Fakta om udbudet
Udbyder
DIN Forsyning A/S
Spuling, TV- og brøndinspektion til DIN Forsyning Spildevand A/S
DIN Forsyning A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 32661149
Postadresse: Ulvsundvej 1
By: Esbjerg N
NUTS-kode: DK032
Postnummer: 6715
Land: Danmark
Kontaktperson: Louise Andersen Esmarch-Hansen
E-mail: laeh@dinforsyning.dk
Telefon: +45 74747542
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://dinforsyning.dk
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/269437
CVR-nummer: 32661165
Postadresse: Ulvsundvej 1
By: Esbjerg N
NUTS-kode: DK032
Postnummer: 6715
Land: Danmark
Kontaktperson: Louise Andersen Esmarch-Hansen
E-mail: laeh@dinforsyning.dk
Telefon: +45 74747542
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://dinforsyning.dk/
Del II: Genstand
Spuling, TV- og brøndinspektion til DIN Forsyning Spildevand A/S
Udbuddet vedrører levering af: spuling, TV- og brøndinspektion til DIN Forsyning Spildevand A/S.
Esbjerg og Varde Kommuner
Ordregiver udbyder en rammeaftale der omfatter spuling, TV- og brøndinspektion i kloaksystem i ordregiverens forsyningsområde i Esbjerg og Varde Kommuner herunder:
1) Spuling og TV-inspektion af hovedledninger og brøndstik
2) Spuling og TV-inspektion af stikledninger (fra hovedledning)
3) Supplerende spuleopgaver
4) Brøndinspektion og rapportering
5) Opmåling af brønde og ledningsforløb som ikke er registreret på den udleverede kloakplan.
Den udbudte aftale er en rammeaftale som forudsættes indgået med én leverandør.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Spuling, TV- og brøndinspektion til DIN Forsyning Spildevand A/S
CVR-nummer: 10206987
Postadresse: Kildedalen 40
By: Hillerød
NUTS-kode: DK
Postnummer: 3400
Land: Danmark
Del VI: Supplerende oplysninger
Tilbudsgiver, andre enheder og sammenslutninger, skal på ordregivers opfordring, fremlægge dokumentation i henhold til udbudslovens § § 144 og 152 for de oplysninger, som er afgivet i ESPD’et. Nedenfor beskrives det, hvorledes denne dokumentation skal fremlægges.
Hvis tilbudsgiver, sammenslutningens deltagere eller andre enheder er fra Danmark, fremlægges dokumentationen i form af en serviceattest fra Erhvervsstyrelsen. Serviceattesten skal indeholde oplysninger fra:
— Skifteretten v. Domstolsstyrelsen
— Skatteforvaltningen
— ATP
— Politiet (Kriminalregistret)
— Bemærk, at der skal udfyldes og underskrives en ”samtykkeerklæring”, der skal uploades i forbindelse med bestillingen af serviceattesten.
Serviceattesten bestilles på følgende hjemmeside:
https://indberet.virk.dk/myndigheder/stat/ERST/Anmod_om_serviceattest
Serviceattesten må maksimalt være seks (6) måneder gammel regnet fra tilbudsfristen.
Til orientering er behandlingstiden hos Erhvervsstyrelsen ca. 2 uger fra bestilling af serviceattesten er modtaget.
Hvis tilbudsgiver, en eller flere af deltagerne i sammenslutningen eller andre enheder ikke er fra Danmark, skal denne som udgangspunkt fremlægge de former for dokumentation, som fremgår af e-Certis. e-Certis er et online informationssystem, som skal benyttes til at finde frem til den rette dokumentation, der skal anvendes af EU-medlemslandene i forbindelse med udbud.
Såfremt disses lande ikke udsteder de relevante certifikater eller dokumenter, eller dækker disse ikke alle de relevante tilfælde, kan de erstattes af en erklæring under ed.
Anvendes edsaflæggelse ikke i det pågældende land, kan der i stedet anvendes en erklæring på tro og love.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
I henhold til LBK nr. 593 af 2. juni 2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
1) Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
2) Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk