Fakta om udbudet
Bestilling af materiale
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=253608&B=KA
Indlevering af tilbud
Addresse
http://eu.eu-supply.com/app/rfq/rwlentrance_s.asp?PID=253608&B=KA
Udbyder
Slots- og Kulturstyrelsen
Vindere
Valgt firma
(21.02.2020)
OK Rengøring
Springstrup 15A
4300 Holbæk
Service / renhold
Slots- og Kulturstyrelsen
Udbudsbekendtgørelse
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
CVR-nummer: 26489865
Postadresse: H.C. Andersens Boulevard 2
By: København V
NUTS-kode: DK01
Postnummer: 1553
Land: Danmark
Kontaktperson: Kristin Seybold
E-mail: krsey@slks.dk
Telefon: +45 33926407
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://kum.dk/
Del II: Genstand
Udbud af service / renhold
Service og renhold af Frederiksberg have / Søndermarken og Kongens Have.
Udbuddet vedrører tjenesteydelser ang. service- og renholdelsesopgaver, herunder renholdelse generelt, som omfatter indsamling, behandling og bortskaffelse af affald, fortovsrenhold, rengøring af toiletter og driftslokaler samt renhold af inventar.
— Kongens Haves samlede areal udgør ca. 13 ha,
— Frederiksberg Haves samlede areal udgør ca. 32 ha,
— Søndermarkens samlede areal udgør ca. 32 ha.
København
Udbud af service og renholdsopgaven for Frederiksberg have / Søndermarken og Kongens Have. Der er tale om et offentligt udbud af tjenesteydelser vedrørende service- og renholdelsesvirksomhed for ovennævnte haver. Opgaven omfatter både rengøring, service og affaldsindsamling- og håndtering.
Der er mulighed for 2 gange forlængelse, hver gang i op til 12 måneder.
Den samlede kontraktværdi afspejler kontraktperiode med fuld forlængelse.
Der er option for tidsforlængelse.
Der er option for periodiske ydelser.
Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger
Tilbudsgiver har haft positiv egenkapital i alle de seneste 3 regnskabsår.
Tilbudsgiver skal i ESPD'et dokumentere dette, ved at angive egenkapital for hvert af de 3 senest afsluttede regnskabsår. Såfremt tilbudsgiveren har eksisteret i mindre end 3 år, oplyses der om omsætning fra det tidspunkt, hvor virksomheden er etableret.
— Tilbudsgiver har erfaring med renhold af udendørsarealer i offentligt rum, ved museer, parker, institutioner eller lignende, hvor der færdes mennesker. Minimum 2 referencer à mindst 2 års varighed,
— Tilbudsgiver skal have minimum én erfaring med rengøring af offentligt tilgængelige toiletter.
Tilbudsgiver skal i ESPD’et angive en referenceliste med relevant erfaring. Referencelisten skal angive navn på sted og varighed for relevante opgaver. Det skal endvidere angives en kort opgavebeskrivelse, så ordregiver bliver i stand til at sammenligne den relevante erfaring med den udbudte opgave. Referencelisten skal afslutningsvis indeholde navn på kontaktpersoner og disse personers kontaktoplysninger.
Det er en betingelse for kontrakten, at de medarbejdere, der skal udføre opgaven, kan sikkerhedsgodkendes til klassifikationsniveauet "Til tjenestebrug", og at de kan opretholde denne sikkerhedsgodkendelse i kontraktperioden. Dette gælder både arbejdsledelsen og det udførende personale.
Mere detaljeret information om sikkerhedsgodkendelse og opnåelse af disse findes i udbudsbetingelserne afsnit 10.
Del IV: Procedure
Slots- og Kulturstyrelsen
H. C. Andersens Boulevard 2, 1553 København V
Tilbudsgivere, som har indgivet tilbud rettidigt, er berettiget til at overvære åbning og oplæsning af samlede tilbudssummer.
Del VI: Supplerende oplysninger
November 2024, hvis fuld forlængelsesmulighed anvendes.
— En ansøger vil blive udelukket fra deltagelse i udbudsproceduren, hvis de i udbudsloven § 137, stk. 1, nr. 1 og 2 nævnte tilfælde er til stede,
— Kontrakten indeholder en arbejdsklausul,
— Kontrakten indeholder krav om erhvervsansvarsforsikring,
— Kontrakten indeholder krav til kontraktansvarlig og arbejdsleders erfaring,
— Der vil være mulighed for besigtigelser af haverne inden tilbudsafgivelse. Dato for besigtigelse fremgår af udbudsbetingelserne.
Postadresse: Nævnenes Hus, Toldboden 2
By: Viborg
Postnummer: 8800
Land: Danmark
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Telefon: +45 72405600
Internetadresse: https://klfu.naevneneshus.dk/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderda-ge, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor be-kendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbuds-givere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor or-dregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/vejledning/
Postadresse: Carl Jacobsens Vej 35
By: Valby
Postnummer: 2500
Land: Danmark
E-mail: kfst@kfst.dk
Telefon: +45 41715000
Internetadresse: http://www.kfst.dk