Fakta om udbudet
Udbyder
Hørsholm Kommune
Totalrådgiverudbud af PH Park
Hørsholm Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
70960516
Ådalsparkvej 2
Hørsholm
2970
Danmark
Kontaktperson: Karina With
Telefon: +45 71960196
E-mail: kw@withcon.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://permalink.mercell.com/108927501.aspx
Internetadresse for køberprofilen: http://www.horsholm.dk/
31884993
Blokken 9
Birkerød
3490
Danmark
Kontaktperson: Anja Friis-Christensen
Telefon: +45 44208171
E-mail: anfr@novafos.dk
NUTS-kode: DK013
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: www.novafos.dk
Del II: Genstand
Totalrådgiverudbud af PH Park
PH Park er ambitionen om et nyt, attraktivt boligområde i Hørsholm med en unik identitet, præget af variation og nytænkning.
PH Park rummer 4 parceller til boligbebyggelse ved private investorer. Imellem disse fremtidige bebyggelser skal etableres et ambitiøst grønt og attraktivt parklandskab med en sø, der skal fungere som regnvandsbassin. Projektet bydes ud af Hørsholm Kommune og Novafos i fællesskab.
Ambitionen for PH Park er en varieret bebyggelse af højarkitektonisk kvalitet beliggende i et smukt, oplevelsesrigt og sanseligt landskab. Skitseprojektet er udarbejdet af landskabsarkitektfirmaet SLA a/s. Dette ligger som grundlag for den kommende projektering.
Det er totalrådgiverydelsen i forbindelse med etableringen af parklandskab, byggemodning og regnvandsbassin inkl. ledningsanlæg med projektering af styret underboring som dette udbud omhandler.
Se afsnit II.1.4) ovenfor.
Spørgsmål i prækvalifikationsfasen, der modtages i Mercell senest d. 14.8.2019 kan påregnes besvaret senest d. 16.8.2019. Spørgsmål, der fremsendes efter dette tidspunkt, vil alene blive besvaret såfremt det er muligt at besvare disse senest 6 dage før tilbudsfristen. Herudover henvises til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Totalrådgiverudbud af PH Park
Del VI: Supplerende oplysninger
Ordregiver har annulleret udbuddet pga. it-systemfejl. Fejlen har medført, at tilbudsgiverne ikke er blevet stillet lige. Udbuddet genudbydes.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 35291000
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Fax: +45 33307799
Internetadresse: http://www.klfu.dk
Præcise oplysninger om klagefrist(er): I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om lov om Klagenævnet for Udbud gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:
Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.
Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at
Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.
Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette
Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Samtidig med indgivelse af klage skal der indbetales et klagegebyr på 20 000 DKK til Klagenævnet for Udbud.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Fax: +45 41715100
Internetadresse: http://www.kfst.dk