Fakta om udbudet
Udbyder
I/S REFA
Rammeaftale vedrørende afhentning, transport og nyttiggørelse af RGP/Kedelaske til I/S REFA
I/S REFA
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Tjenesteydelser
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
78 95 18 18
Energivej 4
Nykøbing F.
4800
Danmark
Kontaktperson: Rolf S. Christensen
Telefon: +45 54841400
E-mail: post@refa.dk
NUTS-kode: DK
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: https://www.ethics.dk/ethics/eo#/9a8ccc07-c796-4808-9eaf-6c38ae25ee55/homepage
Del II: Genstand
Rammeaftale vedrørende afhentning, transport og nyttiggørelse af RGP/Kedelaske til I/S REFA
I/S REFA er et fælles-kommunalt affaldsselskab med Lolland og Guldborgsund kommuner som interessenter.
REFA ejer og driver samtlige genbrugspladser og miljøcentre (deponier) på Lolland og Falster, samt et affaldskraftvarmeværk i Nykøbing F.
REFA er certificeret ISO 14001 (miljø) og OHSAS 18001 (arbejdsmiljø). REFA’s daglige virke er funderet på et sæt stærke værdier: Udvikling - Tryghed - Engagement - Ordentlighed.
REFA’s Affaldskraftvarmeværk består af 2 varmtvandsproducerende ovnlinier og kraftvarmelinien, som drives 24 timer, 7 dage per uge, 365 dage per året.
Dette udbud vedrører ”Afhentning, transport og nyttiggørelse af RGP/Kedelaske” fra REFA’s Affaldskraftvarmeværk, Energivej 4, DK-4800 Nykøbing F.
Udbuddet omfatter at Leverandøren, som godkendt indsamlingsvirksomhed, er ansvarlig for, og udfører al arbejde vedr. lastning, transport, midlertidig opbevaring, omlæsning, lastning, befragtning, losning, samt endelig nyttiggørelse af alt RGP/Kedelaske produceret på REFA’s affaldskraftvarmeværk, hertil myndighedssagsbehandling vedr. tilladelser, bankgarantier, varsling af transporter til myndigheder vedr. lastning, transport, midlertidig opbevaring, omlæsning, lastning, befragtning, losning, samt endelig nyttiggørelse af alt RGP/Kedelaske produceret på REFA’s affaldskraftvarmeværk.
Der er mulighed for, at kontrakten kan forlænges med op til 3 x 1 år.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale vedrørende afhentning, transport og nyttiggørelse af RGP/Kedelaske
16 75 62 88
Herthadalvej 4A
Nr. Alslev
4840
Danmark
NUTS-kode: DK022
Del VI: Supplerende oplysninger
Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405600
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://naevneneshus.dk/start-din-klage/klagenaevnet-for-udbud/
I henhold til lov om Klagenævnet for Udbud m.v. (loven kan hentes på www.retsinformation.dk), gælder følgende frister for indgivelse af klage:
Klage over ikke at være blevet udvalgt skal være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 20 kalenderdage, jf. lovens § 7, stk. 1, fra dagen efter afsendelse af en underretning til de berørte ansøgere om, hvem der er blevet udvalgt, når underretningen er ledsaget af en begrundelse for beslutningen i overensstemmelse med lovens § 2, stk. 1, nr. 1, og udbudslovens § 171, stk. 2.
I andre situationer skal klage over udbud, jf. lovens § 7, stk. 2, være indgivet til Klagenævnet for Udbud inden 6 måneder efter at ordregiveren har indgået en rammeaftale regnet fra dagen efter den dag, hvor ordregiveren har underrettet de berørte ansøgere og tilbudsgivere, jf. lovens § 2, stk. 2, og udbudslovens § 171, stk. 4.
Senest samtidig med at en klage indgives til Klagenævnet for Udbud, skal klageren skriftligt underrette ordregiveren om, at klage indgives til Klagenævnet for Udbud, og om hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden, jf. lovens § 6, stk. 4. I tilfælde hvor klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen, jf. lovens § 12, stk. 1.
Klagenævnet for Udbuds e-mailadresse er angivet i punkt VI.4.1).
Klagenævnet for Udbuds klagevejledning kan findes på www.erhvervsstyrelsen.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: www.kfst.dk