23948sdkhjf

Fakta om udbudet

EU-nr
2019/S 121-296641
Offentliggjort
26.06.2019
Udbudstype
Offentligt udbud

Indlevering af tilbud

Til
15.08.2019 Kl. 13:00

Addresse
https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c4afb536-121d-4ba9-b95a-1142e888bcad/homepage

Udbyder

Randers Kommune

Vindere

Delaftale 3, Område Syd

(26.09.2019)
HedeDanmark A/S
Viborg

Delaftale 2, Område Øst

(26.09.2019)
HedeDanmark A/S
Viborg

Delaftale 1, Område Vest

(26.09.2019)
HedeDanmark A/S
Viborg

Opdateringer

Rettelse
(02.08.2019)

IV.2.2
I stedet for:
Dato: 07-08-2019
Time: 13:00
Læses:
Dato: 15-08-2019
Time: 13:00


Yderligere oplysninger
Udbudsbekendtgørelsens afsnit IV.2.2, Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse.
Ændres fra:
7.8.2019, kl. 13:00
Til:
15.8.2019, kl. 13:00.

Glatførebekæmpelse til Ejendomsservice i Randers Kommune


Randers Kommune

Udbudsbekendtgørelse

Tjenesteydelser

Legal Basis:


Direktiv 2014/24/EU

Del I: Ordregivende myndighed

I.1) Navn og adresser
Randers Kommune
29189668
Laksetorvet
Randers
8900
Danmark
Kontaktperson: Laila Krenchel
Telefon: +45 61467372
E-mail: LHKL@cowi.com
NUTS-kode: DK04

Internetadresse(r):

Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c4afb536-121d-4ba9-b95a-1142e888bcad/homepage

I.2) Information om fælles indkøb
I.3) Kommunikation
Udbudsmaterialet er gratis, ubegrænset og fuldt tilgængeligt på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c4afb536-121d-4ba9-b95a-1142e888bcad/publicMaterial
Yderligere oplysninger fås på den ovennævnte adresse
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes elektronisk via: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c4afb536-121d-4ba9-b95a-1142e888bcad/homepage
Bud eller ansøgninger om deltagelse skal sendes til den ovennævnte adresse
Elektronisk kommunikation kræver anvendelse af værktøjer og anordninger, der ikke er almindeligt tilgængelige. Der er gratis, ubegrænset og fuld adgang til disse værktøjer og anordninger på: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/c4afb536-121d-4ba9-b95a-1142e888bcad/homepage
I.4) Type ordregivende myndighed
Regional eller lokal myndighed
I.5) Hovedaktivitet
Generelle offentlige tjenester

Del II: Genstand

II.1) Udbuddets omfang
II.1.1) Betegnelse:

 

Udbud på glatførebekæmpelse til Ejendomsservice i Randers Kommune

 

Sagsnr.: A125404
II.1.2) Hoved-CPV-kode
90620000
II.1.3) Kontrakttype
Tjenesteydelser
II.1.4) Kort beskrivelse:

 

Nærværende udbud omfatter glatførebekæmpelse og snerydning på dele af Randers Kommunes (herefter benævnt Ordregiver) ejendomme i vintersæsonerne 2019/2020 og 2020/2021 med mulig forlængelse med 2021/2022 og 2022/2023. Glatførebekæmpelse og snerydning skal planlægges af tjenesteyder efter forskrifterne i udbudsmaterialet.

Opgaven udbydes fordelt på 3 delaftaler.

 

II.1.5) Anslået samlet værdi
II.1.6) Oplysninger om delkontrakter
Kontrakten er opdelt i delkontrakter: ja
Der kan afgives bud på alle delaftaler
II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 1, Område Vest

 

Delkontraktnr.: Delaftale 1, Område Vest
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90630000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Nærværende udbud omfatter glatførebekæmpelse og snerydning på dele af Randers Kommunes (herefter benævnt Ordregiver) ejendomme i vintersæsonerne 2019/2020 og 2020/2021 med mulig forlængelse med 2021/2022 og 2022/2023. Glatførebekæmpelse og snerydning skal planlægges af tjenesteyder efter forskrifterne i udbudsmaterialet.

Opgaven udbydes fordelt på 3 delaftaler.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Aftaleperioden kan af Ordregiver forlænges på uændrede vilkår i op til 12 måneder i alt op til 2 gange. Forlængelse sker i givet fald på uændrede ramme-aftalevilkår.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Udbuddet indeholder en arbejdsklausul.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 2, Område Øst

 

Delkontraktnr.: Delaftale 2, Område Øst
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90630000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Nærværende udbud omfatter glatførebekæmpelse og snerydning på dele af Randers Kommunes (herefter benævnt Ordregiver) ejendomme i vintersæsonerne 2019/2020 og 2020/2021 med mulig forlængelse med 2021/2022 og 2022/2023. Glatførebekæmpelse og snerydning skal planlægges af tjenesteyder efter forskrifterne i udbudsmaterialet.

Opgaven udbydes fordelt på 3 delaftaler.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Aftaleperioden kan af Ordregiver forlænges på uændrede vilkår i op til 12 måneder i alt op til 2 gange. Forlængelse sker i givet fald på uændrede ramme-aftalevilkår.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Udbuddet indeholder en arbejdsklausul.

 

II.2) Beskrivelse
II.2.1) Betegnelse:

 

Delaftale 3, Område Syd

 

Delkontraktnr.: Delaftale 3, Område Syd
II.2.2) Supplerende CPV-kode(r)
90630000
II.2.3) Udførelsessted
NUTS-kode: DK04
II.2.4) Beskrivelse af udbuddet:

 

Nærværende udbud omfatter glatførebekæmpelse og snerydning på dele af Randers Kommunes (herefter benævnt Ordregiver) ejendomme i vintersæsonerne 2019/2020 og 2020/2021 med mulig forlængelse med 2021/2022 og 2022/2023. Glatførebekæmpelse og snerydning skal planlægges af tjenesteyder efter forskrifterne i udbudsmaterialet.

Opgaven udbydes fordelt på 3 delaftaler.

 

II.2.5) Tildelingskriterier
de nedenfor anførte kriterier
Pris
II.2.6) Anslået værdi
II.2.7) Varighed af kontrakten, rammeaftalen eller det dynamiske indkøbssystem
Varighed i måneder: 24
Denne kontrakt kan forlænges: ja
Beskrivelse af forlængelser:

 

Aftaleperioden kan af Ordregiver forlænges på uændrede vilkår i op til 12 måneder i alt op til 2 gange. Forlængelse sker i givet fald på uændrede ramme-aftalevilkår.

 

II.2.10) Oplysninger om alternative tilbud
Alternative tilbud vil blive taget i betragtning: nej
II.2.11) Oplysninger om optioner
Optioner: nej
II.2.12) Oplysninger om elektroniske kataloger
II.2.13) Oplysninger om EU-midler
Udbuddet vedrører et EU-finansieret projekt og/eller program: nej
II.2.14) Yderligere oplysninger

 

Udbuddet indeholder en arbejdsklausul.

 

Del III: Juridiske, økonomiske, finansielle og tekniske oplysninger

III.1) Betingelser for deltagelse
III.1.1) Egnethed til at udøve en erhvervsaktivitet, herunder krav om optagelse i erhvervs- eller handelsregistre
Liste over og kort beskrivelse af betingelser:

 

Ordregiver stiller ikke krav hertil.

 

III.1.2) Økonomisk og finansiel kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Ordregiver stiller ikke krav hertil.

 

III.1.3) Teknisk og faglig kapacitet
Liste over og kort beskrivelse af udvælgelseskriterier:

 

Ordregiver stiller ikke krav hertil.

 

III.1.5) Oplysning om reserverede kontrakter
III.2) Kontraktbetingelser
III.2.1) Oplysninger om en bestemt profession
III.2.2) Kontraktudførelsesvilkår:

 

Kontrakten indeholder en arbejdsklausul.

 

III.2.3) Oplysninger om de medarbejdere, der er ansvarlige for kontraktens udførelse

Del IV: Procedure

IV.1) Beskrivelse
IV.1.1) Proceduretype
Offentligt udbud
IV.1.3) Oplysninger om rammeaftale eller dynamisk indkøbssystem
IV.1.4) Oplysninger om reduktion af antallet af løsninger eller tilbud under forhandlingerne eller dialogen
IV.1.6) Oplysninger om elektronisk auktion
IV.1.8) Oplysninger om GPA-aftalen om offentlige udbud
Dette udbud er omfattet af GPA-aftalen: ja
IV.2) Administrative oplysninger
IV.2.1) Tidligere offentliggørelse om samme kontrakt
IV.2.2) Frist for modtagelse af bud eller ansøgninger om deltagelse
Dato: 07/08/2019
Tidspunkt: 13:00
IV.2.3) Forventet dato for afsendelse af opfordringer til at afgive bud eller at deltage til udvalgte ansøgere
IV.2.4) Sprog, der må benyttes ved afgivelse af tilbud eller ansøgninger om deltagelse:
Dansk
IV.2.6) Minimumsperiode, i hvilken den bydende er forpligtet af sit bud
Varighed i måneder: 6 (fra den anførte dato for modtagelse af bud)
IV.2.7) Betingelser for åbning af bud
Dato: 07/08/2019
Tidspunkt: 13:00
Sted:

 

Tilbudsgiver har ikke adgang til at overvære åbningen af tilbuddene.

 

Del VI: Supplerende oplysninger

VI.1) Oplysninger om gentagelse
Dette er et tilbagevendende offentligt indkøb: ja
VI.2) Oplysninger om elektroniske arbejdsgange
VI.3) Yderligere oplysninger:
VI.4) Klageprocedurer
VI.4.1) Organ med ansvar for klageprocedurerne
Klagenævnet for Udbud
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk

Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/

VI.4.2) Organ med ansvar for mæglingsprocedurerne
VI.4.3) Klageprocedure
Præcise oplysninger om klagefrist(er):

 

De absolutte klagefrister følger af § 7 i lov om Klagenævnet for Udbud:

Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen.

Øvrige klager over udbuddet skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 45 kalenderdage efter at ordregiveren har offentliggjort en bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået en kontrakt. Fristen regnes fra dagen efter den dag, hvor bekendtgørelsen er blevet offentliggjort.

 

VI.4.4) Tjeneste, hvor der kan fås oplysninger om klageproceduren
Konkurrence- og Forbrugerstyrelsen
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk

Internetadresse: www.kfst.dk

VI.5) Dato for afsendelse af denne bekendtgørelse:
24/06/2019

Send til en kollega

0.109