Fakta om udbudet
Udbyder
HOFOR A/S
Rammeaftale for dykpumpehuse
HOFOR A/S
Bekendtgørelse om indgåede kontrakter – forsyningsvirksomhed
Resultat af udbudsproceduren
Varer
Direktiv 2014/25/EU
Del I: Ordregivende enhed
10073022
Ørestads Boulevard 35
København S
2300
Danmark
Kontaktperson: Line Klitsø
Telefon: +27 954396
E-mail: likl@hofor.dk
NUTS-kode: DK02
Internetadresse(r):
Overordnet internetadresse: http://www.hofor.dk/
Internetadresse for køberprofilen: https://eu.eu-supply.com/ctm/Company/CompanyInformation/Index/338688
Del II: Genstand
Rammeaftale for dykpumpehuse
Denne rammeaftale omfatter levering af et årligt antal dykpumpehuse med tilhørende betonfundament.
Som et led i moderniseringen af HOFOR´s indvindingsanlæg gennemføres renovering af udvalgte kildepladser, hvor kildepladsen ombygges fra hævertanlæg til dykpumpeanlæg. Denne rammeaftale omfatter levering af et årligt antal dykpumpehuse med tilhørende betonfundament.
Del IV: Procedure
Del V: Kontrakttildeling
Rammeaftale for dykpumpehuse
26834783
Maltgørervej 5
Søndersø
5471
Danmark
NUTS-kode: DK031
Del VI: Supplerende oplysninger
HOFOR forbeholder sig ret til at tildele kontrakten til den tilbudsgiver, som har afgivet det økonomisk mest fordelagtige tilbud i overensstemmelse med de oplyste tildelingskriterier eller invitere tilbudsgivere til at forhandle.
Nævnenes Hus, Toldboden 2
Viborg
8800
Danmark
Telefon: +45 72405708
E-mail: klfu@naevneneshus.dk
Internetadresse: https://erhvervsstyrelsen.dk/klagenaevnet-for-udbud
Klage over udbudsproceduren skal indgives til Klagenævnet for Udbud i henhold til § 7 i lovbekendtgørelse nr.593 af 2.6.2016 af lov om Klagenævnet for Udbud, som følger:
Klage over ikke at være blevet prækvalificeret skal være modtaget i Klagenævnet inden 20 kalenderdage fra dagen efter ordregiverens underretning om, hvem der er blevet prækvalificeret, hvis der ved underretningen er angivet en kort redegørelse for de relevante grunde for beslutningen. Andre klager skal være modtaget i Klagenævnet inden 45 dage fra dagen efter offentliggørelsen af ordregiverens bekendtgørelse i Den Europæiske Unions Tidende om, at ordregiveren har indgået kontrakt.
Senest samtidig med indgivelse af klage til Klagenævnet skal klager skriftligt underrette ordregiver om klagensindbringelse for Klagenævnet og om, hvorvidt klagen er indgivet i standstill perioden. Såfremt klagen ikke er indgivet i standstill perioden, skal klageren tillige angive, hvorvidt der begæres opsættende virkning af klagen. Klagen skal vedlægges et klagegebyr på 20 000 DKK.
Se mere om indgivelse af klager på Klagenævnet for Udbuds hjemmeside: www.klfu.dk
Carl Jacobsens Vej 35
Valby
2500
Danmark
Telefon: +45 41715000
E-mail: kfst@kfst.dk
Internetadresse: http://www.kfst.dk