23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2020/S 057-136103
Offentliggjort
20.03.2020
Udbudstype
Begrænset udbud

Anmodning om deltagelse

Til
23.04.2020 Kl. 09:00

Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=266391&B=NORDKOB

Udbyder

Nordkøb A/S

Vindere

Delkontrakt F: Tømning af samletanke under Gribvand

(07.08.2020)
Svend Erik Norby
Højbjergvej 4
3230 Græsted

Delkontrakt A: Tømning af bundfældningstanke under Forsyning Helsingør

(07.08.2020)
FKSSlamson A/S
Teknikvej 36
5260 Odense S

Rammeaftaler om tømning af hhv. bundfældningstanke, samletanke og fedtudskillere i Fredensborg, Gribskov, Halsnæs, Helsingør og Hillerød kommune


Nordkøb A/S

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Retsgrundlag:


Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Officielt navn: Nordkøb A/S
CVR-nummer: 37199605
Postadresse: Energivej 25
By: Helsingør
NUTS-kode: DK
Postnummer: 3000
Land: Danmark
Kontaktperson: Jacob Løvenstjerne
E-mail: jal@nordkob.dk
Telefon: +45 60649647

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: http://nordkob.dk/index.html

Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/328776

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=266391&B=NORDKOB
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=266391&B=NORDKOB
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
I.4) Type ordregivende myndighed
Offentligretligt organ
I.5) Hovedaktivitet
Anden aktivitet: Indkøbscentral

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Rammeaftaler om tømning af hhv. bundfældningstanke, samletanke og fedtudskillere i Fredensborg, Gribskov, Halsnæs, Helsingør og Hillerød kommune

 

Sagsnr.: 2020-2
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90460000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Delkontrakterne er geografisk opdelt efter dækningsområdet for Forsyning Helsingør, Gribvand, Hillerød Forsyning, Halsnæs Forsyning og Fredensborg Forsyning og opdelt i tømningstype, jf. følgende liste:

1) Delkontrakt A: Tømning af bundfældningstanke under Forsyning Helsingør

2) Delkontrakt B: Tømning af bundfældningstanke under Gribvand

3) Delkontrakt C: Tømning af bundfældningstanke under Hillerød Forsyning

4) Delkontrakt D: Tømning af bundfældningstanke under Fredensborg Forsyning

5) Delkontrakt E: Tømning af bundfældningstanke under Halsnæs Forsyning

6) Delkontrakt F: Tømning af samletanke under Gribvand

7) Delkontrakt G: Tømning af samletanke under Hillerød Forsyning

8) Delkontrakt H: Tømning af fedtudskillere under Fredensborg Forsyning.

Ydelserne under delkontrakterne omfatter generelt tømning og registrering af hhv. bundfældningstanke, samletanke og fedtudskillere, håndtering/bortskaffelse af slam/fedt fra selvsamme tanke samt kundehåndtering.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
Værdi eksklusive moms: 25 600 000.00 DKK
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt A: Tømning af bundfældningstanke under Forsyning Helsingør

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44611000
44611420
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

 

Helsingør Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Ydelsen omfatter generelt tømning og registrering af bundfældningstanke, håndtering/bortskaffelse af slam fra selvsamme tanke samt kundehåndtering.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 800 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delkontrakterne forventes at gælde for perioden 1. januar 2021 til 31. december 2022 (2 år) med mulighed for forlængelse i 2 * 1 år. Den maksimale varighed af kontrakten er derved 4 år.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt B: Tømning af bundfældningstanke under Gribvand

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44611000
44611420
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Ydelsen omfatter generelt tømning og registrering af bundfældningstanke, håndtering/bortskaffelse af slam fra selvsamme tanke samt kundehåndtering.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 6 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delkontrakterne forventes at gælde for perioden 1. januar 2021 til 31. december 2022 (2 år) med mulighed for forlængelse i 2 * 1 år. Den maksimale varighed af kontrakten er derved 4 år.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt C: Tømning af bundfældningstanke under Hillerød Forsyning

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44611000
44611420
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

 

Hillerød Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Ydelsen omfatter generelt tømning og registrering af bundfældningstanke, håndtering/bortskaffelse af slam fra selvsamme tanke samt kundehåndtering.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 500 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delkontrakterne forventes at gælde for perioden 1. januar 2021 til 31. december 2022 (2 år) med mulighed for forlængelse i 2 * 1 år. Den maksimale varighed af kontrakten er derved 4 år.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt D: Tømning af bundfældningstanke under Fredensborg Forsyning

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44611000
44611420
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

 

Fredensborg Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Ydelsen omfatter generelt tømning og registrering af bundfældningstanke, håndtering/bortskaffelse af slam fra selvsamme tanke samt kundehåndtering.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 2 600 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delkontrakterne forventes at gælde for perioden 1. januar 2021 til 31. december 2022 (2 år) med mulighed for forlængelse i 2 * 1 år. Den maksimale varighed af kontrakten er derved 4 år.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt E: Tømning af bundfældningstanke under Halsnæs Forsyning

 

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44611000
44611420
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

 

Halsnæs Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Ydelsen omfatter generelt tømning og registrering af bundfældningstanke, håndtering/bortskaffelse af slam fra selvsamme tanke samt kundehåndtering.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 7 400 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delkontrakterne forventes at gælde for perioden 1. januar 2021 til 31. december 2022 (2 år) med mulighed for forlængelse i 2 * 1 år. Den maksimale varighed af kontrakten er derved 4 år.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt F: Tømning af samletanke under Gribvand

 

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44611000
44611420
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

 

Gribskov Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Ydelsen omfatter generelt tømning og registrering af samletanke, håndtering/bortskaffelse af slam fra selvsamme tanke samt kundehåndtering.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 4 000 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delkontrakterne forventes at gælde for perioden 1. januar 2021 til 31. december 2022 (2 år) med mulighed for forlængelse i 2 * 1 år. Den maksimale varighed af kontrakten er derved 4 år.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt G: Tømning af samletanke under Hillerød Forsyning

 

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44611000
44611420
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

 

Hillerød Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Ydelsen omfatter generelt tømning og registrering af samletanke, håndtering/bortskaffelse af slam fra selvsamme tanke samt kundehåndtering.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 200 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delkontrakterne forventes at gælde for perioden 1. januar 2021 til 31. december 2022 (2 år) med mulighed for forlængelse i 2 * 1 år. Den maksimale varighed af kontrakten er derved 4 år.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delkontrakt H: Tømning af fedtudskillere under Fredensborg Forsyning

 

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
44611000
44611420
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK
Hovedudførelsessted:

 

Fredensborg Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Ydelsen omfatter generelt tømning og registrering af fedtudskillere, håndtering/bortskaffelse af fedt fra selvsamme tanke samt kundehåndtering.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
Prisen er ikke det eneste tildelingskriterium og alle kriterier er udelukkende anført i udbudsdokumenterne
II.2.6) Anslået værdi
Værdi eksklusive moms: 1 100 000.00 DKK
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Delkontrakterne forventes at gælde for perioden 1. januar 2021 til 31. december 2022 (2 år) med mulighed for forlængelse i 2 * 1 år. Den maksimale varighed af kontrakten er derved 4 år.

 

II.2.9) Oplysning om begrænsningen af antallet af ansøgere, der vil blive opfordret til at afgive bud eller deltage
II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Udvælgelseskriterier som angivet i udbudsmaterialet
III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:
III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Begrænset udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 23/04/2020
Tidspunkt: 09:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
Skønnet tidsplan for offentliggørelse af yderligere bekendtgørelser:

 

Udbuddet gennemføres typisk hvert fjerde år.

 

VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Officielt navn: Klagenævnet for Udbud
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000

Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagevejledning-0

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

De præcise frister for klage følger af § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud:

En virksomheds klage over ikke at være blevet udvalgt, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.

Øvrige klager skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Officielt navn: Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000

Internetadresse: http://www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
17/03/2020

Send til en kollega

0.046