Fakta om udbudet
Udbyder
Horsens Kommune
Vintertjenester på veje - Horsens Kommune
Horsens Kommune
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/24/EU
Del I: Ordregivende myndighed
29189889
Rådhustorvet 4
Horsens
8700
Danmark
Kontaktperson: Jacob Holm Jørgensen
E-mail: udbud@fikm.dk
NUTS-kode: DK042
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.horsens.dk/
Del II: Genstand
Vintertjenester på veje - Horsens Kommune
Horsens Kommune udbyder vintertjenester (isrydning og snerydning) med lastbil på veje i Horsens Kommune.
Udbuddet er opdelt i 5 delaftaler (ruter), der alle er på veje klassificeret som vintervejklasse 1.
Ordregiver stiller saltspreder og sneplov til rådighed for anvendelse til opgavens udførelse.
Hver enkelt rute udbydes som én delaftale i form af en rammeaftale med en enkelt leverandør.
Samme leverandør kan vinde flere delaftaler.
Rute LA1
Horsens Kommune
Delaftale 1 dækker rute LA1.
Rutekort fremgår af bilag til udbudsmaterialet.
Rute LA2
Horsens Kommune
Delaftale 2 dækker rute LA2.
Rutekort fremgår af bilag til udbudsmaterialet.
Rute LA3
Horsens Kommune
Delaftale 3 dækker rute LA3.
Rutekort fremgår af bilag til udbudsmaterialet.
Rute LA4
Horsens Kommune
Delaftale 4 dækker rute LA4.
Rutekort fremgår af bilag til udbudsmaterialet.
Rute LA5
Horsens Kommune
Delaftale 5 dækker rute LA5.
Rutekort fremgår af bilag til udbudsmaterialet.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rute LA1
26607442
Vestervangen 8
Brædstrup
8740
Danmark
NUTS-kode: DK042
Del V: Kontrakttildeling
Rute LA2
26607442
Vestervangen 8
Brædstrup
8740
Danmark
NUTS-kode: DK042
Del V: Kontrakttildeling
Rute LA3
28971168
Holtvadvej 13
Gedved
8751
Danmark
NUTS-kode: DK042
Del V: Kontrakttildeling
Rute LA4
28971168
Vestervangen 8
Brædstrup
8740
Danmark
NUTS-kode: DK042
Del V: Kontrakttildeling
Rute LA5
28971168
Vestervangen 8
Brædstrup
8740
Danmark
NUTS-kode: DK042
Del VI: Supplerende oplysninger
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/
Præcise oplysninger om klagefrist(er):
I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om Klagenævnet for Udbud med senere ændringer (loven er tilgængelig på www.retsinfo.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
§ 7, stk. 2. Klage over udbud eller beslutninger omfattet af udbudslovens afsnit II eller III eller forsyningsvirksomhedsdirektivet, som ikke er omfattet af stk. 1, skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden:
1) 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort;
2) 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte tilbudsgivere om, at en kontrakt baseret på en rammeaftale med genåbning af konkurrencen eller et dynamisk indkøbssystem er indgået, hvis underretningen har angivet en begrundelse for beslutningen;
3) 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. § 2, stk. 2, eller udbudslovens § 171, stk. 4;
4) 20 kalenderdage regnet fra dagen efter at ordregiveren har meddelt sin beslutning, jf. udbudslovens § 185, stk. 2, 2. pkt. § 7, stk. 3. Har en ordregiver fulgt proceduren i § 4, skal en klage over, at ordregiveren i strid med Udbudsdirektivet eller forsyningsvirksomhedsdirektivet har indgået en kontrakt uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 30 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt, forudsat at bekendtgørelsen indeholder begrundelsen for ordregiverens beslutning om at tildele kontrakten uden forudgående offentliggørelse af en udbudsbekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende.
Senest samtidig med, at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 3, stk. 1. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds egen klagevejledning kan findes på naevneneshus.dk
§ 6, stk. 4. Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. § 3, stk. 1 eller 2, eller i den periode på 10 kalenderdage, som er fastsat i § 4, stk. 1, nr. 2. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i de nævnte perioder, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning, jf. § 12, stk. 1.
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk