Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
Indlevering af tilbud
Addresse
https://permalink.mercell.com/124761871.aspx
Udbyder
SamAqua
Opdateringer
III.1.3
I stedet for:
Tilbudsgiver skal som minimum have udført 2 tilsvarende opgaver indenfor de seneste 3 år med oprensning af regnvandsbassiner til tilsvarende forsyningsvirksomheder, der deltager i dette udbud. Oplysninger om referencer skal indeholde en beskrivelse af aftalen, aftalens omsætning, perioden for aftalen og modtager af leverancerne samt kontaktoplysninger på en kontaktperson.
Læses:
Tilbudsgiver skal som minimum have udført 2 tilsvarende opgaver indenfor de seneste 3 år med oprensning af regnvandsbassiner, som er sammenlignelige med opgaverne under aftalen, der udbydes i dette udbud. Oplysninger om referencer skal indeholde en beskrivelse af aftalen, aftalens omsætning, perioden for aftalen og modtager af leverancerne samt kontaktoplysninger på en kontaktperson.
Ordregiver forventet, at der gennemføres et genudbud af rammeaftalen indenfor kort tid.
Oprensning af regnvandsbassiner
SamAqua
Udbudsbekendtgørelse – forsyningsvirksomhed
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
CVR-nummer: 34216169
Postadresse: Vandværksvej 7
By: Odense C
NUTS-kode: DK
Postnummer: 5000
Land: Danmark
Kontaktperson: Anton Wilkens
E-mail: anw@samaqua.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/124761871.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.samaqua.dk/
Del II: Genstand
Oprensning af regnvandsbassiner
Opgaven omfatter arbejder forbundet med oprensning af regnvandsbassiner beliggende i ordregivers forsyningsområde.
Tryk her https://permalink.mercell.com/124761871.aspx
Opgaven omfatter arbejder forbundet med oprensning af regnvandsbassiner beliggende i ordregivers forsyningsområde.
2 x 12 måneder.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
1) Nettomsætning indenfor aktivitetsområdet
2) Egenkapital
3) Erhvervs- og ansvarsforsikring.
— Tilbudsgiver skal have en nettoomsætning på minimum 5 000 000 DKK indenfor rammeaftalens aktivitetsområde i det seneste afsluttede regnskabsår.
— Tilbudsgiver skal kunne udvise positiv egenkapital i det seneste afsluttede regnskabsår.
— Tilbudsgiver skal have sædvanlig erhvervs- og ansvarsforsikring.
Referencer
— Tilbudsgiver skal som minimum have udført 2 tilsvarende opgaver indenfor de seneste 3 år med oprensning af regnvandsbassiner til tilsvarende forsyningsvirksomheder, der deltager i dette udbud. Oplysninger om referencer skal indeholde en beskrivelse af aftalen, aftalens omsætning, perioden for aftalen og modtager af leverancerne samt kontaktoplysninger på en kontaktperson.
Fremgår af aftaleudkast.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Ukendt
Postadresse: Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.naevneneshus.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har
indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk