Fakta om udbudet
Udbyder
Slots- og Kulturstyrelsen
Udbud af service / renhold
Slots- og Kulturstyrelsen
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 26489865
Postadresse: H.C. Andersens Boulevard 2
By: København V
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 1553
Land: Danmark
Kontaktperson: Kristin Seybold
E-mail: krsey@slks.dk
Telefon: +45 33926407
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://kum.dk/
Del II: Genstand
Udbud af service / renhold
Service og renhold af Frederiksberg have / Søndermarken og Kongens Have.
Udbuddet vedrører tjenesteydelser ang. service- og renholdelsesopgaver, herunder renholdelse generelt, som omfatter indsamling, behandling og bortskaffelse af affald, fortovsrenhold, rengøring af toiletter og driftslokaler samt renhold af inventar.
— Kongens Haves samlede areal udgør ca. 13 ha,
— Frederiksberg Haves samlede areal udgør ca. 32 ha,
— Søndermarkens samlede areal udgør ca. 32 ha.
København
Udbud af service og renholdsopgaven for Frederiksberg have / Søndermarken og Kongens Have. Der er tale om et offentligt udbud af tjenesteydelser vedrørende service- og renholdelsesvirksomhed for ovennævnte haver. Opgaven omfatter både rengøring, service og affaldsindsamling- og håndtering.
- Der er option for tidsforlængelse,
- Der er option for periodiske ydelser.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Udbud af service / renhold
CVR-nummer: 34220891
Postadresse: Springstrup 15A
By: Holbæk
NUTS-kode: DK
Postnummer: 4300
Land: Danmark
E-mail: ole@rengoering.dk
Telefon: +45 30520639
Del VI: Supplerende oplysninger
— En ansøger vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis de i udbudsloven § 137, stk. 1, nr. 1 og 2 nævnte tilfælde er til stede,
— Kontrakten indeholder en arbejdsklausul,
— Kontrakten indeholder krav om erhvervsansvarsforsikring,
— Kontrakten indeholder krav til kontraktansvarlig og arbejdsleders erfaring,
— Der vil være mulighed for besigtigelser af haverne inden tilbudsafgivelse. Dato for besigtigelse fremgår af udbudsbetingelserne.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderda-ge, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor be-kendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbuds-givere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor or-dregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk