Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/127063910.aspx
Udbyder
Biofos A/S
Vindere
Valgt bygherrerådgiver
(18.08.2020)
EnviDan A/S
Vejlsøvej 23
8600 Silkeborg
Opdateringer
IV.2.2)
I stedet for:
Dato: 20-05-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 03-06-2020
Time: 12:00
IV.2.7)
Placering af det tekst, der skal ændres:Dato
I stedet for:
Dato: 20-05-2020
Time: 12:00
Læses:
Dato: 03-06-2020
Time: 12:00
Bygherrerådgivning til bundbeluftningsprojekt
Biofos A/S
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 25601920
Postadresse: Refshalevej 250
By: København K
NUTS-kode: DK
Postnummer: 1432
Land: Danmark
Kontaktperson: Ligia Hansen
E-mail: lh@biofos.dk
Telefon: +45 21418468
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/127063910.aspx
Del II: Genstand
Udbud af bygherrerådgivning til bundbeluftningsprojekt
Udbuddet vedrører levering af bygherrerådgivning til bundbeluftningsprojektet på Renseanlæggene Lynetten og Damhusåen. Udbuddet omfatter bygherrerådgivning ved byggeri i totalentreprise. Bygherrerådgiveren forestår etablering af grundlag for totalentreprisen, herunder byggeprogram samt præliminært dispositionsforslag. Bygherrerådgiveren forestår totalentrepriseudbud samt bistand i forbindelse med bedømmelse af tilbud, forhandling og aftaleindgåelse. Bygherrerådgiveren forestår koordinering og opfølgning for bygherren gennem projekterings- og udførelsesfasen. Bygherrerådgiveren formidler samarbejdet mellem bygherren og entreprenøren.
Københavns omegn
Ydelserne er mere detaljeret beskrevet i udbudsmaterialet, bilag 4 "Ydelsesbeskrivelse".
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1) Årsomsætning
2) Rådgiverforsikring
3) Soliditetsgrad.
1) Tilbudsgiver skal som minimum have en årsomsætning på 20. mio. DKK, i de seneste 3 afsluttede regnskabsår.
2) Tilbudsgiver skal have en erhvervsansvarsforsikring med en dækningssum på minimum 10 mio. DKK pr. forsikringsbegivenhed.
3) Tilbudsgiver skal have en soliditetsgrad på minimum 15 %.
1) Referencer
2) Kvalitetssikringssystem
3) Medarbejderkategorier.
1) Tilbudsgiver skal kunne påvise minimum 2 referencer med de betydeligste rådgivningsopgaver i forbindelse med projekter, som omfatter håndtering af spildevand og processer i rense-anlæg eller lignende. Referencerne skal have en anlægsøkonomi på minimum 10 mio. DKK for hver reference. Referencerne skal være udført inden for de seneste 3 år. Ordregiver vil dog også tage hensyn til dokumentation for relevante rådgivningsopgaver, der er udført mere end 3 år tidligere eller er igangværende. For hver reference skal tilbudsgiver angive en kort beskrivelse af opgaven, tilbudsgivers konkrete rolle, opgavens anlægsøkonomi, entrepriseform og periode for udførelse.
2) Tilbudsgiver skal dokumentere etablering af et certificeret ISO kvalitetssikringssystem, lige som EN ISO 9001.
3) Tilbudsgiver skal leve op til kravene i bilag 7, medarbejderkategorier med hensyn til tilbudte medarbejdere.
Kontrakten er omfattet af en arbejdsklausul og lærlingeklausul. Odregivers abejdsklausulen og lærlingeklausulen er en del af udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
De udbudte rådgiverydelser udbydes på én samlet kontrakt, idet ordregiver vurderer, at der er en funktionel afhængighed mellem de udbudte ydelser, der gør, at det er mest hensigtsmæssigt, at kontrakten varetages af samme rådgiver. Bygherrerådgiveren skal varetage ordregivers interesser gennem hele projektet - fra de indledende behov er afdækket til det færdige projekt er realiseret. Derudover vurderes det, at ved at indgå én samlet kontrakt minimeres de administrative omkostninger i forbindelse med udbud og kontraktstyring.
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk