Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=rieliukqqz
Anmodning om deltagelse
Addresse
https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=rieliukqqz
Udbyder
Faaborg-Midtfyn Kommune, Vej og Trafik
Vindere
Valgt totalrådgiver
(19.08.2020)
Rambøll Danmark A/S
Englandsgade 25
5000 Odense
Fremtidens Forstad | Årslev - Bymidten, udbud af totalrådgivning
Faaborg-Midtfyn Kommune, Vej og Trafik
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
Postadresse: Mellemgade 15
By: Faaborg
NUTS-kode: DK03
Postnummer: 5600
Land: Danmark
Kontaktperson: Kim Vardinghus-Nielsen
E-mail: kivni@fmk.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.fmk.dk
Postadresse: Korsvangen 6A
By: Ringe
NUTS-kode: DK03
Postnummer: 5750
Land: Danmark
Kontaktperson: Michael Koue Rasmussen
E-mail: miras@ffv.dk
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.ffv.dk
CVR-nummer: 37875538
Postadresse: Rosenkrantzgade 23, 4. sal
By: Aarhus
NUTS-kode: DK042
Postnummer: 8000
Land: Danmark
Kontaktperson: Lisa Gedsø Askanius
E-mail: lisa@bisgaardejsing.dk
Telefon: +45 51517575
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.bisgaardejsing.dk
Del II: Genstand
Fremtidens Forstad | Årslev - Bymidten, udbud af totalrådgivning
Faaborg-Midtfyn Kommune, Vej og Trafik og FFV Spildevand A/S udbyder totalrådgivningsopgaven vedrørende opførelse af Fremtidens Forstad | Årslev - Ny Bydel.
Syd for Odense ligger den lille by Årslev med et indbyggertal på godt 4 000. Byen er kendetegnet ved rekreative naturområder og god infrastruktur med motorvej, tog og cykelsti til Odense. Med sin unikke placering er byen valgt som et af Faaborg-Midtfyn Kommunes største udviklingsområder frem mod 2030. Målet er, at byen skal vokse med 1 200 indbyggere.
Kommunen investerer derfor i disse år i en omfattende byudvikling, der både rummer etablering af en ny, bæredygtig bydel og et nyt moderne centrum.
Kommunen har gennemført 2 arkitektkonkurrencer for hhv. ”Bymidten” og ”Ny bydel” områdernes afgrænses af stationsvejen i Årslev, hvor ”Bymidten” er området nord for Stationsvej mens ”Ny Bydel” er området Syd for Stationsvej.
Årslev
Udbuddet omhandler totalrådgivning af Bymidten.
Ansøgere som opfylder minimumskravene vil blive vurderet efter følgende kriterier:
- At ansøger udviser den rette/fornødne motivation,
- At ansøger via referencer kan dokumentere kompetencer og tilstrækkelig erfaring med lignende opgaver herunder:
(a) Byrumsprojekter,
(b) Landskabsprojekter,
(c) Vejprojekter,
(d) Spildvandsprojekter,
(e) Lokal afledning af regnvand (LAR).
Der vil blive lagt særlig vægt på, at ansøger har referencer indenfor totalrådgivning, samt referencer der rummer flere delopgaver (a-e) under ét.
- At ansøger har sammensat et kompetent team der kan varetage alle de forventede rådgiverydelser jf. ydelsesbeskrivelsen.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Ansøger skal oplyse omsætning og egenkapital for de seneste 3 regnskabsår. Hvis ansøgerens virksomhed er etableret indenfor de seneste 3 regnskabsår, skal ansøgeren alene angive oplysninger for den periode, hvor virksomheden har bestået, dog skal ansøger som minimum kunne fremvise tal for ét regnskabsår.
Ansøger skal kunne fremvise positiv egenkapital de seneste 3 regnskabsår. Er ansøgerens virksomhed etableret indenfor de seneste 3 regnskabsår, skal ansøgeren som minimum have positiv egenkapital for den periode, hvor virksomheden har bestået.
Anmodningsbrev: I brevet skal der anføres oplysninger om ansøgerteamet, begrundelse for teamsammensætningen og motivation for at ansøge.
Referencer: Der må max. oplyses 6 referencer på lignende opgaver/projekter som pt. er under udførelse eller hvor udførelsesperioden ligger max. 10 år tilbage i tiden. Grundet ESPD’ens tekniske opbygning og deraf følgende begrænsende rammer for beskrivelse af referencer, ønskes det, at ansøger supplerer beskrivelsen med de 6 referencer angivet i ESPD, med selvstændige bilag jf. udbudsbetingelserne.
Referencerne bør indeholde en beskrivelse af:
- projektet,
- kunde,
- rådgiverens ydelse og omfang — herunder referencens relevans i forhold til nærværende udbud,
- oplysninger om anlægssum og udbudsform,
- udførelsesperiode (status).
Referenceblade vedhæftes som selvstændige bilag. Ansøger må maksimal aflevere 6 stk. referencer og den enkelte reference må maksimalt må være på 2 A4 sider.
Iht. ABR18 med de i udbudsmaterialets anførte ændringer og tilføjelser.
Del IV: Procedure
Del VI: Supplerende oplysninger
Al information i prækvalifikationsperioden vil kunne findes på http//www.ibinder.dk https://www.ibinder.com/External/EnquiryLink.aspx?id=rieliukqqz
Ansøgningen skal omfatte følgende:
1) Anmodningsbrev i PDF-format på max. 3 sider.
I brevet skal der anføres oplysninger om ansøgerteamet, begrundelse for teamsammensætningen og motivation for at ansøge;
2) Udfyldt ESPD;
3) Referenceblade, max 6 stk.
Spørgsmål i prækvalifikationsperioden skal fremsættes senest den 26.2.2020, kl. 12:00. Svar på spørgsmål vil blive offentliggjort senest den 3.3.2020 på ibinder, hvor det øvrige udbudsmateriale forefindes.
I øvrigt henvises til udbudsmaterialet.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 35291000
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbuds reglerne m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 4171500
Internetadresse: http://www.kfst.dk