 lignende reference.
Referencelisten bør for hver reference som minimum indeholde følgende oplysninger:
• Navn på ordregiver/kunde og kontaktperson hos ordregiver/kunde,
• Kort og præcis opgavebeskrivelse, herunder angivelse af:
• Hvilke typer af opgaver, der er/var indeholdt i referenceopgaven og ift. hvilken type af anlæg,
• Om der er/var tale om en enkeltstående leverance eller en løbende leverance,
• Hvor mange udførende medarbejdere, der er/var knyttet til referenceopgaven.
• Udførelsesperiode,
• Kontraktsum.
Referencer må ikke være mere end 3 år gamle (regnet fra fristen for afgivelse af tilbud, jf. afsnit 1.6 ovenfor). Kun referencer for færdiggjorte og afsluttede opgaver/projekter eller dele af opgaver/projekter, der dokumenterbart er udført eller afsluttet, vil indgå i evalueringen.
Udbyder vil i forbindelse med evalueringen forbeholde sig ret til at følge op på de anførte referencer via den oplyste kontaktperson.
Det er et mindstekrav, at tilbudsgiveren/leverandøren har 1 lignende reference.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk