Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=lreggwodkj
Anmodning om deltagelse
Udbyder
Arbejdernes Andels Boligforening
AAB afd. 37 Herredsvang - renovering af facader og installationer - totalrådgivning
Arbejdernes Andels Boligforening
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 41954817
Postadresse: Langelandsgade 50
By: Aarhus C
NUTS-kode: DK042 Østjylland
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Karin Bundgaard
E-mail: karb@cowi.com
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.aabnet.dk/
Del II: Genstand
AAB afd. 37 Herredsvang - renovering af facader og installationer - totalrådgivning
Arbejdernes Andels Boligforening, Aarhus udbyder totalrådgivning omfattende projektering og byggeledelse i forbindelse med renovering af facader og installationer af afd. 37 - Herredsvang.
Fjældevænget 2-46, 8210 Aarhus V.
Arbejdernes Andels Boligforening, Aarhus udbyder totalrådgivning omfattende projektering og byggeledelse i forbindelse med renovering af facader og installationer af afd. 37 - Herredsvang.
Ved udvælgelsen blandt de egnede ansøgere vil ordregiver vælge de 4 tilbudsgivere, som i lyset af den udbudte opgave vurderes at have den bedste tekniske og faglige formåen.
Vurdering vil ske på baggrund af oplysninger angivet i ESPD samt eventuelt supplerende referenceark.
Udvælgelse af de prækvalificerede blandt flere egnede ansøgere vil ske på baggrund af en vurdering af ansøgernes tekniske og faglige formåen som dokumenteret gennem de fremsendte referencer.
Ordregiver vil ved udvælgelsen vurdere, hvilke ansøgere, der gennem de fremsendte referencer, har dokumenteret de mest relevante referencer i forhold til den udbudte opgave.
- "Relevante referencer" forstås som værende referencer, der er sammenlignelige med opgaven i art og omfang, herunder projektering til hoved-, stor eller fagentreprise og byggeledelse. Det er særligt kvalificerende for en reference, hvis opgaven vedrører renovering og er udført i totalrådgivning for en almen boligorganisation.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger bedes oplyse egenkapital i det seneste disponible regnskabsår.
For at sikre, at ansøger har den rette finansielle og økonomiske formåen, er det et mindstekrav, at ansøgers
- egenkapital i det seneste disponible regnskabsår har været positiv.
Oplysninger om ansøgers egenkapital angives i ESPD, del IV afsnit C. eller B.
Hvis ansøgerens virksomhed er etableret indenfor det seneste regnskabsår, skal ansøgeren alene angive oplysninger for den periode, hvor virksomheden har bestået.
Ansøgernes tekniske og faglige formåen i form af referencer fra udførelse af tidligere lignende opgaver vil danne grundlag for udvælgelse blandt flere egnede ansøgere, jf. prækvalifikationsmaterialets pkt. 01.2.7. og udbudsbekendtgørelsens pkt. II.2.9).
Ansøger bedes angive teknisk og faglig formåen i form af referencer fra udførelse af tidligere lignende opgaver.
Nedenstående oplysninger bedes angivet ved aflevering af referencer/referenceliste, og udgør dermed også den endelige dokumentation herfor:
Beskrivelse:
— Type af rådgivningsopgave
— Rådgivningsform
— Beskrivelse af egne rådgivningsydelser.
Beløb:
— Samlet honorar ekskl. moms.
Dato:
— Dato for aflevering (ABR).
Modtager:
— Kunde / bygherres navn / kundens kontaktoplysninger.
Referencer kan afleveres som særskilte referenceark/referenceliste eller angives i ESPD'et.
Referenceoplysninger angivet i ansøgningen udgør også den endelige dokumentation herfor, jf. udbudslovens § 155, stk. 1, nr. 2.
Det henstilles, at ansøger i prækvalifikationsansøgningen vedlægger maksimum samlet 8 referencer samt evt. underrådgivere, som ansøger måtte støtte sin tekniske og faglige formåen på og som i videst muligt omfang dokumenterer erfaring med ovenstående emner.
- Rådgiverreferencerne må max være 3 år gamle regnet fra afleveringstidspunktet af rådgivningsopgaven.
- Referencerne skal vedrøre fra igangværende/udførte projekter.
Referencerne må hver for sig maksimalt udgøre 1 A4-side (for separat vedlagte referencer).
Ordregiver vil ved udvælgelsen vurdere, hvilke ansøgere, der gennem de fremsendte referencer, har dokumenteret de mest relevante referencer i forhold til den udbudte opgave.
- "Relevante referencer" forstås som værende referencer, der er sammenlignelige med opgaven i art og omfang, herunder projektering til hoved-, stor eller fagentreprise og byggeledelse. Det er særligt kvalificerende for en reference, hvis opgaven vedrører renovering og er udført i totalrådgivning for en almen boligorganisation.
Der stilles nedenstående mindstekrav til ansøgers tekniske og faglige formåen:
- Ansøger skal have udført minimum én relevant totalrådgivningsreference, dvs. totalrådgiver skal oplyse minimum én totalrådgivningsreference som er sammenlignelig med den udbudte opgave i art, dvs. renovering af facader og installationer, er udført for en almen boligorganisation, og som har en entreprisesum på minimum 25 mio. DKK ekskl. moms.
ABR18
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Angivelse kontraktens varighed i punkt II.2.7). er inklusiv 1 års eftersyn.
For udbuddet gælder de obligatoriske udelukkelsesgrunde i udbudslovens § § 135-136.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: www.klfu.dk
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud skal klager over ikke at være blevet prækvalificeret være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter afsendelsen af underretning til ansøgerne om, hvem der er blevet prækvalificeret jf. lovens § 7, stk. 1, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Øvrige klager skal være indgiver til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter offentliggørelsen af en bekendtgørelse om indgået kontrakt i EU-Tidende.
Postadresse: Carl Jakobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: www.kfst.dk