23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2015/S 067-117228
Offentliggjort
04.04.2015
Udbudstype
Offentligt udbud

Udbyder

EEA's indkøbstjeneste

Vindere

(07.04.2015)
Triple E Consulting
Westersingel 32A
3014 GS Rotterdam, Nederlandene

Resultat: Ekspertbistand med indikatorer, analyse, vurderinger samt politisk evaluering i forbindelse med støtte til det 7. miljøhandlingsprogram


EEA's indkøbstjeneste

Danmark-København: Ekspertbistand med indikatorer, analyse, vurderinger samt politisk evaluering i forbindelse med støtte til det 7. miljøhandlingsprogram

2015/S 067-117228

Bekendtgørelse om indgåede kontrakter

Tjenesteydelser

Direktiv 2004/18/EF

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn, adresser og kontaktpunkt(er)

EEA's indkøbstjeneste
Kongens Nytorv 6
Bitten Serena
1050 København K
DANMARK
+45 33367138

+45 33367199

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse for den ordregivende myndighed: http://www.eea.europa.eu

Internetadresse for køberprofilen: http://www.eea.europa.eu/about-us/tenders

I.2) Type ordregivende myndighed

Europæisk institution/agentur eller international organisation

I.3) Hovedaktivitet

Miljø

I.4) Kontrakt indgås på andre ordregivende myndigheders vegne

Den ordregivende myndighed indkøber på andre ordregivende myndigheders vegne: nej

Del II: Kontraktens genstand

II.1) Beskrivelse
II.1.1) Betegnelse for kontrakten

Ekspertbistand med indikatorer, analyse, vurderinger samt politisk evaluering i forbindelse med støtte til det 7. miljøhandlingsprogram.

II.1.2) Kontrakttype og leverings- eller udførelsessted for bygge/anlægsarbejdet, varerne eller tjenesteydelserne

Tjenesteydelser

Tjenesteydelseskategori nr. 27: Andre tjenesteydelser

Hovedleverings- eller hovedudførelsessted for bygge- eller anlægsarbejde, varer eller tjenesteydelser: Arbejdet skal hovedsageligt udføres i kontrahentens lokaler og i tæt samarbejde og ved regelmæssig kommunikation med EEA's personale.

NUTS-kode

II.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem

Bekendtgørelsen vedrører udarbejdelse af en rammeaftale

II.1.4) Kort beskrivelse af kontrakten eller indkøbet/indkøbene

Formålet med dette udbud er at indgå en rammetjenesteydelseskontrakt med 1 tjenesteyder eller en sammenslutning af tilbudsgivere (et konsortium), der kan levere ekspertbistand med indikatorer, analyse, vurderinger og politisk evaluering i forbindelse med støtte til det 7. miljøhandlingsprogram.

II.1.5) CPV-glossaret (common procurement vocabulary)

73000000, 90700000, 90710000, 90720000, 90730000, 90740000, 79821100, 79822000, 79822500, 90711300, 90711000, 90711400, 79419000, 72316000, 79311410

II.1.6) Oplysninger om WTO-aftalen om offentlige indkøb

Dette udbud er omfattet af WTO-aftalen om offentlige indkøb: nej

II.2) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi
II.2.1) Kontraktens/kontrakternes endelige samlede værdi

Værdi: 1 000 000 EUR

Eksklusive moms

Del IV: Procedure

IV.1) Type procedure
IV.1.1) Type procedure

Offentlig

IV.2) Tildelingskriterier
IV.2.1) Tildelingskriterier

Det økonomisk mest fordelagtige bud vurderet på grundlag af

1. Kvaliteten af den foreslåede tilgang, forventede udfordringer og forslag til at overkomme dem med henblik på at levere indikatorrelaterede støtteopgaver (se nærmere oplysninger i punkt 11.3.1 i udbudsmaterialet). Vægtning 18

2. Kvaliteten af den foreslåede tilgang og den merværdi, som tilbudsgiveren kan tilbyde i forbindelse med levering af vurdering af rammer og miljø og støtteopgaver vedrørende evaluering af politikker (se nærmere oplysninger i punkt 11.3.1 i udbudsmaterialet). Vægtning 18

3. Kvaliteten af den foreslåede tilgang og den merværdi, som tilbudsgiveren kan tilbyde i forbindelse med levering af støtteopgaver vedrørende skriftlig udarbejdelse, kommunikation og facilitering (se nærmere oplysninger i punkt 11.3.1 i udbudsmaterialet). Vægtning 18

4. Kvalitet og relevans af organiseringen af arbejdet og anvendelsen af menneskelige ressourcer (se nærmere oplysninger i punkt 11.3.1 i udbudsmaterialet). Vægtning 16

5. Pris. Vægtning 30

IV.2.2) Oplysninger om elektronisk auktion

Der er anvendt elektronisk auktion:: nej

IV.3) Administrative oplysninger
IV.3.1) Sagsnummer hos den ordregivende myndighed

EEA/IEA/14/006.

IV.3.2) Har der været tidligere offentliggørelse(r) om samme kontrakt?

Udbudsbekendtgørelse

Bekendtgørelsens nummer i EUT: 2014/S 223-393325 af 19.11.2014

Del V: Kontrakttildeling

V.1) Dato for beslutningen om kontrakttildeling:

4.2.2015

V.2) Oplysninger om tilbud

Antal modtagne bud: 5

V.3) Navn og adresse på den økonomiske aktør, som der er truffet afgørelse om at indgå kontrakt med

Triple E Consulting
Westersingel 32A
3014 GS Rotterdam
NEDERLANDENE

+31 103414592
http://tripleeconsulting.com/

V.4) Oplysninger om kontraktens værdi

Kontraktens oprindeligt anslåede samlede værdi:

Værdi: 1 000 000 EUR

Eksklusive moms

Kontraktens endelige samlede værdi:

Værdi: 1 000 000 EUR

Eksklusive moms

V.5) Oplysninger om underentreprise

Kontrakten forventes at ville blive givet i underentreprise: ja

Værdi eller andel af kontrakten, der sandsynligvis vil blive givet i underentreprise til tredjemand:

Ikke kendt

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om EU-midler

Kontrakten vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej

VI.2) Yderligere oplysninger:

Rammekontrakten gælder for 60 måneder, med en indledende periode på 24 måneder, at regne fra datoen for underskrivelse, med mulighed for højst 3 forlængelser for en periode på hver 12 måneder.

VI.3) Klageprocedurer
VI.3.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne

Retten
rue du Fort Niedergrünewald
2925 Luxembourg
LUXEMBOURG

+352 4303-1
http://curia.europa.eu
+352 4303-2100

Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne

Den Europæiske Ombudsmand
1 avenue du Président Robert Schuman
67001 Strasbourg
FRANKRIG

+33 388172313
http://ombudsman.europa.eu
+33 388179062

VI.3.2) Indgivelse af klager

Præcise oplysninger om klagefrist(er): Der kan indgives klage til Retten senest 2 måneder efter underrettelsen af klageren (modtagelsesdato) eller, i tilfælde af udeblivelse deraf, den dag, den pågældende person fik kendskab til de relevante oplysninger. En klage til Den Europæiske Ombudsmand har ingen indflydelse på ovennævnte sidste frist for indgivelse af en klage.

VI.3.3) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om indgivelse af klager

Retten
rue du Fort Niedergrünewald
2925 Luxembourg
LUXEMBOURG

+352 4303-1
http://curia.europa.eu
+352 4303-2100

VI.4) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:

25.3.2015

 

Send til en kollega

0.062