23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 134-329636
Offentliggjort
15.07.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
27.08.2019 Kl. 12:00

Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/133fd10e-4699-4323-8b59-d23f8639b21b/homepage

Udbyder

Aarhus Kommune, AffaldVarme Aarhus

Vindere

Transport fra genbrugsstationen Lystrupvej

(08.11.2019)
HCS Transport & Spedition
Hvissingevej 100
2600 Glostrup

Transport fra genbrugsstationen Birkegårdsvej

(08.11.2019)
John. Sørensen & Sønner Aarhus A/S
Sintrupvej 13
8220 Brabrand

Transport af affald fra Affaldscenter Aarhus, AVA-Green

(08.11.2019)
Jens Buhl & Sønner A/S
Stormosevej 21
8361 Hasselager

Transport fra genbrugsstationen Ølstedvej

(08.11.2019)
Marius Pedersen A/S
Ørbækvej 851
5863 Ferritslev Fyn

Indsamling af uemballeret farligt affald og olie og benzinudskillere

(08.11.2019)
Norva24 Danmark A/S
Rydagervej 27
2620 Albertslund

Transport fra genbrugsstationen ReUse

(08.11.2019)
Marius Pedersen A/S
Ørbækvej 851
5863 Ferritslev Fyn

Transport fra genbrugsstationen Holmskovvej

(08.11.2019)
Marius Pedersen A/S
Ørbækvej 851
5863 Ferritslev Fyn

Indsamling af emballeret farligt affald

(08.11.2019)
Marius Pedersen A/S
Ørbækvej 851
5863 Ferritslev Fyn

Transport fra genbrugsstationen Sintrupvej

(08.11.2019)
John. Sørensen & Sønner Aarhus A/S
Sintrupvej 13
8220 Brabrand

Transport fra genbrugsstationen Eskelund

(08.11.2019)
John. Sørensen & Sønner Aarhus A/S
Sintrupvej 13
8220 Brabrand

Transportopgaver for AffaldVarme Aarhus (AVA)


Aarhus Kommune, AffaldVarme Aarhus

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:


Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Aarhus Kommune, AffaldVarme Aarhus
55133018
Karen Blixens Boulevard 7
Brabrand
8220
Danmark
Kontaktperson: Vicki Hald Neergaard
E-mail: vhc@aarhus.dk
NUTS-kode: DK042

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/133fd10e-4699-4323-8b59-d23f8639b21b/homepage

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/133fd10e-4699-4323-8b59-d23f8639b21b/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/133fd10e-4699-4323-8b59-d23f8639b21b/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/133fd10e-4699-4323-8b59-d23f8639b21b/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Transportopgaver for AffaldVarme Aarhus (AVA)

 

II.1.2) Hoved-CPV-kode
90000000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Udbuddet omhandler transport af affald fra genbrugsstationerne (inkl. ReUse) og Affalds-Center Aarhus, indsamling og transport af emballeret og uemballeret farligt affald samt tømning af olie og benzinudskillere.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Transport af affald fra genbrugsstationen Sintrupvej

 

Delkontraktnr.: 1
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90512000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

 

Aarhus Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Transport af affald fra genbrugsstationen Sintrupvej.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2020
Slut: 31/12/2024
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

AVA har option på forlængelse af aftalen i op til 12 måneder til den 31.12.2025 på uændrede vilkår. AVA skal senest 3 måneder før aftaleudløb give meddelelse til Transportøren om, hvorvidt AVA ønsker at udnytte optionen - i modsat fald ophører aftalen uden særskilt opsigelse. AVA kan udnytte optionen helt eller delvist og ad en eller flere omgange.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbyder gør opmærksom på, at positioner på tilbudslisten benævnt ”Option” tæller med i den samlede tilbuds-/konkurrencesum, men optionen giver udelukkende AVA en ret, men ikke en pligt til i kontraktperioden at handle iht. optionen.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Transport af affald fra genbrugsstationen Ølstedvej

 

Delkontraktnr.: 2
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90512000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

 

Aarhus Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Transport af affald fra genbrugsstationen Ølstedvej.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2020
Slut: 31/12/2024
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

AVA har option på forlængelse af aftalen i op til 12 måneder til den 31.12.2025 på uændrede vilkår. AVA skal senest 3 måneder før aftaleudløb give meddelelse til Transportøren om, hvorvidt AVA ønsker at udnytte optionen - i modsat fald ophører aftalen uden særskilt opsigelse. AVA kan udnytte optionen helt eller delvist og ad en eller flere omgange.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbyder gør opmærksom på, at positioner på tilbudslisten benævnt ”Option” tæller med i den samlede tilbuds-/konkurrencesum, men optionen giver udelukkende AVA en ret, men ikke en pligt til i kontraktperioden at handle iht. optionen.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Transport af affald fra genbrugsstationen Eskelund

 

Delkontraktnr.: 3
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90512000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

 

Aarhus Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Transport af affald fra genbrugsstationen Eskelund.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2020
Slut: 31/12/2024
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

AVA har option på forlængelse af aftalen i op til 12 måneder til den 31.12.2025 på uændrede vilkår. AVA skal senest 3 måneder før aftaleudløb give meddelelse til Transportøren om, hvorvidt AVA ønsker at udnytte optionen - i modsat fald ophører aftalen uden særskilt opsigelse. AVA kan udnytte optionen helt eller delvist og ad en eller flere omgange.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbyder gør opmærksom på, at positioner på tilbudslisten benævnt ”Option” tæller med i den samlede tilbuds-/konkurrencesum, men optionen giver udelukkende AVA en ret, men ikke en pligt til i kontraktperioden at handle iht. optionen.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Transport af affald fra genbrugsstationen Lystrupvej

 

Delkontraktnr.: 4
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90512000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

 

Aarhus Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Transport af affald fra genbrugsstationen Lystrupvej.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2020
Slut: 31/12/2024
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

AVA har option på forlængelse af aftalen i op til 12 måneder til den 31.12.2025 på uændrede vilkår. AVA skal senest 3 måneder før aftaleudløb give meddelelse til Transportøren om, hvorvidt AVA ønsker at udnytte optionen - i modsat fald ophører aftalen uden særskilt opsigelse. AVA kan udnytte optionen helt eller delvist og ad en eller flere omgange.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbyder gør opmærksom på, at positioner på tilbudslisten benævnt ”Option” tæller med i den samlede tilbuds-/konkurrencesum, men optionen giver udelukkende AVA en ret, men ikke en pligt til i kontraktperioden at handle iht. optionen.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Transport af affald fra genbrugsstationen Birkegårdsvej

 

Delkontraktnr.: 5
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90512000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

 

Aarhus Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Transport af affald fra genbrugsstationen Birkegårdsvej.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2020
Slut: 31/12/2024
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

AVA har option på forlængelse af aftalen i op til 12 måneder til den 31.12.2025 på uændrede vilkår. AVA skal senest 3 måneder før aftaleudløb give meddelelse til Transportøren om, hvorvidt AVA ønsker at udnytte optionen - i modsat fald ophører aftalen uden særskilt opsigelse. AVA kan udnytte optionen helt eller delvist og ad en eller flere omgange.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbyder gør opmærksom på, at positioner på tilbudslisten benævnt ”Option” tæller med i den samlede tilbuds-/konkurrencesum, men optionen giver udelukkende AVA en ret, men ikke en pligt til i kontraktperioden at handle iht. optionen.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Transport af affald fra genbrugsstationen Holmskovvej

 

Delkontraktnr.: 6
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90512000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

 

Aarhus Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Transport af affald fra genbrugsstationen Holmskovvej.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2020
Slut: 31/12/2024
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

AVA har option på forlængelse af aftalen i op til 12 måneder til den 31.12.2025 på uændrede vilkår. AVA skal senest 3 måneder før aftaleudløb give meddelelse til Transportøren om, hvorvidt AVA ønsker at udnytte optionen - i modsat fald ophører aftalen uden særskilt opsigelse. AVA kan udnytte optionen helt eller delvist og ad en eller flere omgange.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbyder gør opmærksom på, at positioner på tilbudslisten benævnt ”Option” tæller med i den samlede tilbuds-/konkurrencesum, men optionen giver udelukkende AVA en ret, men ikke en pligt til i kontraktperioden at handle iht. optionen.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Transport til og fra ReUse

 

Delkontraktnr.: 7
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90512000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

 

Aarhus Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Transport til og fra ReUse.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2020
Slut: 31/12/2024
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

AVA har option på forlængelse af aftalen i op til 12 måneder til den 31.12.2025 på uændrede vilkår. AVA skal senest 3 måneder før aftaleudløb give meddelelse til Transportøren om, hvorvidt AVA ønsker at udnytte optionen - i modsat fald ophører aftalen uden særskilt opsigelse. AVA kan udnytte optionen helt eller delvist og ad en eller flere omgange.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: ja
Beskrivelse af optioner:

 

Udbyder gør opmærksom på, at positioner på tilbudslisten benævnt ”Option” tæller med i den samlede tilbuds-/konkurrencesum, men optionen giver udelukkende AVA en ret, men ikke en pligt til i kontraktperioden at handle iht. optionen.

 

II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Indsamling og transport af emballeret farligt affald

 

Delkontraktnr.: 8
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90512000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

 

Aarhus Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Indsamling og transport af emballeret farligt affald.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2020
Slut: 31/12/2024
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

AVA har option på forlængelse af aftalen i op til 12 måneder til den 31.12.2025 på uændrede vilkår. AVA skal senest 3 måneder før aftaleudløb give meddelelse til Transportøren om, hvorvidt AVA ønsker at udnytte optionen - i modsat fald ophører aftalen uden særskilt opsigelse. AVA kan udnytte optionen helt eller delvist og ad en eller flere omgange.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Indsamling og transport af uemballeret farligt affald samt tømning af olie- og benzinudskillere

 

Delkontraktnr.: 9
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90512000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

 

Aarhus Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Indsamling og transport af uemballeret farligt affald samt tømning af olie- og benzinudskillere.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2020
Slut: 31/12/2024
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

AVA har option på forlængelse af aftalen i op til 12 måneder til den 31.12.2025 på uændrede vilkår. AVA skal senest 3 måneder før aftaleudløb give meddelelse til Transportøren om, hvorvidt AVA ønsker at udnytte optionen - i modsat fald ophører aftalen uden særskilt opsigelse. AVA kan udnytte optionen helt eller delvist og ad en eller flere omgange.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Transport af affald fra/på AffaldsCenter Aarhus

 

Delkontraktnr.: 10
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90512000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK042
Hovedudførelsessted:

 

Aarhus Kommune

 

II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Transport af affald fra/på AffaldsCenter Aarhus.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Start: 01/01/2020
Slut: 31/12/2024
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

AVA har option på forlængelse af aftalen i op til 12 måneder til den 31.12.2025 på uændrede vilkår. AVA skal senest 3 måneder før aftaleudløb give meddelelse til Transportøren om, hvorvidt AVA ønsker at udnytte optionen - i modsat fald ophører aftalen uden særskilt opsigelse. AVA kan udnytte optionen helt eller delvist og ad en eller flere omgange.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudsgiver bedes i ESPD angive nøgletallene ”årlig omsætning” hhv. ”egenkapital” for hvert af de seneste 2 afsluttede regnskabsår.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Nedenstående gælder for delopgaverne 1-6 samt 8-10:

Mindstekrav: AVA accepterer kun tilbud fra tilbudsgivere, som:

- Har en samlet årlig omsætning på minimum 5 000 000 DKK ekskl. moms i begge (dvs. hvert af) de seneste 2 afsluttede regnskabsår,

- Har en positiv egenkapital i begge (dvs. hvert af) de 2 senest afsluttede regnskabsår.

Nedenstående gælder for delopgave 7:

Mindstekrav: AVA accepterer kun tilbud fra tilbudsgivere, som:

- Har en samlet årlig omsætning på minimum 1 500 000 DKK ekskl. moms i begge (dvs. hvert af) de seneste 2 afsluttede regnskabsår,

- Har en positiv egenkapital i begge (dvs. hvert af) de 2 senest afsluttede regnskabsår.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Tilbudsgiver bedes i ESPD angive referencer for de betydeligste lignende opgaver inden for de seneste 3 år forud for tilbudsfristen. Der skal angives minimum 1 reference og maksimalt 5 referencer. Hvis der angives mere end 5 referencer, forbeholder Udbyder sig ret til at vurdere på de 5 referencer, som efter Udbyders skøn er mest relevante ift. den udbudte opgave.

 

Mindstekrav til det niveau, der muligvis kræves:

 

Det er et mindstekrav, at tilbudsgiver minimum har 3 lignende referencer (dvs. 3 referencer med en lignende transportopgave) ift. den delopgave, tilbudsgiver afgiver tilbud på.

Dvs. hvis tilbudsgiver byder ind på delopgave 1 ”Transport af affald fra genbrugsstationen Sintrupvej”, skal tilbudsgiver angive som minimum 3 referencer vedr. transport af affald lig de fraktioner, der skal transporteres til/fra genbrugsstationen Sintrupvej.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Kontrakten/kontrakterne indeholder:

— Krav om sikkerhedsstillelse,

— Krav om vognmandstilladelse,

— Klausul om etik og socialt ansvar,

— Klausul om arbejdsvilkår,

— Uddannelsesklausul,

— Bodsbestemmelser.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 27/08/2019
Tidspunkt: 12:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 4 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 27/08/2019
Tidspunkt: 12:00
Oplysninger om adgangsberettigede personer og fremgangsmåde ved åbning af bud:

 

Tilbuddene vil blive åbnet efter tilbudsfristens udløb. Der vil ikke være adgang til at overvære tilbudsåbningen.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: nej
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
Elektronisk fakturering accepteres
Der vil blive anvendt elektronisk betaling
VI.3) Yderligere oplysninger:

 

Udover de obligatoriske udelukkelsesgrunde iht. dansk ret gælder også følgende øvrige udelukkelsesgrunde:

- Har tilsidesat gældende forpligtelser inden for det miljø- social- eller arbejdsretlige område,

- Er erklæret konkurs eller er under insolvens- eller likviditetsbehandling,

- Udbyder kan påvise, der i forbindelse med udøvelse af sit erhverv har begået alvorlige forsømmelser, der sår tvivl om ansøgers integritet,

- Udbyder har tilstrækkelige plausible indikationer til at konkludere, har indgået en aftale med andre økonomiske aktører med henblik på konkurrencefordrejning,

- Udbyder kan påvise, der væsentligt har misligholdt en tidligere offentlig kontrakt,

- Udbyder kan påvise, der uretmæssigt har forsøgt at påvirke Udbyders beslutningsproces, hvis ansøger har fået fortrolige oplysninger, der kan give dem uretmæssige fordele i forbindelse med udbudsproceduren, eller såfremt ansøger groft uagtsomt har givet vildledende oplysninger, der kan have væsentlig indflydelse på beslutninger.

I sit/sine tilbud bedes tilbudsgiver ift. den/de delaftale(r), som tilbudsgiver byder på, vedlægge en beskrivelse (max. 2 A4-sider) af, hvilket transportmateriel tilbudsgiver disponerer over til udførelsen af den/de konkrete transportopgaver (delopgaver). Materielbeskrivelsen bør som minimum indeholde følgende oplysninger:

- Hvilke(n) type(r) af biler, der skal anvendes til transportopgaven,

- Hvor mange biler, der skal anvendes til transportopgaven.

I sit/sine tilbud bedes tilbudsgiver endvidere ift. den/de delaftale(r), som tilbudsgiver byder på, vedlægge en erklæring fra tilbudsgivers pengeinstitut om, at man i givet fald kan stille med en anfordringsgaranti på 15% af den årlige kontraktsum. Det er tilstrækkeligt, at der vedlægges en generel garanti for, at der kan stilles den ønskede sikkerhed.

I sit/sine tilbud bedes tilbudsgiver endvidere vedlægge kopi af vognmandstilladelse eller erklæring fra Færdselsstyrelsen om, at der er udstedt vognmandstilladelse til transportøren.

 

VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

I henhold til LBK nr. 593 af 2.6.2016 om håndhævelse af udbudsreglerne.m.v. gælder følgende klagefrister i relation til gennemførelse af udbud:

Klage over ikke at være prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har afsendt en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis underretningen har angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen, jf. lovens § 7, stk. 1.

Klage over tildeling af kontrakten skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 dage efter, at.Ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt.

Klage i forbindelse med indgåelse af en rammeaftale skal indgives inden 6 måneder regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiver har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere.

Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette Ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde, hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
10/07/2019

Send til en kollega

0.046