23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 098-177539
Offentliggjort
22.05.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
08.07.2015 Kl. 07:00

Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=144793&B=HOLBAEK

Udbyder

Holbæk Kommune

Opdateringer

Rettelse
(03.06.2015)

I stedet for:

IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:

30.6.2015 (16:00)

Læses:

IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse:

8.7.2015 (7:00)


Yderligere supplerende oplysninger:
Berigtigelser eller tilføjelser i det korresponderende udbudsmateriale.
Yderligere oplysninger findes i det korresponderende udbudsmateriale.
Det skal for god ordens skyld oplyses, at Holbæk Kommune vil afgive kontrolbud i dette udbud. Denne information var ikke nævnt i materialet tidligere. Fristen for tilbudsafgivelse er forlænget i overensstemmelse hermed. En ny minimumsfrist er således givet alle tilbudsgivere.

Rettelse
(22.01.2016)

Uafsluttet procedure
Kontrakten er ikke blevet tildelt
Yderligere supplerende oplysninger
Der blev ikke modtaget nogen tilbud.

Snerydning i Holbæk Kommune


Holbæk Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

Holbæk Kommune
29189447
Kanalstræde 2
Att: Christina Sørensen
4300 Holbæk
DANMARK
Telefon: +45 72361158
Mailadresse: chris@holb.dk

Internetadresse(r):

Internetadresse for køberprofilen: http://eu.eu-supply.com/ctm/Supplier/CompanyInformation/Index/193097

Elektronisk adgang til oplysninger: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=144793&B=HOLBAEK

Elektronisk indsendelse af bud og ansøgninger om deltagelse: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=144793&B=HOLBAEK

Yderligere oplysninger fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Specifikationer og yderligere dokumenter (herunder dokumenter vedrørende den konkurrenceprægede dialog og et dynamisk indkøbssystem) fås her: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til: Det/De ovennævnte kontaktpunkt(er)

I.2) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.3) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester
I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Den ordregivende myndigheds betegnelse for kontrakten:
Udbud vedr. snerydning i Holbæk Kommune.
II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser
Tjenesteydelseskategori nr. 27: Andre tjenesteydelser
Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Holbæk.

NUTS-kode DK022

II.1.3) Oplysninger om offentlig kontrakt, rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører en offentlig kontrakt
II.1.4) Oplysninger om rammeaftale
II.1.5) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene
Holbæk Kommune ønsker at indhente tilbud på snerydning på udvalgte klasse B, C og D-ruter med traktor med frontmonteret plov. Udbuddet omfatter snerydning af såvel kørebaner som svingbaner, rundkørsler, vejtilslutninger, buslommer, rastepladser o.l.
II.1.6) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90620000

II.1.7) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej
II.1.8) Delaftaler
Kontrakten er opdelt i delaftaler: ja
Der kan afgives bud på en eller flere delaftaler
II.1.9) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2) Kontraktens mængde eller omfang
II.2.1) Samlet mængde eller omfang:
Forbruget er estimeret til 80 køretimer.
II.2.2) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.3) Oplysninger om forlængelse
Denne kontrakt kan forlænges: nej
II.3) Kontraktens varighed eller frist for dens opfyldelse

Oplysninger om delaftaler

Delaftale nr.: 1Betegnelse: U1 — Tuse Næs
1) Kort beskrivelse
Holbæk Kommune ønsker at indhente tilbud på snerydning på delaftale U1 med traktor med frontmonteret plov. Udbuddet omfatter snerydning af såvel kørebaner som svingbaner, rundkørsler, vejtilslutninger, buslommer, rastepladser o.l.
Udbuddet omfatter klasse B, C og D-ruter.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90620000

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 2Betegnelse: U2 — Jyderup / Mørkøv
1) Kort beskrivelse
Holbæk Kommune ønsker at indhente tilbud på snerydning på delaftale U2 med traktor med frontmonteret plov. Udbuddet omfatter snerydning af såvel kørebaner som svingbaner, rundkørsler, vejtilslutninger, buslommer, rastepladser o.l.
Udbuddet omfatter klasse B, C og D-ruter.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90620000

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler
Delaftale nr.: 3Betegnelse: U3 — St. Merløse
1) Kort beskrivelse
Holbæk Kommune ønsker at indhente tilbud på snerydning på delaftale U3 med traktor med frontmonteret plov. Udbuddet omfatter snerydning af såvel kørebaner som svingbaner, rundkørsler, vejtilslutninger, buslommer, rastepladser o.l.
Udbuddet omfatter klasse B, C og D-ruter.
2) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

90620000

3) Mængde eller omfang
4) Oplysning om anden dato for varighed af kontrakten eller for start/færdiggørelse
5) Yderligere oplysninger om delaftaler

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Kontraktbetingelser
III.1.1) Sikkerhedsstillelse og garantier, som forlanges:
III.1.2) De vigtigste finansierings- og betalingsvilkår og/eller henvisning til relevante bestemmelser herom:
III.1.3) Retlig form, som kræves af den sammenslutning af økonomiske aktører, ordren tildeles:
III.1.4) Andre særlige vilkår
Der gælder særlige vilkår for opfyldelse af kontrakten: nej
III.2) Betingelser for deltagelse
III.2.1) De økonomiske aktørers personlige forhold, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregister
III.2.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
III.2.3) Teknisk kapacitet
III.2.4) Oplysning om reserverede kontrakter
III.3) Specifikke vilkår for tjenesteydelseskontrakter
III.3.1) Oplysninger om en bestemt profession
Udførelse af tjenesteydelsen er forbeholdt en bestemt profession: nej
III.3.2) Medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen
Juridiske personer bør anføre navne på og faglige kvalifikationer for de medarbejdere, der skal udføre tjenesteydelsen: nej

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure
Offentlig
IV.1.2) Grænse for, hvor mange økonomiske aktører der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
IV.1.3) Reduktion af antallet af økonomiske aktører under forhandlingerne eller dialogen
IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier
Laveste pris
IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion
Der vil blive anvendt elektronisk auktion:: nej
IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed:
IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
nej
IV.3.3) Vilkår for adgang til specifikationer og yderligere dokumenter eller beskrivende dokumenter
Skal der betales for dokumenterne?: nej
IV.3.4) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
30.6.2015 - 16:00
IV.3.5) Dato for afsendelse til udvalgte kandidater af opfordringer til at afgive bud eller at deltage
IV.3.6) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
dansk.
IV.3.7) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
til: 31.8.2015
IV.3.8) Åbning af bud
Der må være personer til stede under åbningen af bud: nej

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
VI.3) Yderligere oplysninger
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Klagenævn for Udbud
DK
Dahlerups Pakhus, Langelinie Allé 17
2100 København Ø
DANMARK
Mailadresse: klfu@erst.dk
Internetadresse: http://www.klfu.dk

VI.4.2) Indgivelse af klager
VI.4.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
19.5.2015

Send til en kollega

0.053