Fakta om udbudet
Udbyder
EEA's indkøbstjeneste
Vindere
(07.04.2015)
Triple E Consulting
Westersingel 32A
3014 GS Rotterdam, Nederlandene
Resultat: Ekspertbistand med indikatorer, analyse, vurderinger samt politisk evaluering i forbindelse med støtte til det 7. miljøhandlingsprogram
EEA's indkøbstjeneste
Danmark-København: Ekspertbistand med indikatorer, analyse, vurderinger samt politisk evaluering i forbindelse med støtte til det 7. miljøhandlingsprogram
2015/S 067-117228
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Tjenesteydelser
Direktiv 2004/18/EF
Del I: Ordregivende myndighed
I.1) | Navn, adresser og kontaktpunkt(er)
EEA's indkøbstjeneste Internetadresse(r): Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.eea.europa.eu Internetadresse for køberprofilen: http://www.eea.europa.eu/about-us/tenders |
I.2) | Type ordregivende myndighed
Europæisk institution/agentur eller international organisation |
I.3) | Hovedaktivitet
Miljø |
I.4) | Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne
Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej |
Del II: Kontraktens genstand
II.1) | Beskrivelse |
II.1.1) | Betegnelse for kontrakten Ekspertbistand med indikatorer, analyse, vurderinger samt politisk evaluering i forbindelse med støtte til det 7. miljøhandlingsprogram. |
II.1.2) | Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne
Tjenesteydelser Tjenesteydelseskategori nr. 27: Andre tjenesteydelser Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Arbejdet skal hovedsageligt udføres i kontrahentens lokaler og i tæt samarbejde og ved regelmæssig kommunikation med EEA's personale. NUTS-kode |
II.1.3) | Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale |
II.1.4) | Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene Formålet med dette udbud er at indgå en rammetjenesteydelseskontrakt med 1 tjenesteyder eller en sammenslutning af tilbudsgivere (et konsortium), der kan levere ekspertbistand med indikatorer, analyse, vurderinger og politisk evaluering i forbindelse med støtte til det 7. miljøhandlingsprogram. |
II.1.5) | CPV-glossaret (common procurement vocabulary)
73000000, 90700000, 90710000, 90720000, 90730000, 90740000, 79821100, 79822000, 79822500, 90711300, 90711000, 90711400, 79419000, 72316000, 79311410 |
II.1.6) | Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb
Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej |
II.2) | Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi |
II.2.1) | Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
Værdi: 1 000 000 EUR Eksklusive moms |
Del IV: Procedure
IV.1) | Type procedure |
IV.1.1) | Type procedure
Offentlig |
IV.2) | Tildelingskriterier |
IV.2.1) | Tildelingskriterier
Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af 1. Kvaliteten af den foreslåede tilgang, forventede udfordringer og forslag til at overkomme dem med henblik på at levere indikatorrelaterede støtteopgaver (se nærmere oplysninger i punkt 11.3.1 i udbudsmaterialet). Vægtning 18 2. Kvaliteten af den foreslåede tilgang og den merværdi, som tilbudsgiveren kan tilbyde i forbindelse med levering af vurdering af rammer og miljø og støtteopgaver vedrørende evaluering af politikker (se nærmere oplysninger i punkt 11.3.1 i udbudsmaterialet). Vægtning 18 3. Kvaliteten af den foreslåede tilgang og den merværdi, som tilbudsgiveren kan tilbyde i forbindelse med levering af støtteopgaver vedrørende skriftlig udarbejdelse, kommunikation og facilitering (se nærmere oplysninger i punkt 11.3.1 i udbudsmaterialet). Vægtning 18 4. Kvalitet og relevans af organiseringen af arbejdet og anvendelsen af menneskelige ressourcer (se nærmere oplysninger i punkt 11.3.1 i udbudsmaterialet). Vægtning 16 5. Pris. Vægtning 30 |
IV.2.2) | Oplysninger om elektronisk auktion
Der er anvendt elektronisk auktion:: nej |
IV.3) | Administrative oplysninger |
IV.3.1) | Sagsnummer hos den ordregivende myndighed EEA/IEA/14/006. |
IV.3.2) | Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?
Udbudsbekendtgørelse Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 223-393325 af 19.11.2014 |
Del V: Kontrakttildeling
V.1) | Dato for beslutningen om kontrakttildeling:
4.2.2015 |
V.2) | Oplysninger om tilbud
Antal modtagne bud: 5 |
V.3) | Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med
Triple E Consulting |
V.4) | Oplysninger om kontraktens værdi
Kontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi: Værdi: 1 000 000 EUR Eksklusive moms Kontraktens endelige samlede værdi: Værdi: 1 000 000 EUR Eksklusive moms |
V.5) | Oplysninger om underentreprise
Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: ja Værdi eller andel af kontrakten, der sandsynligvis vil blive givet i underentreprise til tredjemand: Ikke kendt |
Del VI: Supplerende oplysninger
VI.1) | Oplysninger om EU-midler
Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej |
VI.2) | Yderligere oplysninger: Rammekontrakten gælder for 60 måneder, med en indledende periode på 24 måneder, at regne fra datoen for underskrivelse, med mulighed for højst 3 forlængelser for en periode på hver 12 måneder. |
VI.3) | Klageprocedurer |
VI.3.1) | Organ med ansvar for klageprocedurerne
Retten Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne Den Europæiske Ombudsmand |
VI.3.2) | Indgivelse af klager
Præcise oplysninger om klagefrist(er): Der kan indgives klage til Retten senest 2 måneder efter underrettelsen af klageren (modtagelsesdato) eller, i tilfælde af udeblivelse deraf, den dag, den pågældende person fik kendskab til de relevante oplysninger. En klage til Den Europæiske Ombudsmand har ingen indflydelse på ovennævnte sidste frist for indgivelse af en klage. |
VI.3.3) | Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager
Retten |
VI.4) | Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
25.3.2015 |