23948sdkhjf

Hotelejerens værste mareridt endte i en genial løsning

Milling Hotels Gestus undgik tab af gæster ved en innovativ nødløsning på grund af en uventet vandafbrydelse midt i højsæsonen
Er der noget værre end at vågne en morgen, tænde for bruseren og blive mødt af et koldt skyl, fordi der ikke er noget varmt vand?

Sådan så realiteten ud for hotelgæster ved Milling Hotels Gestus, da Aalborg Forsyning meddelte, at de blev nødt til at lukke for adgang til det varme vand i tre dage for at udskifte nogle rør.

Da Jan Milling, ejer af ...
Vil du have det hele med?
Prøv 30 dage for 0 kr.
Ingen binding eller kortoplysninger påkrævet.
Prøv nu
Køb et abonnement
Udforsk vores abonnementer, og vælg den løsning, der matcher dine behov.
Vælg dit abonnement
Job i fokus
Gå til joboversigten
Udvalgte artikler

Nyhedsbreve

Send til en kollega

1.25